Σχόλια
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης
Σε εξέλιξη η καταστροφή των πεύκων της Λ. Πεντέλης
24/12/2023

Να υπογειοποιηθούν - υπογειοποιούνται τα καλώδια. Όχι να κόβονται υπεραιωνόβια δένδρα.-

Μιχάλης Πυρουνάκης
Όλα στο φως!
9/12/2023

"Όλα στο φως" για τα προηγούμενα αλλά και για τα μελλούμενα, πριν τις αναθέσεις.

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Τοπίο σε διχασμό (μέρος 2ο)
2/12/2023

Αγαπητά ξαδέλφια. Εάν, με θέλημα θεού, δεν έπεφτε εξ ουρανού ο εκ Ρωσίας ορμώμενος πόντιος Ιβάν ο τρομερός, να διαλύσει την ερυθρή «παράγκα», τώρα ο «δαφνοστεφανωμένος» έφηβος, εκ προοιμίου «διορισμέ

Δημήτρης Καλαμπούκας

"Ο αόρατος επισκέπτης" από το Cine-Δράση

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018, 8:15΄μμ, στο ΤΥΠΕΤ

«Ο αόρατος επισκέπτης» είναι ένα σφιχτοδεμένο ψυχολογικό θρίλερ της ισπανικής κινηματογραφικής σχολής, γεμάτο ανομολόγητα κίνητρα, πειστικά ψέματα και επικίνδυνα παιχνίδια εξαπάτησης. Ένα καθηλωτικό φιλμ που προσφέρει στο θεατή δυνατές συγκινήσεις με το μυστήριο, την ιδιαίτερη δράση, τις συνεχείς ανατροπές και αποκαλύψεις, την στυλιζαρισμένη σκηνοθεσία και τους επιταχυνόμενους ρυθμούς αγωνίας και έντασης που το χαρακτηρίζουν. Ο Αντριάν Ντόρια, είναι ένας νεαρός ανερχόμενος, αλαζόνας και επηρμένος επιχειρηματίας, με σημαντικές διασυνδέσεις σε κάθε βαθμίδα της εξουσίας (δικηγόρους, αστυνομικούς, εισαγγελείς κοκ), που του δίνουν την δυνατότητα να αλλοιώνει αστυνομικά αρχεία και έρευνες. Όταν με την ερωμένη του Λάουρα ακολουθήσουν τις οδηγίες ενός αγνώστου που απειλεί να αποκαλύψει την παράνομη σχέση τους, θα βρεθούν στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Εκεί ο Αντριάν θα δεχτεί αιφνίδια επίθεση. Θα ξυπνήσει τραυματισμένος δίπλα στο νεκρό σώμα της Λάουρα, χωρίς να θυμάται τι έχει συμβεί. Θα δηλώσει αθώος για το φόνο, αλλά καθώς το δωμάτιο είναι κλειδωμένο από μέσα, και αδυνατεί να εξηγήσει πως βρέθηκε εκεί ή να βρει άλλοθι, θα συλληφθεί, θα κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία και θα αποφυλακιστεί με εγγύηση. Ο δικηγόρος του, ένας απατεώνας που πάντα βγάζει λάδι ανθρώπους του είδους του, τα βρίσκει σε αυτή την περίπτωση δύσκολα και του προτείνει μια συνάδελφό του κορυφαία σε παρόμοιες υποθέσεις. Οι δυο τους, δικηγόρος και κατηγορούμενος, διαθέτουν μόνον μία νύχτα, στη διάρκεια της οποίας θα πρέπει να πραγματοποιήσουν έναν ξέφρενο αγώνα δρόμου, ενάντια στο χρόνο και σε κάθε νόμο της λογικής, για να ανακεφαλαιώσουν την ιστορία, να ανακαλύψουν τι πραγματικά συνέβη και να οργανώσουν την υπεράσπιση του. Μέσα από συνεχή flash-back ο Αντριάν της εξομολογείται τα γεγονότα. Ξεκινάει από την αρχή, όταν αυτός και η Λάουρα οδηγώντας στο δάσος κατά την επιστροφή από μια τελευταία τους ερωτική συνάντηση, θα τραυματίσουν θανάσιμα ένα νεαρό παιδί. Η μοιραία και πανούργα Λάουρα τον πείθει να αποκρύψουν το γεγονός και να εξαφανίσουν το πτώμα. Όπως πιστεύουν κανένας δεν τους έχει δει και μπορούν άνετα να συνεχίσουν τις ζωές τους σαν να μην συνέβη τίποτα. Άλλωστε κανένας τους δεν θέλει να ανταλλάξει τις ανέσεις και την πολυτέλεια του με τη ζωή σε ένα κελί. Μέσα από τις διηγήσεις του Αντριάν και τις αγωνιώδεις προσπάθειες των γονιών του νεαρού να βρουν το εξαφανισμένο παιδί τους, η έμπειρη δικηγόρος θα τον αναγκάσει να της αποκαλύψει αλήθειες, που δεν ομολογούσε και σκοτεινές λεπτομέρειες για την δική του συμμετοχή στο έγκλημα, που, ως εκείνη την στιγμή, επέμενε να αποδίδει στην ερωμένη του. Ο Ισπανός σκηνοθέτης Oriol Paulo, που στο Cine Δράση έχουμε προβάλει την προηγούμενη ταινία του «Το σώμα» (El Cuerpo) στηριγμένος σε έναν άλυτο φαινομενικά γρίφο, στον οποίο προστίθενται διαρκώς νέα στοιχεία, φτιάχνει ένα φρέσκο αστυνομικό θρίλερ γεμάτο αινίγματα και ύποπτες συναλλαγές. Εξερευνά τα ανθρώπινα ένστικτα, το φόβο, την προδοσία, τις λανθασμένες αποφάσεις και τις συνέπειές τους. Γράφει ο ίδιος το αψεγάδιαστo και ευφυέστατο σενάριο. Η προσεγμένη δομή, η σύνθετη -αρχικά αργή, σταδιακά γρηγορότερη- ροή, ο έξυπνος χειρισμός των χαρακτήρων και η παραπλανητική σκηνοθεσία δεν επιτρέπουν να αποκαλυφθεί, μέχρι την τελευταία στιγμή, καμία λεπτομέρεια που θα μπορούσε να οδηγήσει στην πρόωρη αποκάλυψη της αλήθειας. Οι ερμηνείες από τους καταξιωμένους Jose Coronado, Ana Wagener και τον νεαρότερο Mario Casas στο ρόλο το Αντριάν, είναι εξαιρετικά ρεαλιστικές. Η φωτογραφία σαγηνεύει, η μουσική επένδυση υπογραμμίζει τις σκηνές έντασης, εκπλήσσει με τον αγχωτικό της ρυθμό και παραπέμπει σε κλασσικές αστυνομικές ταινίες. Ισπανία 2016. Διάρκεια: 106'. Σενάριο- Σκηνοθεσία: Oriol Paulo. Πρωταγωνιστούν: Mario Casas, Ana Wagener, José Coronado, Bárbara Lennie, Francescα Orella, Paco Tous, David Selvas, Iñigo Gastesi, San Yélamos, Manel Dueso. Οι χειμερινές κινηματογραφικές προβολές του Cine-Δράση πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη, 8.15 το βράδυ στην αίθουσα "Ν. Εγγονόπουλος" του πάρκου "Μ. Θεοδωράκης" (ΤΥΠΕΤ), Π. Μπακογιάννη 38-42, Βριλήσσια.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter