Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων

 
28/10/2019

Oι μεγάλες λεωφόροι θα ανοίξουν και πάλι!

Εντυπωσιακές φωτογραφίες από την πρωτεύουσα της Χιλής

Ο σπουδαίος Χιλιάνος σκηνοθέτης, Αλεχάντρο Χοδορόφσκι, στέκεται πλάι στο λαό της χώρας του με τα λόγια του Σαλβαδόρ Αλλιέντε: "Σύντομα οι μεγάλες λεωφόροι θα ανοίξουν και πάλι, για να βαδίσει μέσα τους ο ελεύθερος άνθρωπος που θα χτίσει μια καλύτερη κοινωνία".



Εντυπωσιακές ήταν οι φωτογραφίες και τα βίντεο από την ιστορική σε μέγεθος κινητοποίηση που έγινε πριν από μερικές ημέρες στην πρωτεύουσα της Χιλής, με πάνω από ένα εκατομμύριο κόσμο να συμμετέχει.

Οι αντιδράσεις του κόσμου ξεκίνησαν με αφορμή την αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων του μετρό, σε μία χώρα με κατώτατο μισθό κάτω από 400 δολάρια και κατώτατη σύνταξη στα 200 δολάρια.

Σύμφωνα με έρευνα του New Socialist, το εισιτήριο κοστίζει 1,10 δολάρια και αν χρειαστεί κάποιος να χρησιμοποιήσει και λεωφορείο για να φτάσει εκεί είναι άλλα τόσα χρήματα, που σημαίνει ότι το ημερήσιο κόστος μετακίνησης μπορεί να φτάσει τα 4,40 δολάρια, δηλαδή 132 δολάρια τον μήνα.

Επίσης, το ενοίκιο για ένα μέσο διαμέρισμα με ένα υπνοδωμάτιο στο Σαντιάγο, είναι στα 400 δολάρια και το κόστος ζωής στην πρωτεύουσα για μία μέση τετραμελή οικογένεια υπολογίζεται στα 2.000 δολάρια.

Η ύδρευση είναι ιδιωτικοποιημένη, το ίδιο και η υγεία.

Ένα από τα συνθήματα των διαδηλωτών αναφέρει πως "δεν είναι τα τριάντα πέσος, είναι τα τριάντα χρόνια", εννοώντας πως η κινητοποίηση δεν έγινε απλώς λόγω της αύξησης των τιμών στο μετρό, αλλά με αφορμή αυτή την αύξηση και αιτία την συνεχιζόμενη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής.

Πηγή: Ντίνα Μιχαλοπούλου
https://www.nooz.gr/world/1559226/stigmes-mageias-stis-diadilwseis-tis-chilis


O Αλεχάντρο Γιοντορόφσκι, γεννήθηκε στη Χιλή, στις 17 Φεβρουαρίου του 1929. Με αφορμή τα γεννέθλιά του και την πρόσφατη κυκλοφορία της ταινίας του, «Ποίηση Χωρίς Τέλος» (Endless Poetry / Poesía sin fin - 2016), εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία, για να θυμηθούμε μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές δημιουργίες του σπουδαίου Χιλιανού σκηνοθέτη. Από το θρυλικό «El Topo» του 1970, μέχρι το μεθυστικό «Santa Sagre» του 1989, ταξιδεύουμε στο μοναδικό σουρεαλιστικό σύμπαν, ενός αυθεντικού καλλιτέχνη.

Ο 89χρονος Αλεχάντρο Γιοντορόφσκι, μας έχει χαρίσει μέχρι σήμερα δύο μικρού μήκους δημιουργίες του και μόλις επτά μεγάλου μήκους ταινίες. Παρ' όλα αυτά ο Χιλιανός σκηνοθέτης έχει καταφέρει να διανύσει τη δική του μοναδική πορεία και να γράψει ιστορία, στον χώρο της Έβδομης Τέχνης. Καμία ταινία του Γιοντορόφσκι, δεν μοιάζει με αυτή που προηγήθηκε ή που πρόκειται να ακολουθήσει. Κάθε φορά είναι ένα νέο μοναδικό ερέθισμα το οποίο φαίνεται να αποτελεί την πηγή έμπνευσης του ιδιοφυούς καλλιτέχνη, με αποτέλεσμα η κατηγοριοποιήση των ταινιών του, αλλά και των επιρροών του, να αποτελεί ένα ιδιόμορφο παζλ για δυνατούς λύτες.

Πηγή: Γιώργος Ρούσσος
https://tvxs.gr/news/sinema/alexantro-giontorofski-i-epistrofi-enos-spoydaioy-skinotheti


readers  251


Σχόλια (0)


Εισαγωγή σχολίου
Όνομα:

Σχόλιο:



Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019 H Δράση στο facebook Το κανάλι μας στο YouTube
 
Ακροβάτες στο χαρτί Ακροβάτες στο χαρτί
Cine Δράση

Τελευταία θέματα

Τοιχο-διωκτικά
Τάσος Λειβαδίτης
Γι' αυτό σου λέω... πρέπει να βρεις έναν άλλο τρόπο να, ξεχωρίζεις τους ανθρώπους, όχι να περιμένεις την πράξη - είναι τότε αργά.


