Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

Ο Κυριάκος Κατζουράκης και η Κάτια Γέρου, στο στέκι της «Δράσης»

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018, 8:30΄μμ, Πίνδου 30 & Μαραθώνος

To Cine-Δράση αποχαιρετά τις θερινές προβολές και ξεκινά τις χειμερινές, με μια ιδιαίτερη εκδήλωση. Ένας καταξιωμένος σκηνοθέτης και ζωγράφος, ο Κυριάκος Κατζουράκης και μια ηθοποιός με εντελώς ιδιαίτερο ερμηνευτικό στίγμα, ποιότητα και πνευματικότητα, η Κάτια Γέρου, θα βρεθούν στο «στέκι της Δράσης», στα Βριλήσσια. Την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018, στις 8:30 το βράδυ, Πίνδου 30 & Μαραθώνος, θα προβληθεί η ταινία του Κυριάκου Κατζουράκη «Ussak... Χρόνια Μετά» και θα ακολουθήσει συζήτηση παρουσία του σκηνοθέτη και της Κάτιας Γέρου, πρωταγωνίστριας του φιλμ. H Κάτια Γέρου Γεννήθηκε στο Αγρίνιο. Πρώτη επαφή με το θέατρο η παράσταση του «Κύκλου με την Κιμωλία» του Μπρεχτ – Θεατρικό Τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών – (Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου, Ιθάκη 1975, βραβείο ερμηνείας Α’ γυναικείου ρόλου). 1976-79 Σπουδές στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Το μεγαλύτερο διάστημα εργάστηκε στο Θέατρο Τέχνης (Αρχαίο Δράμα, κλασσικό και σύγχρονο ρεπερτόριο) σε σκηνοθεσίες Κ.Κουν και Γ.Λαζάνη. Δίδαξε στη σχολή του Θεάτρου Τέχνης επί 25 χρόνια. Συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες Μ. Λυμπεροπούλου, Μ. Κουγιουμτζή, Κ. Καπελώνη, Θ. Γράμψα, Α.Τομπούλη, Ν. Κοντούρη, Ν. Μαστοράκη, Β. Νικολαΐδη. Και με τον Κ. Κατζουράκη ( 4 Εικαστικά δρώμενα και 3 ταινίες μεγάλου μήκους) Για την ταινία «Μικρές Εξεγέρσεις», βραβείο ερμηνείας πρώτου γυναικείου ρόλου στο φεστιβάλ Μεσογειακού Κινηματογράφου, Μαρόκο 2007. Το 2011 κυκλοφορεί το βιβλίο της «Αλλάζοντας τους παλμούς της καρδιάς», εκδόσεις Καλειδοσκόπιο. Κυριότεροι ρόλοι: Αρχαίο Δράμα Τρωαδίτισσες – Ευριπίδη Κασσάνδρα, Σκηνοθεσία Κ. Κουν Ορέστεια – Αισχύλου Κασσάνδρα – Αθηνά – Κορυφαία, Σκηνοθεσία Κ. Κουν Ηλέκτρα – Σοφοκλή Χρυσόθεμις, Σκηνοθεσία Κ. Κουν Ιφιγένεια εν Αυλίδι – Ευριπίδη Ιφιγένεια, Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Τρωαδίτισσες – Ευριπίδη Κασσάνδρα, Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Άλκηστης – Ευριπίδη Άλκηστης, Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Οιδίπους επί Κολωνώ – Σοφοκλή Ισμήνη, Σκηνοθεσία Μ. Κουγιουμτζής Σύγχρονο ρεπερτόριο: Δεσποινίς Τζούλια–Σουάνεβιτ – Αυγ. Στρίντμπεργ. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Το Πάρκο – Μπότο Στράους Τιτάνια. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Παραθεριστές – Μάξιμ Γκόρκι Βαρβάρα. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Ριχάρδος Γ’ Σαίξπηρ Λαίδη Αννα. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Όπως σας αρέσει – Σαίξπηρ Ροζαλίντα. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Μίννη η Αθώα – Μάσιμο Μποντεμπέλλι Μίννη. