Σχόλια
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης
Σε εξέλιξη η καταστροφή των πεύκων της Λ. Πεντέλης
24/12/2023

Να υπογειοποιηθούν - υπογειοποιούνται τα καλώδια. Όχι να κόβονται υπεραιωνόβια δένδρα.-

Μιχάλης Πυρουνάκης
Όλα στο φως!
9/12/2023

"Όλα στο φως" για τα προηγούμενα αλλά και για τα μελλούμενα, πριν τις αναθέσεις.

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Τοπίο σε διχασμό (μέρος 2ο)
2/12/2023

Αγαπητά ξαδέλφια. Εάν, με θέλημα θεού, δεν έπεφτε εξ ουρανού ο εκ Ρωσίας ορμώμενος πόντιος Ιβάν ο τρομερός, να διαλύσει την ερυθρή «παράγκα», τώρα ο «δαφνοστεφανωμένος» έφηβος, εκ προοιμίου «διορισμέ

Δημήτρης Καλαμπούκας

Έκλεισε το πάρκινγκ του μετρό – Σιγή ιχθύος από τον Δήμο Βριλησσίων!

Απαιτείται άμεση παρέμβαση για να περιοριστούν οι αρνητικές συνέπειες

Στα Βριλήσσια επικρατεί έντονο προεκλογικό κλίμα και η ειδησιογραφία «παράγεται» κυρίως από τις δημοτικές παρατάξεις, αλλά εις μάτην όσων εστιάζουν μόνο στις εκλογές, (αφού μετά... θα πάνε σπίτι τους), η ζωή συνεχίζεται, το ίδιο και τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπισθούν! Συγκεκριμένα αυτή την περίοδο, έχει καταργηθεί η δωρεάν στάθμευση στο σταθμό του Μετρό της «Δουκίσσης Πλακεντίας», αφού βάσει προκήρυξης η «Αττικό Μετρό» ενοικιάζει τους χώρους πάρκινγκ σε ιδιώτες για έξι χρόνια.(https://www.dikaiologitika.gr, 08/01/2019). Όπως εξάλλου διαβάζουμε, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Θεόδωρος Παπαδόπουλος, εξήγησε ότι «η εταιρεία υποχρεούται να αξιοποιήσει την ιδιοκτησία της, δεδομένου ότι υπάρχουν δάνεια που πρέπει να καλυφθούν», ενώ υποστήριξε πως «δεν πρόκειται για μία κίνηση ιδιωτικοποίησης». (amarysia.gr, 18/1/2019) Μάλιστα έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες διαμόρφωσης του ιδιωτικού πάρκινγκ, δηλαδή έχει γίνει ο διαγωνισμός, με αποτέλεσμα αυτές τις ημέρες, εκατοντάδες αυτοκίνητα να γυρίζουν πλέον γύρω- γύρω πέριξ της Αγ. Αντωνίου ή του παραδρόμου της Αττικής οδού, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερη επιβάρυνση στην περιοχή αυτή των Βριλησσίων. Έχουμε δηλαδή εδώ μια δυσμενή εξέλιξη για τα κυκλοφοριακά ζητήματα του προαστίου, η οποία, εξ όσων έχουν δημοσιοποιηθεί, κατά παράδοξο τρόπο, δεν έχει απασχολήσει ακόμη τη δημοτική αρχή των Βριλησσίων, (ούτε βέβαια και την αξιωματική αντιπολίτευση η οποία έχει τα δικά της θέματα να ασχολείται...), αν και τα Βριλήσσια είναι ο κατεξοχήν θιγόμενος Δήμος! Αντίθετα, οι γειτονικοί Δήμοι του Χαλανδρίου και της Αγ. Παρασκευής, τουλάχιστον σε επίπεδο δηλώσεων, έχουν προαναγγείλει κάποιες «αντιδράσεις»: «Μιλώντας στην ΑΜΑΡΥΣΙΑ, ο δήμαρχος Χαλανδρίου Σίμος Ρούσσος επεσήμανε ότι «ασφαλώς δεν είναι μία ευχάριστη εξέλιξη», διευκρινίζοντας ότι «η ευθύνη της επιλογής ανήκει στην Αττικό Μετρό, καθώς η έκταση αποτελεί ιδιοκτησία της». Προανήγγειλε, ωστόσο, ότι «θα ζητήσουμε από την εταιρεία ειδική τιμολογιακή πολιτική χρέωσης του πάρκινγκ για τους κατοίκους της πόλης μας»... Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Αγίας Παρασκευής Γιάννης Σταθόπουλος δήλωσε ότι «έχουμε μιλήσει με τη διοίκηση του Δήμου Χαλανδρίου για να δούμε πώς θα μπορούσαμε να συντονίσουμε τα επόμενα βήματά μας» και πρόσθεσε: «Σκεπτόμαστε να ζητήσουμε «αντισταθμιστικά οφέλη» για την περιοχή, όπως ενίσχυση της λεωφορειακής συγκοινωνίας κ.α.». (amarysia.gr, 18/1/2019). Τα Βριλήσσια τι κάνουν; Το θέμα ούτε δευτερεύον είναι, ούτε μπορεί να επαφίεται σε αντιδράσεις φορέων. Το δημοτικό συμβούλιο οφείλει να πάρει θέση, γι’ αυτό και πρέπει η διοίκηση να ενημερώσει στην αμέσως προσεχή συνεδρίαση για τις σκέψεις και ενέργειές της. Θα υπάρξει αντίδραση από τον Δήμο Βριλησσίων στα τετελεσμένα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ; Παρά τις κατά τα άλλα υποκριτικές προτροπές για Σχέδια Βιώσιμης Ανάπτυξης και περιορισμό του Ι.Χ., (και με δεδομένη την αναυπαρξία δημοτικής συγκοινωνίας), το συγκεκριμένο μέτρο θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για τη χρήση των ΜΜΜ, αφού αρκετοί πολίτες θα προτιμήσουν να μετακινηθούν με το αυτοκίνητό τους, είτε για οικονομικούς λόγους, είτε για να μην αναζητούν επί άγνωστο χρόνο ελεύθερη θέση στάθμευσης! Λες και ο εργαζόμενος θέλει να πάει βόλτα και όχι στην εργασία του... Μάρκος Κρητικός

ΣΧΕΤΙΚΑ: Δημοτικό Συμβούλιο
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter