Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

«Julieta» του Pedro Almodovar από το Cine - Δράση

Πέμπτη 26 Αυγούστου , 9:00μμ, στο Β’ Γυμνάσιο Βριλησσίων (Ταϋγέτου και Ξάνθης)

Ισπανία, Δραματική, 2016. Διάρκεια: 96’. Σκηνοθεσία: Pedro Almodovar. Σενάριο: Pedro Almodovar, Alice Munro (διηγήματα).Φωτογραφία: Jean-Claude Larrieu. Μουσική: Alberto Iglesias.Ηθοποιοί: Emma Suarez, Adriana Ugarte, Rossy de Palma, Michelle Jenner, Daniel Grao, Inma Questa. Ο Pedro Almodovar στην «Julieta» του, ένα μεστό φιλμ που διαθέτει τις σωστές δόσεις πάθους και συγκίνησης, ικανοποιεί πλήρως τους θεατές μένοντας ανυποχώρητος στην κινηματογραφική φιλοσοφία του. Διασκευάζει σε ενιαία πλοκή τρία διηγήματα της βραβευμένης, το 2013, με Νόμπελ Λογοτεχνίας Άλις Μονρό και με πυξίδα μικρές και μεγάλες τρικυμίες της καθημερινότητας και το ταπεραμέντο και τις αμαρτίες μιας ομάδας γυναικών, πραγματεύεται τις αγαπημένες του θεματικές. Τα αξεδιάλυτα μυστήρια, οι αναρίθμητες τραγωδίες της ζωής, τα ανοιχτά τραύματα που προκαλούν οι απώλειες, οι ενοχές, η πολυπλοκότητα των ανθρωπίνων σχέσεων, η χιμαιρική υφή της ευτυχίας, το τίμημα των προσωπικών επιλογών, τα πάθη της μητρότητας, το βάρος των υποθέσεων που χρόνια μένουν εκκρεμείς έχουν και εδώ την τιμητική τους. Ξεκινώντας η ταινία ο θεατής παρακολουθεί την κίνηση ενός κόκκινου υφάσματος. Σύντομα αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για το κατακόκκινο φόρεμα μιας γυναίκας που ετοιμάζεται να αλλάξει ζωή. Είναι η Χουλιέτα, η κεντρική ηρωίδα του φιλμ, μια πενηντάρα καθηγήτρια κλασικών σπουδών, που επιφανειακά διάγει μια ήρεμη ζωή. Την συναντάμε σε μια αποφασιστική καμπή της πορείας της, καθώς ετοιμάζεται να μετακομίσει με τον αγαπημένο της σε άλλη χώρα και επιλέγει ποια από τα πράγματα της θα πάρει μαζί στο μακρινό ταξίδι. Η αναχώρηση βρίσκεται προ των πυλών και τίποτα δεν δείχνει να μπορεί να αλλάξει οριστικές αποφάσεις. Αλλά, λίγη ώρα μετά, όλα έχουν ανατραπεί. Η Χουλιέτα έχει συναντήσει τυχαία μια παλιά και αγαπημένη φίλη της κόρης της η οποία και θα την πληροφορήσει ότι αυτή ζει μακριά και είναι παντρεμένη με δύο παιδιά. Αυτή η πολυπόθητη πληροφορία είναι βάλσαμο στη μάνα που επί χρόνια έχει να πάρει νέα από το παιδί της. Τα φαντάσματα του παρελθόντος που ξυπνά αυτή η απρόσμενη ενημέρωση κάνουν την Χουλιέτα να αλλάξει γνώμη, να χωρίσει τον αγαπημένο της, να εγκαταλείψει τα σχέδια για μετακόμιση και να παραμείνει στη Μαδρίτη, αποφασισμένη να κάνει τα πάντα για να βάλει σε τάξη τα ανοιχτά τραύματα και εκκρεμείς υποθέσεις που αφορούν τον άντρα που αγάπησε, την κόρη που έφερε στη ζωή, τους δικούς της γονείς και