Τα σχόλια σας...
Έρχονται μισθοφόροι στα Βριλήσσια;6/12/2019 Λεωνίδας Μάρκογλου
Φύλαξη αντλιοστασίων, μάλιστα. Το πρόβλημα δεν είναι τωρινό, υπάρχει από τότε που κατασκευάστηκαν τα αντλιοστάσια. Εγώ θα μιλήσω για την δεξαμενή στην κορυφή του λόφου των Άνω Βριλησσίων. Επί διοίκησης Ιωαννίδη κάποια «καλόπαιδα» έσπασαν τον έναν από τους δύο αεραγωγούς της δεξαμενής και έριξαν μέσα στο νερό χώματα και πέτρες, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να αδειάσει τελείως η δεξαμενή για να καθαριστεί. Και καλά αυτοί έριξαν χώμα και πέτρες, εάν κάποιος «τρελαθεί» ή θέλει να κάνει κακό μπορεί να ρίξει οτιδήποτε θελήσει και να πάμε «αδιάβαστοι» όλοι εδώ στα Άνω Βριλήσσια. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στα άλλα αντλιοστάσια, αλλά δεν ιδρώνει το αυτί κανενός. Το πρόβλημα είναι σοβαρότατο και δεν χωράνε παιχνίδια οποιουδήποτε είδους, έχει «μαλλιάσει» η γλώσσα μας ότι η δεξαμενή χρειάζεται περίφραξη άμεσα και τοποθέτηση αγκαθωτού για να μην μπορεί κανένας να πλησιάσει. Τώρα δεν ξέρω αν θα μπουν φρουροί ή κάτι άλλο, αλλά κάτι πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ.
Η σπασμένη «γραμμή του δημότη» και η διοίκηση Μανιατογιάννη2/12/2019 Λεωνίδας Μάρκογλου
Θέλω να κάνω ένα σχόλιο σχετικά με το Παροχή υπηρεσίας για την βελτιστοποίηση των διαδρομών αποκομιδής των απορριμματοφόρων» 4.960€. Δηλαδή ο διευθυντής, ο προϊστάμενος και οι τρεις επόπτες τι κάνουν; Δεν μπορούν να ρυθμίσουν τα προγράμματα των απορριμματοφόρων; Αυτή είναι η δουλειά τους.Ποιός ξέρει καλύτερα από αυτούς; Ξέρουν πόσους κάδους έχει ο κάθε δρόμος και πόσα χιλιόμετρα κάνει κάθε απορριμματοφόρο για τη συλλογή τους. Ήμαρτον δηλαδή.
Τι είδαμε στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας που έρχεται στα Βριλήσσια!30/11/2019 Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Οργισμένα νιάτα! Χωρίς βαθιές αναλύσεις για τα αίτια, μέσα στους κλειστούς δρόμους, τα αδιέξοδα και τρομερά διλήμματα, απλώνουν τις αλήθειες τους στο πανί όπως τις βλέπουν, όπως τις αισθάνονται και μας πετούν στα μούτρα: Την τύφλα μας στην Παιδαγωγική (Ο καραγκιόζης). Την οδυνηρή, την αβάσταχτη απόφαση (Index). Την κατά παραχώρηση κατανόηση και συγχώρηση (Μίλα). Το τι μας περιμένει (Στο δωμάτιο, Το βάρος της θάλασσας). Την γελοιοποίησή μας μέσα σε έναν επί γης και ιδιαίτερα στην πατρίδα μας παράδεισο (Κλεονίκη). Την ευσπλαχνία τους (Chopper). Την νοσταλγική ουτοπία μιας πρωτόγονης ζωής (Καρτ ποστάλ από το τέλος του κόσμου). Τον ζαλισμένο έρωτα από το ορμονικό μαστίγωμα στην εφηβεία μέσα σ’ έναν κόσμο «λαμέ» (I am Mackenzie). Τις ικανότητές τους στο κατώφλι της νιότης (Ο Μάγκας). Ας θυμηθούμε εδώ και «Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν» του Ταρκόφσκι. Την αμοιβαία εξομολόγηση δύο θανάσιμων εχθρών από τον Κύπριο Ανδρέα Σιεηττάνη που ξέρει καλά το βαθύ πιστεύω ενός άρρωστου κομματιού του αγγλικού λαού να θεωρεί προέκταση της νησιωτικής του χώρας τις αποικίες βαφτισμένες κατά περίπτωση με διάφορα κίβδηλα ονόματα (Bόρειος Ιρλανδία, Ουαλία και Σκωτία στο Ηνωμένο Βασίλειο, Αυτοκυβέρνητες επικράτειες, Αυτόνομες αποικίες, Αποικίες του στέματος, Προτεκτοράτα κ.ά.) ομνύοντας όλες στον ίδιο βασιλιά ή βασίλισσα. Αυτό το κομμάτι ψήφισε σύσσωμο το Brexit. Tούτα τα λίγα για τα οργισμένα νιάτα, τους μικρομηκάδες στη Δράμα, από το μικρό μέρος της δουλειάς τους που είδαμε στις 21 και 22 Νοέμβρη 2019 στο ΤΥΠΕΤ. Που ίσως να μη μπαίνουν εύκολα στα γνωστά μας κουτάκια! Στις δεκαετίες ή πενταετίες που ακολουθούν με τις κατακλυσμιαίες αλλαγές που νομίζω ότι θα φέρουν, μάλλον είναι αδύνατο να προβλέψουμε την συμπεριφορά τους. Μεγάλη η συμπίεση και το μέλλον άδηλο. Πολύ άσχημο κόσμο τους παραδόσαμε…


Δημοτικές Εκλογές 2019


Δημοτικές Εκλογές 2014


ΓΠΣ Βριλησσίων 2011


Δημοτικές Εκλογές 2010


Παιδεία 2009




Καλλικράτης: απόψεις και θέματα

Η κρίση και το πρόγραμμα σταθερότητας

Το στέκι της Δράσης 

Το νέο στέκι της «Δράσης», Πάρνηθος 21 Βριλήσσια τηλ. 211-116-5797. H δωρεάν δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη λειτουργεί κάθε Δευτέρα 12:00-2:00μμ, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη 6:00-8:00μμ.




   
© 2006 - 2019 Δράση για μια Άλλη Πόλη
Κατασκευή - επιμέλεια ιστοσελίδας: Μάκης Ετζόγλου