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Κάθε Γύμνια θα τιμωρείται – Νέλσον Ροντρίγκες. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Γκλορίνια – Νέλσον Ροντρίγκες Ζουλμίρα. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Καταιγίδα – Αυγ. Στρίντμπεργκ Γκέρντα. Σκηνοθεσία Μ. Λυμπεροπούλου Εξέγερση – Βιλιέ ντε Λ’ιλ Αντάμ Ελισσάβετ. Σκηνοθεσία Μ. Λυμπεροπούλου Λευκός γάμος – Τ. Ρούζεβιτς Μπιάνκα. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Θεϊκά λόγια – Βάλλιε Ινγλάν Σιμωνίνα. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Δίχως να ξέρεις πώς – Λ. Πιραντέλλο. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Happy End – Μπρεχτ-Βάιλ Λίλιαν. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Τρείς Αδελφές – Αντόν Τσέχωφ Μάσα. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Βασιλιάς Λήρ – Σαίξπηρ Κορντέλια. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Βοϊτσεκ – Γκέοργκ Μπύχνερ Μαρία. Σκηνοθεσία Γ. Λαζάνης Μεγάλο και μικρό – Μπότο Στραόυς Λόττε. Σκηνοθεσία Θ. Γράμψας Τransit [καμπαρέ]. Σκηνοθεσία Θ. Γράμψας Η Πολωνέζα του Ογκίνσκυ – Ν. Κολιάντα Τάνια. Σκηνοθεσία Ν. Κοντούρη Όνειρο Καλοκαιρινής νύχτας – Σαίξπηρ. Σκηνοθεσία Ν. Μαστοράκης Πέντε σιωπές – Σ. Στήβενσον Μαίρη. Σκηνοθεσία Α. Τομπούλη Από της ζωής τα μέρη χάθηκαν οι ποιητές. Σκηνοθεσία Β. Νικολαΐδης Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα – Ράσσελ Ρίτα. Σκηνοθεσία Β. Νικολαίδης Περιμένοντας το Γκοντό – Σ. Μπέκετ Εστραγκόν. Σκηνοθεσία Κ. Καπελώνης Λεωφορείο ο Πόθος – Τ. Ουίλιαμς Μπλάνς. Σκηνοθεσία Β. Νικολαΐδης Ισμήνη – Γ. Ρίτσος. Σκηνοθεσία Α. Τομπούλη Ντοκουμέντο [Καμπαρέ]. Σκηνοθεσία Σ. Στρούμπος La Strada – Τζελσομίνα. Σκηνοθεσία Β.Νικολαΐδης Δεν πληρώνω-Δεν πληρώνομαι Ντάριο Φο. Σκηνοθεσία Παντελής Δεντάκης Πήρε μέρος σε τέσσερα εικαστικά θεατρικά δρώμενα του Κυριάκου Κατζουράκη: – Τέμπλο – κείμενο Κυριάκου Κατζουράκη – Προσωπογραφία – κείμενο Διονύση Καψάλη – Ο δρόμος προς την δύση – κείμενο Μάρως Δούκα « Σας αρέσει ο Μπράμς;» – Καμπαρέ «Του δρόμου» ΤΑΙΝΙΕΣ Οι Ώρες της Αντουανέτας Αγγελίδη Όνειρο σε άσπρο φόντο του Δημήτρη Σπύρου Η σκόνη που πέφτει του Τάσου Ψαρρά Ο Δρόμος προς την Δύση του Κυριάκου Κατζουράκη Γλυκιά μνήμη του Κυριάκου Κατζουράκη Βραβείο ερμηνείας Α΄ γυναικείου ρόλου στο Διεθνές φεστιβάλ Μεσογειακού κινηματογράφου Μαρόκο 2007 «Μικρές Εξεγέρσεις» του Κυριάκου Κατζουράκη Πηγή: Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν http://theatro-technis.edu.gr/ Ο Κυριάκος Κατζουράκης Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1944. Σπούδασε στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας ζωγραφική με καθηγητή τον Γιάννη Μόραλη και σκηνογραφία με καθηγητή τον Βασίλη Βασιλειάδη (1963-1968). Το 1968 πήρε το βραβείο ζωγραφικής «Παρθένη». Συνέχισε τις σπουδές του στη χαρακτική στο Λονδίνο, στο St. Martin's School of Art (1973-1974) και στο Croydon College of Art (1974-1975). Στην πόλη αυτή παρέμεινε μέχρι το 1985 όπου με τη βοήθεια του E. Paolozzi και του Arts Council οργάνωσε το 1976 έκθεση της δουλειάς του στη Serpentine Gallery. Το 1986 επέστρεψε στην Ελλάδα και ξεκίνησε συνεργασία του με τον Γιώργο Λαζάνη στο Θέατρο Τέχνης. Έως το 2007 δούλεψε σε 20 παραστάσεις. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της ομάδας 5 Νέοι Έλληνες Ρεαλιστές (1969-1972) μαζί με τον Γιάννη Βαλαβανίδη, Χρόνη Μπότσογλου, Γιάννη Ψυχοπαίδη και Κλεοπάτρα Δίγκα, και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Καλλιτεχνών EUROPA 24 (1990-1998). Σκηνογράφησε στον κινηματογράφο «Το προξενιό της Άννας» του Παντελή Βούλγαρη (1971) και έκανε τα κοστούμια για την θεατρική παράσταση «Μέρες του '36» του Θόδωρου Αγγελόπουλου (1971). Συνεργάστηκε με την ομάδα χορού Οκτάνα το 1993 και τον Βίκτωρα Αρδίτη το 1989. Από το 1995 με την Ομάδα Τέχνης δουλεύει συστηματικά πάνω στις σχέσεις της ζωγραφικής με το θέατρο, τη μουσική, τη φωτογραφία και τον κινηματογράφο. Επίσης, διεύθυνε το εικαστικό εργαστήριο του Υπουργείου Πολιτισμού στον Δήμο του Αιγάλεω (1997-2003). Η ταινία του «Ο δρόμος προς τη Δύση» (2003) κέρδισε το 1ο Κρατικό Βραβείο καλύτερου Ντοκυμαντέρ και το διεθνές βραβείο κριτικών Fipresci. Το 2005 η ταινία του «Γλυκιά Μνήμη» απέσπασε δύο κρατικά βραβεία, σκηνογραφία και β’ γυναικείου ρόλου καθώς και το βραβείο α’ γυναικείου ρόλου στο 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Μεσογειακού Κινηματογράφου, Τετουάν, Μαρόκο 2006. Η Τρίτη του ταινία «Μικρές Εξεγέρσεις» (2009) αντιπροσώπευσε την Ελλάδα στο 50ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2009 και στο Cinema du Monde Montreal 2009. Από το 2005 είναι τακτικός καθηγητής στην Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών. Παρουσίασε το ζωγραφικό του έργο του σε περισσότερες από τριάντα ατομικές εκθέσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και στο Λονδίνο. Συμμετείχε σε ομαδικές εκθέσεις και διεθνείς διοργανώσεις: Πανελλήνιες (1967, 1975), Biennale Sao Paulo (1979) και Παρισιού (1980), Ευρωπάλια (Βρυξέλλες 1982) κ.ά. Η ταινία: USSAK... Χρόνια Μετά Η ταινία είναι μια δυστοπία με αισιόδοξο τέλος, που αναδεικνύει τη δυνατότητα να υπάρξει ένας άλλος κόσμος μέσα από συλλογική δράση και όραμα. Βαθιά πολιτική και ανθρώπινη, καταφέρνει μέσα από σκληρές, πολύ δυνατές εικαστικά, εικόνες να αναδείξει τα βασικά προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας, της κοινωνίας της κρίσης. Τολμά να αγγίξει θέματα που δεν έχουν ακόμη απασχολήσει την τέχνη των καιρών μας όσο θα έπρεπε, όπως αυτό του ελέγχου της τροφής από μεγάλες εταιρείες και συμφέροντα, ενώ φέρνει σαφώς στο προσκήνιο το ζήτημα της ανάγκης να αποκτήσει το κίνημα ιστορική συνείδηση και διάσταση. Η νέα ταινία του ζωγράφου και σκηνοθέτη Κυριάκου Κατζουράκη έρχεται μετά το ντοκιμαντέρ «Ο δρόμος προς τη Δύση» (2003) και τη μεγάλου μήκους ταινία «Γλυκιά μνήμη» (2005). Έχει τον ιδιόμορφο τίτλο «USSAK... Χρόνια Μετά» που μοιάζει με συντομογραφία κάποιας μυστικής υπηρεσίας. Στην πραγματικότητα Ussak είναι ο μουσικός δρόμος της θλίψης, που όμως μπορεί να μετατραπεί σε χαρά. Το σενάριο που έγραψαν ο σκηνοθέτης με την Κάτια Γέρου, τοποθετείται περίπου τρεις δεκαετίες από σήμερα, σε έναν κόσμο δυστοπικό και μια κοινωνία διαλυμένη. Απεικονίζει γεγονότα και συνθήκες του παρόντος και του παρελθόντος. Οι χαρακτήρες με τη δράση τους συνθέτουν μια ιστορία που εξατομικεύεται για τον καθένα και συμμετέχουν σε καταστάσεις που από μια οπτική φαντάζουν απόλυτα σουρεαλιστικές, από μια άλλη όμως, δείχνουν απόλυτα στερεοτυπικές. Το γεγονός ότι ο Κυριάκος Κατζουράκης είναι και ζωγράφος είναι εμφανές σε όλο το μήκος και το πλάτος τη ταινίας. Όλες οι σκηνές του έργου, πρώτα δημιουργήθηκαν ως ζωγραφιές του σκηνοθέτη και μετά μετατράπηκαν σε πλάνα για τη μεγάλη οθόνη. Αυτή η τεχνική εντυπωσιάζει και γενικά κεντρίζει το ενδιαφέρον του θεατή, καθώς τα χρώματα και οι εικόνες που δημιουργούνταν στις εκάστοτε σκηνές είναι απλά εξαιρετικές. Επίσης η μουσική επένδυση της είναι ιδιαίτερα πρωτότυπη για κινηματογραφική δημιουργία. Όπως λέει και η Κάτια Γέρου: «Η ταινία είναι βαθιά υπαρξιακή, κατά τη γνώμη μου, πριν από πολιτική, καταγγελτική κ.τ.λ. Λέει ότι όσο κι αν αγριέψουν οι συνθήκες, πάντα θα υπάρχει ελπίδα. Πάντα κάποιοι θα κινητοποιούν τον παλιό καλό τους εαυτό και θα μνημονεύουν τη χώρα τους «τη γεμάτη καρπούς και ιστορία», έστω κι αν χρειάστηκε να την εγκαταλείψουν για να επιβιώσουν. Πάντα κάποιοι θα διεκδικούν μια πιο φιλόξενη ζωή για όλους. Εν ολίγοις, ως καλλιτέχνες και πολίτες προβάλλουμε στο μέλλον τους φόβους και τις ελπίδες μας. Αυτό μόνον. Το λέει όμορφα ο Ρόντγκερτ Μπρέγκμαν: «Με ενθαρρύνει η δυσαρέσκειά μας, γιατί η δυσαρέσκεια απέχει έναν ολόκληρο κόσμο από την αδιαφορία». Ελλάδα, 2017. Διάρκεια: 118΄. Σενάριο: Κυριάκος Κατζουράκης-Κάτια Γέρου. Σκηνοθεσία: Κυριάκος Κατζουράκης. Πρωταγωνιστούν: Θάνος Αλεξίου, Κάτια Γέρου, Νέλλη Θεοφιλοπούλου, Καμίλο Μπετανκούρ, Νίκος Νίκας, Δημήτρης Πολύτιμος, Δημήτρης Πουλικάκος, Θεοδώρα Τζήμου, Γιάννης Τσορτέκης, Άντριαν Φρίλινγκ, Τάσος Κονταράτος, Σταύρος Μαρκουλάκης, Θανάσης Παπαγεωργίου, Ρήγας Αξελός, Γιάγκος Ανδρεάδης, Τζένη Σκαρλάτου, Καλλιόπη Τακάκη, Ευθύμιος Χρήστου, Δάφνη Ζαχαριάδου, Κωσταντίνος Μπάζας, Σπύρος Μάστορας, Γιάννης Σαβουιδάκης. Και οι εξαιρετικοί ερασιτέχνες ηθοποιοί της Καλαμάτας. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine - Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
  1. Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
    12 Σεπτεμβρίου 2018, 11:53

    ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ!

Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.