τον ίδιο της τον εαυτό. Γιατί η Χουλιέτα είναι μια γυναίκα που τη βαραίνουν οι απώλειες και οι ενοχές. Ως νέα έζησε μια παθιασμένη σχέση με τον τότε σύζυγο της που χάθηκε στη θάλασσα. Μετά το θάνατο του τόσο αυτή όσο και η κόρη της, Αντία, υποφέρουν σιωπηλά για την απώλεια του χωρίς η θλίψη να τις φέρνει πιο κοντά, αντίθετα τις απομακρύνει. Όταν η Αντία θα κλείσει τα 18 της χρόνια, θα εγκαταλείψει την μητέρα της χωρίς καμία εξήγηση. Η απομάκρυνση, από δική της επιλογή, είναι οριστική: δεν έχει δώσει επί χρόνια σημεία ζωής, δεν έχει ποτέ εξηγήσει τους λόγους που την έσβησε από τη ζωή της σαν να μην υπήρξε ποτέ, σα να μην την είχε ποτέ αγαπήσει. Η Julieta, έκπληκτη και συντετριμμένη, θα ξεκινήσει να την αναζητά με κάθε δυνατό τρόπο. Το μόνο που θα ανακαλύψει είναι το πόσο λίγο γνωρίζει την ίδια της την κόρη. Χρόνια μετά αυτά είναι τα πρώτα νέα της Αντία. Η «Julieta» είναι η 20η μεγάλου μήκους ταινία του Pedro Almodovar. Και είναι η πέμπτη που διεκδίκησε Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών. Έχει πάρει βραβείο σκηνοθεσίας, οι γυναίκες – πρωταγωνίστριές του έχουν τιμηθεί με βραβεία ερμηνειών αλλά Χρυσό Φοίνικα δεν έχει πάρει. Ακόμα. Σίγουρα, όμως, παραμένει ένας από τους λίγους σκηνοθέτες στον κόσμο που μπορεί να χωρέσει μέσα σε ένα τόσο όμορφο τεχνητό σκηνικό τόσες πολλές αλήθειες για το μελόδραμα ή την τραγωδία -αφού στην ουσία δεν διαφέρουν παρά ελάχιστα- της πραγματικής ζωής. Κατά τα άλλα, έχουμε να κάνουμε με μια πολύ προσεγμένη παραγωγή, η στάμπα του σκηνοθέτη είναι ολοφάνερη σε κάθε πλάνο, οι μελωδίες του Alberto Iglesias είναι για άλλη μια φορά εξαίσιες, χρωματισμένες από τα έντονα και μελαγχολικά συναισθήματα και οι γυναίκες πρωταγωνίστριες είναι άψογες. Δομώντας όλη την αφήγηση με συνεχή φλασμπάκ, ο σκηνοθέτης αναπτύσσει την ιστορία του σε τρία μέρη και εξυφαίνει το πορτρέτο της ηρωίδας του σε διαφορετικές ηλικίες. Η Julieta αποδίδεται από δύο ηθοποιούς. H Adriana Ugarte -γνωστή από τη συμμετοχή στην τηλεοπτική σειρά «H Μοδίστρα»- την υποδύεται σε νεαρή ηλικία και η Emma Suárez, υποδύεται τη μεσήλικη γυναίκα που κουβαλάει στη συνείδηση της, με πείσμα και τύψεις τη ραγισμένη σχέση με την κόρη της. Σε δεύτερους ρόλου θα δούμε τις Inma Questa, Michelle Jenner, Daniel Grao και την πολυαγαπημένη ηθοποιό του σκηνοθέτη, Rossy de Palma. Οι καλοκαιρινές προβολές του Cine-Δράση γίνονται κάθε Πέμπτη, από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, στις 9:00 το βράδυ στο 2ο Γυμνάσιο Βριλησσίων (Ταϋγέτου και Ξάνθης). Τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine – Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter