Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων

 
21/3/2019

Το Πρόγραμμα του Cine - Δράση για το επόμενο τρίμηνο

Με 12 ποιοτικές ταινίες από όλο τον κόσμο, Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος 2019

Το Cine-Δράση συνεχίζει και αυτό το τρίμηνο με μόνη διακοπή την Μεγάλη Πέμπτη 25 Απριλίου. Με 12 ποιοτικές ταινίες από όλο τον κόσμο. Κωμωδίες, σάτιρες, ντοκιμαντέρ, κοινωνικές, αντιπολεμικές, θρίλερ.


Πρόκειται για τα φιλμ:


- Υποψήφιος Γαμπρός , μια κωμωδία του 2004 από την Ισπανία σε σενάριο και σκηνοθεσία Dominic Harari.

- Caramel μια συμπαραγωγή Γαλλίας, Λίβανου του 2007, σε σενάριο–σκηνοθεσία της Nadine Labaki, που η φετινή της ταινία «Καπερναούμ» συγκίνησε στα τελευταία Όσκαρ και γενικά συγκλόνισε κοινό και κριτικούς σε όλες τις διεθνείς διοργανώσεις

- Επίσημη Ιστορία, από την Αργεντινή, 1985. Σε σκηνοθεσία: Luis Puenzo, την Πέμπτη 18 Απριλίου μια αντιδικτατορική ταινία λίγες μόνο μέρες πριν από την επέτειο της επιβολής στη χώρα μας της 7χρονης δικτατορίας των συνταγματαρχών.

- Καλή Σύζυγος του 2016, από τη Σερβία σε σενάριο-σκηνοθεσία της καταξιωμένης (και στη χώρα μας) ηθοποιού Mirjana Karanovic. Μια ταινία που επιτίθεται με τον τρόπο της στην οικογένεια ως υπενθύμιση πως αυτή γίνεται ενίοτε κρυψώνα αμαρτιών, οι οποίες με τα χρόνια ξεχνιούνται από τους ξένους, σημαδεύουν όμως τα μέλη της.

- Mποέμικη ψυχή μια γαλλοελληνική ταινία του 2017 σε σενάριο-σκηνοθεσία Tony Gatlif. Μια ταινία ύμνο στην ρεμπέτικη μουσική και στην ανάγκη του ανθρώπου να συνευρίσκεται και να επικοινωνεί

- Στο Κενό της του 2012, από το Ισραήλ, σε σενάριο- σκηνοθεσία: Rama Burshtein, που αναφέρεται στην καταπίεση που επιβάλουν οι θρησκευτικοί φονταμενταλισμοί στην καθημερινή ζωή των οπαδών τους.

- Το δίχτυ του 2016, από τη Νότια Κορέα, σε σκηνοθεσία-σενάριο Kim Ki-Duk. Ένα πολιτικό θρίλερ για τις τραγελαφικές επιπτώσεις που έχει στην καθημερινή ζωή των κατοίκων της Κορεατικής Χερσονήσου η αναγκαστική συνύπαρξη δύο ξεχωριστών κρατών της Βόρειας και της Νότιας Κορέας και η συντηρούμενη επί δεκαετίες έχθρα.

- Ουζάλα του 1975, μια σοβιετικό–γιαπωνέζικη ταινία σε σκηνοθεσία και σενάριο του κορυφαίου Akira Kurosawa, ένα λυρικό οικολογικό μανιφέστο που διδάσκει την ανάγκη να προσεγγίζουμε την φύση με στοργή και να ανοίγουμε τις καρδιές μας στους ανθρώπους, τα ζώα, τα πουλιά και τα λουλούδια. Προβάλλεται την Πέμπτη 6 Ιουνίου, μια μέρα μετά την Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας του Περιβάλλοντος.

- Ο δάσκαλος είναι το παιδί, ένα γαλλικό ντοκιμαντέρ του 2017, σε σκηνοθεσία Alexandre Mourot. Λίγο πριν το κλείσιμο των σχολείων, την Πέμπτη 13 Ιουνίου ανοίγουμε μια συζήτηση με την εκπαιδευτική κοινότητα για το σύστημα Μοντεσσόρι που δίδαξε την ανάγκη να διδάσκονται οι μαθητές με πρακτικές που ενισχύουν την αυτονομία και την αυτοεκτίμηση τους, αξίες στις οποίες η παιδαγωγός Μαρία Μοντεσσόρι αφιέρωσε τη ζωή της.

- Foxtrot. Την Πέμπτη 20 Ιουνίου, μεταφερόμαστε στο Β’ Γυμνάσιο και αρχίζουμε τις θερινές προβολές με την γερμανο-ισραηλινή ταινία Foxtrot του 2017 για την ανακυκλούμενη βία ανάμεσα σε Ισραηλινούς και Παλαιστινίους σε συνδυασμό με διαχρονικά πανανθρώπινα θέματα, με κυρίαρχο αυτό των απρόβλεπτων παιχνιδιών της μοίρας σε βάρος των ανθρώπων.

- Το Χριστινάκι και Ο θανατοποινίτης κλείνουν τις προβολές αυτού του τριμήνου. Πρόκειται για δύο ταινίες μικρού μήκους των που σκηνοθέτησαν δεκαεπτά άντρες από 20 έως 60 ετών, που εκτίουν τις ποινές τους στο σωφρονιστικό κατάστημα Κορυδαλλού. Οι κρατούμενοι ασχολήθηκαν για πρώτη φορά στη ζωή τους με το σινεμά παρακολουθώντας τη Σχολή Κινηματογράφου που λειτουργεί στο χώρο τους με υπεύθυνο διδασκαλίας τον σκηνοθέτη Αντώνη Κόκκινο.



Το πρόγραμμα επιμελήθηκε εικαστικά η γραφίστρια Βίκυ Μαλλίρη. Η εκτύπωση είναι δωρεά των Εκδόσεων Γαβριηλίδης. Το Cine-Δράση τους ευχαριστεί που για πολλοστή φορά μας προσέφεραν τη δυνατότητα να έχουμε ένα άρτιο καλλιτεχνικά εκτυπωμένο πρόγραμμα τριμηνιαίων προβολών.


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ CINE - ΔΡΑΣΗ



readers  101


Σχόλια (0)


Εισαγωγή σχολίου
Όνομα:

Σχόλιο:



Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.

Πέμπτη 25 Απριλίου 2019 H Δράση στο facebook Το κανάλι μας στο YouTube
 
Ακροβάτες στο χαρτί Ακροβάτες στο χαρτί
Cine Δράση

Τελευταία θέματα

Τοιχο-διωκτικά
Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Ποιός θα μου μιλήσει όταν θα 'χω κουραστεί απ'τα ξεφτισμένα τα μεγάλα λόγια ποιος θα με γνωρίσει όταν θα 'χω σκεπαστεί απ'τις ώρες που 'φτυσαν τα νευρικά ρολόγια.


Τα σχόλια σας...
Σκέψεις για την πολιτισμική ανασυγκρότηση της χώρας18/4/2019 Λ.Λ.
Σημειώσεις από το προηγούμενο σχόλιο: 1- Δες, το βιβλίο του αστροφυσικού Martin Rees: Our Final Hour: A Scientist's Warning, ή τη διάλεξή του στο διαδίκτυο όπου ρωτά αν ο 21ος αιώνας μας θα είναι ο τελευταίος. 2- Αν υπάρχει, και πάντως μετά από ένα ταξίδι διάρκειας τουλάχιστον 5-6 ετών και βέβαια με ταχύτητα γειτνιάζουσα εκείνης του φωτός, κατά τον Stephen Hawking. 3- Ο ίδιος (Stephen Hawking) στον οποίο κατά καιρούς φαίνεται πως έθεταν το ερώτημα, βλέποντας την επιταχυνόμενη καταστροφή της κατοικησιμότητας της Γης, απαντούσε κάθε φορά κατεβάζοντας το χρονικό περιθώριο, από τα 1000 ως 600 στα 100 ως 50 χρόνια, στην ουσία μηδενίζοντας τις προσδοκίες για μια βιώσιμη «διαστημική απόδραση» της ανθρωπότητας γιατί, σε τόσο λίγα χρόνια, οι φονταμενταλιστές της Προόδου ούτε μια μίζερη αποικία στον απείρως πιο αφιλόξενο Ερμή δεν προλαβαίνουν να της κατασκευάσουν.
Σκέψεις για την πολιτισμική ανασυγκρότηση της χώρας16/4/2019 Λάμπης Λαζάνης
Ναι, εξαιρετικό. Με αγάπη και πόνο ψυχής πρέπει να μιλάμε, υποβλητικά όχι επιβλητικά, όπως λέει, κι όχι μόνο προς τους νέους (θα προσέθετα) αλλά και προς τους ενήλικες που η εποχή μας τους θέλει μάλλον ανώριμους. Πάντως όταν ο πόνος μιλάει είναι πιο πειστικός, και η αιτία πιστεύω είναι η εξής: είμαστε μέλη μιας -στη συντριπτική της πλειοψηφία κι ανεξαρτήτως τόπου- σακατεμένης ανθρωπότητας ή οδεύουσας προς ανεπανόρθωτο σακάτεμα όπως και η ίδια κάνει στο οικοσύστημα του πλανήτη που την εξέθρεψε και την υποβαστάζει· η εξάντληση των πόρων, «το απόθεμα» ή «οι εφεδρείες» όπως εδώ γράφει ο Καραποστόλης αναφερόμενος στα πολιτισμικά αποθέματα κι εφεδρείες μας, αφορά εξ ίσου και τις υλικές, βιολογικές, κοινωνικές, χωροχρονικές εφεδρείες όλου του πλανήτη. "Η Γη έχει γίνει υπερβολικά μικρή για την Πρόοδο" διαπιστώνει από πλευράς του ο Βιριλιό, και πράγματι το κλειστοφοβικό άγχος, ο πυρετός που έπληττε κάποτε τους πολιορκημένους μέσα στις περίκλειστες από τείχη πόλεις τους, σήμερα δεν εξαιρεί κανέναν. Όλα δείχνουν πως η αντίστροφη μέτρηση του μηδενισμού επιταχύνεται παρά τα αναχώματα που ορθώνονται από την πολιτισμένη ανθρωπότητα. Η οικολογία γίνεται ξαφνικά εσχατολογική επιστήμη με την έννοια ότι το υποκείμενό της κινδυνεύει να εκλείψει, μαζί με το αντικείμενο της μελέτης του, μέσα σε λίγες δεκαετίες(1) δηλαδή μέσα στη διάρκεια ζωής μιας και μόνο γενιάς θνητών: Κι αυτό, εκεί που (υπό συνήθεις συνθήκες ανθρώπινης παρουσίας στη Γη, ας πούμε αυτές που ίσχυαν προ της βιομηχανικής επανάστασης) ο αναμενόμενος χρόνος ζωής του πλανήτη (της βιόσφαιράς του) θα παρέμενε της τάξης όχι δεκαετιών αλλά δισεκατομμυρίων ετών, όπως μας βεβαιώνουν σήμερα οι αστροφυσικοί, χρονικό διάστημα που χωράει μέσα του πολλά εκατομμύρια γενεές μπροστά μας... Δηλαδή, με άλλα λόγια, στη γενιά μας και σε αυτή των παιδιών μας που τώρα καταρτίζονται πέφτει το ασήκωτο βάρος να αποφασίσουμε για τις εκατομμύρια ερχόμενες γενιές, για το ΑΝ και πώς θα υπάρξουν! για το αν και προς ποιά χαρακτηριστικά θα "προγραμματιστεί" το νέο ανθρώπινο είδος που θα είναι ικανό, είτε να ενδιαιτάται σε έναν στο εξής ακατοίκητο για τους «παλαιούς ανθρώπους» πλανήτη, είτε να μεταβεί σε άλλον εκτός του ηλιακού μας συστήματος!(2) Κι αυτή την απόφαση, στο βαθμό που το πιο πάνω ερώτημα ούτε μας τίθεται ούτε βέβαια μας εκτίθεται στην παρανοϊκότητά του (3), τη λαβαίνουμε καθημερινά απαντώντας έμπρακτα "ναι σε όλα" ή "σχεδόν ναι σε σχεδόν όλα" για την τιμή των όπλων, των δικών μας υποτίθεται αλλά στην πραγματικότητα των ισχυρών, καταβάλλοντας σε θανατηφόρες δόσεις, πότε με σοβαροφάνεια πότε χαζοχαρούμενα, το αβάστακτο τίμημα της ανυπαρξίας, μέσα στη σημερινή πολιτισμική συνθήκη μας που είναι συγγενική με αυτή της πνευματικής αυτοκτονίας, όπως διαπιστώνει, σωστά κατά τη γνώμη μου, ο Καραποστόλης. Αλλά δεν είναι μοιραίο μετά την πνευματική να επέρχεται και η σωματική κατάρρευση; κατά το "μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι";


Δημοτικές Εκλογές 2014


ΓΠΣ Βριλησσίων 2011


Δημοτικές Εκλογές 2010


Παιδεία 2009




Καλλικράτης: απόψεις και θέματα

Η κρίση και το πρόγραμμα σταθερότητας

Το στέκι της Δράσης 

Το στέκι της «Δράσης», Πίνδου 30 & Μαραθώνος, Βριλήσσια. H δωρεάν δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη λειτουργεί κάθε Δευτέρα 12:00-2:00μμ, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη 6:00-8:00μμ.




   
© 2006 - 2019 Δράση για μια Άλλη Πόλη
Κατασκευή - επιμέλεια ιστοσελίδας: Μάκης Ετζόγλου