Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

"Είμαι Καλά, Μη Σε Νοιάζει" από το Cine-Δράση

Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018, 8:15’μμ, στο ΤΥΠΕΤ

Πόσο μπορεί η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου να αποδιοργανώσει μια προσωπικότητα; Μέχρι που μπορούν να φτάσουν οι άνθρωποι για να βοηθήσουν και να προστατέψουν κάποιον που πιστεύουν ότι μπορεί η απώλεια να τον συντρίψει; Έχουν δικαίωμα, όσοι γνωρίζουν, να αποκρύπτουν γεγονότα; Είναι η απόκρυψη ο καλύτερος τρόπος διαχείρισης ενός θλιβερού γεγονότος ή πρόκειται για τακτική που μπορεί να προκαλέσει στην πορεία καταστροφικά αποτελέσματα; Σε αυτά και άλλα πολλά ερωτηματικά προσπαθεί να απαντήσει ο γνωστός στο Cine Δράση, από την ταινία «Welcome», γάλλος σκηνοθέτης Philippe Lioret σε μια ταινία, τρυφερή, απολαυστική, ανατρεπτική και εν τέλει παρά το θέμα της, ευχάριστη και αισιόδοξη. Η 19χρονη Λιλή, επιστρέφοντας στο Παρίσι, από τις καλοκαιρινές της διακοπές στη Βαρκελώνη, πληροφορείται από τους γονείς της ότι ο δίδυμος αδερφός της, μετά από έναν συνηθισμένο, αλλά αυτή τη φορά πιο βίαιο, καυγά με τον πατέρα τους εγκατέλειψε το πατρικό σπίτι. Σε όλο αυτό το διάστημα βρίσκεται σε άγνωστο προορισμό τον οποίο αρνείται να αποκαλύψει στην οικογένεια και έχει αρκετό διάστημα να επικοινωνήσει μαζί τους. Η Λιλή αρχικά αισιόδοξη πιστεύει ότι θα καταφέρει να σπάσει την επίμονη σιωπή του πολυαγαπημένου της αδελφού και ότι αυτός θα αποκαλύψει, τουλάχιστον σε αυτήν, την ακριβή του διεύθυνση και θα της δώσει κάποια στοιχεία επικοινωνίας. Η αισιοδοξία της στηρίζεται στο γεγονός ότι, όπως όλοι σχεδόν οι δίδυμοι, έχει πολύ καλές σχέσεις με τον εξαφανισμένο. Αλλά αυτός, πράγμα πρωτοφανές για το χαρακτήρα του και την στενή αδελφική τους σχέση, συνεχίζει να μην δίνει σημεία ζωής, δεν γράφει, δεν απαντά στα τηλέφωνα, ενώ οι στενοί φίλοι του δηλώνουν άγνοια. Η κοπέλα διαισθάνεται ότι κάτι πολύ περίεργο συμβαίνει και αδυνατώντας να δώσει μια οποιαδήποτε λογική εξήγηση, πείθεται ότι ο αδελφός της την έχει ξεχάσει. Πληγωμένη, πέφτει σε βαριά κατάθλιψή, βυθίζεται στην ανορεξία, αρνείται να φάει και να πιει. Όταν στη διάρκεια ενός μαθήματος καταρρέει υποχρεώνεται σε εγκλεισμό σε ψυχιατρική κλινική. Και τότε ένα θαύμα συμβαίνει. Φτάνει το πρώτο γράμμα του αδελφού της με αποκλειστικό παραλήπτη την ίδια, στο οποίο ο νεαρός, περιγράφει με μελανά χρώματα τον καυγά, σχολιάζει με βαρείς χαρακτηρισμούς τον πατέρα και ενημερώνει ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει, αντίθετα θα συνεχίσει να περιφέρεται στην γαλλική επαρχία, κερδίζοντας με την μουσική τα προς το ζην. Μετά από αυτό αρχίζει η ανάρρωση που προχωρεί με γοργούς ρυθμούς όσο πληθαίνουν τα αδελφικά γράμματα. Η νεαρή κοπέλα αποφασίζει, πλέον, να ζήσει μια φυσιολογική ζωή και να βοηθήσει τους γονείς της να αποδεχτούν αυτήν τη νέα οικογενειακή πραγματικότητα. Συνεχίζει τις σπουδές της, ενισχύει παλιές και δημιουργεί καινούριες φιλίες, υποκύπτει στο επίμονο φλερτ ενός φίλου της και απολαμβάνει τις χαρές που η ζωή προσφέρει απλόχερα στα άτομα της ηλικίας της. Αλλά έχει πάντα στην άκρη του μυαλού της τον αγαπημένο της αδερφό και καθώς περνάει ο καιρός αρχίζει πάλι την αναζήτηση οπότε βρίσκεται αντιμέτωπη με μια σειρά ανατροπές και μια πολύ καλά φυλαγμένη έκπληξη, που θα αλλάξει την αντίληψη της για τους γονείς της και τον κόσμο γύρω της και θα εκπλήξει ευχάριστα τους θεατές. Ο Lioret, βασισμένος σε ένα πολύ απλό θέμα, σκηνοθετεί με ιδιαίτερο τρόπο το ομώνυμο βιβλίο του Olivier Adam. Πετυχαίνει ένα ευαίσθητο, διακριτικό και προκλητικό αποτέλεσμα, συνδυάζοντας αριστοτεχνικά την παραδοξότητα με τον ρεαλισμό (είναι συγκλονιστικός ο τρόπος που αποδίδεται το γαλλικό σύστημα ψυχικής υγείας, ιδίως η απόλυτη εξουσία που έχουν γιατροί και νοσοκόμοι πάνω στους ασθενείς). Οι ηθοποιοί είναι όλοι εξαιρετικοί στους ρόλους τους. Ξεχωρίζουν η Melanie Laurent (η Λιλή) με το εκφραστικό, φρέσκο και ανεπιτήδευτο πρόσωπό της, ο Julien Boisselier (ο αγαπημένος της) και ο πολύ καλός Γάλλος κωμικός ηθοποιός Kad Merad (ο πατέρας της) εδώ σε έναν από τους λίγους δραματικούς ρόλους της καριέρας του. Στο θετικό αποτέλεσμα συμβάλει αποφασιστικά η εξαιρετική μουσική του Νικολά Πιοβάνι. Γαλλία, 2006. Διάρκεια: 92΄. Σκηνοθεσία: Philippe Lioret. Σενάριο: Philippe Lioret-Olivier Adam. ΠρωταγωνιστούνMelanie Laurent, Kat Merad, Isabelle Renauld, Julien Boisselier, Aisa Maiga, Simon BUret, Christophe Rossignon. *Οι χειμερινές κινηματογραφικές προβολές του Cine-Δράση πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη, 8.15 το βράδυ στην αίθουσα "Ν. Εγγονόπουλος" του πάρκου "Μ. Θεοδωράκης" (ΤΥΠΕΤ), Π. Μπακογιάννη 38-42, Βριλήσσια.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter