Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

Σήμερα: "Τα πρόβατα δεν χάνουν το τραίνο" από το Cine-Δράση

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου, 8:15΄μμ, ΤΥΤΠΕΤ

Οικογένεια, γάμος, οικονομική κρίση, δεύτερες ευκαιρίες, success story, άνθρωποι που χάνονται για να ξανασυναντηθούν πάλι, ιστορίες αγάπης που σπάνια κρατάνε «για πάντα». Αυτά και άλλα σύγχρονα ζητήματα δοσμένα δροσερά και με αρκετές δόσεις χιούμορ, σε μια αισιόδοξη ταινία που στην Ελλάδα έχει παιχτεί μόνον στο Festival de Cine Hispanofono de Atenas (FeCHA) και όχι στους κινηματογράφους. Στο Cine-Δράση παραχωρήθηκε αφιλοκερδώς από την Πρεσβεία της Ισπανίας στην Αθήνα και το Ινστιτούτο Θερβάντες. Πυρήνας του σεναρίου είναι οι κωμικοτραγικές καταστάσεις που βιώνουν έξι φίλοι στην προσπάθεια τους να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές προκλήσεις που δημιούργησε και στην ισπανική κοινωνία η βαθειά και παρατεταμένη κρίση. Έξι άτομα που διάγουν την τέταρτη δεκαετία τους, που ήδη σημαδεύεται από την έλλειψη εργασίας, ανθρώπινης επικοινωνίας, αγάπης και κατανόησης. Άνθρωποι που παρά την εμφανή τάση τους να περιπλέκουν περισσότερο τη ζωή τους, κάνουν τα πάντα για να περισώσουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις, αναζητούν, χωρίς εκπτώσεις, τον έρωτα και την αγάπη που πιστεύουν ότι δικαιούνται και διεκδικούν, με τον τρόπο τους ο καθένας, ένα καλύτερο παρόν και ένα μέλλον χωρίς άγχος και αβεβαιότητες. Κεντρικές μορφές είναι η Λουίσα και τον Αλμπέρτο ένα ζευγάρι που το πάθος του αργοσβήνει και υποχρεώθηκε να εγκατασταθεί στην επαρχία για να εξασφαλίσει τα προς το ζην από την αγροτική παραγωγή. Στο νέο περιβάλλον θα προσπαθήσουν να βελτιώσουν τη ζωή τους, να μορφώσουν το γιο τους, να σώσουν ή έστω να μη χάσουν ό,τι έχει απομείνει από την αγάπη τους. Η Λουίσα θα επιμείνει να αποκτήσουν δεύτερο παιδί, με τίμημα το πιο αδιάφορο σεξ του κόσμου. Αλλά η απλή ζωή στο χωριό δεν είναι τόσο ειδυλλιακή, ούτε τα πλεονεκτήματά της τόσα, όσο ισχυρίζονται οι κυβερνήσεις και τα ΜΜΕ και πολύ γρήγορα οι δύο νέοι βλέπουν την σκληρή και λιγότερο ευχάριστη πλευρά της. Μαζί τους ζει ο Χουάν, αδελφός του Αλμπέρτο, 45άρης, διαζευγμένος δημοσιογράφος στα κάτω του, που δεν πατάει καν τα πόδια του στο χωράφι, ούτε φαίνεται διατεθειμένος να βοηθήσει στη δουλειά. Ο Χουάν, έχει δεσμό με μια ενθουσιώδη 25άρα, την Νατάλια, την οποία βλέπει ως σανίδα σωτηρίας. Από την άλλη, η αδελφή της Λουίσα, η Σάρα, διοχετεύει όλο το άγχος της στους άντρες, με τους οποίους δεν καταφέρνει να τα βρει, ώσπου εμφανίζεται ο Πάκο, ένας αθλητικογράφος, που είναι ή αυτή νομίζει αυτή ότι είναι διατεθειμένος ακόμα και να την παντρευτεί. Και βέβαια υπάρχουν οι γονείς, ένας πατέρας με Αλτσχάιμερ και μια μητέρα που ακόμα δεν έχει βρει το ρόλο της στη ζωή. Οι θεατές από την αρχή, σχεδόν, αισθάνονται ότι ταυτίζονται ή εκπροσωπούνται από τους ήρωές αυτού του ελπιδοφόρου φιλμ που συνδυάζει τον κυνισμό με την πικρία, το σουρεαλισμό με δραματικές καταστάσεις. Ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι ανακαλύπτουμε ότι δεν είμαστε μόνοι στην δίνη της κρίσης, ότι υπάρχουν άνθρωποι που κατανοούν εμάς και τα προβλήματά μας και ίσως τελικά να είναι πολύ καλύτερο, σε κάποιες φάσεις, να διακωμωδούμε τις καταστάσεις και να γελάμε με τις κακοτοπιές, όσο και αν τη στιγμή που συμβαίνουν μας φαίνονται βουνό. Όλοι οι ηθοποιοί είναι προσεκτικά επιλεγμένοι για το ρόλο τους και συνεισφέρουν καταλυτικά στην επιτυχία αυτού του διαφορετικού, πολύπλοκου, διασκεδαστικού και ανθρώπινου φιλμ που περιγράφει άψογα την κοινωνία στην οποία ζούμε. Είναι όμως η εντυπωσιακή χημεία ανάμεσα στο πρωταγωνιστικό δίδυμο, τον Raúl Arévalo και την Inma Cuesta που το απογειώνει και δίνει αφορμή για μερικές από τις καλύτερες στιγμές του. Έξυπνοι, φυσικοί διάλογοι, αυθόρμητοι χαρακτήρες, ένα νοσταλγικό soundtrack είναι μερικά ακόμα από τα πλεονεκτήματα της ταινίας. Ισπανία, 2014. Διάρκεια: 103’. Σκηνοθεσία: Álvaro Fernández Armero. Πρωταγωνιστούν: Raúl Arévalo, Inma Cuesta, Alberto San Juan, Candela Peña, Jorge Bosch, Kiti Mánver, Irene Escolar, Pepo Oliva, Miguel Rellán, Pilar Castro, Petra Martínez. *Οι χειμερινές κινηματογραφικές προβολές του Cine-Δράση πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη, 8.15 το βράδυ στην αίθουσα "Ν. Εγγονόπουλος" του πάρκου "Μ. Θεοδωράκης" (ΤΥΠΕΤ), Π. Μπακογιάννη 38-42, Βριλήσσια.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter