Σχόλια
Θέσεις
27/10/2020

Κοσμικός ξομολόγος.

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Μια διετία γεμάτη μαγεία, συντροφικότητα και πολλές δράσεις!
26/10/2020

Αν και δεν είμαι δημότης Βριλησσίων,στο σινε δράση αισθάνομαι όπως στη γειτονιά μου και κάθε προβολή είναι μια ξεχωριστή εμπειρία!

Γεωργία Τσορου
«Η θέση του Βαγγέλη και του κάθε Βαγγέλη είναι στο σχολείο του»
26/10/2020

Καλημέρα, Έχουμε κάποια ενημέρωση, τι έγινε με τη δίκη του μαθητή;

Γιάννης Παρασκευόπουλος
Η Νέα πυρηνική ομπρέλα του Ιράν
26/10/2020

Το κείμενο φωτίζει σημαντικές πτυχές, που ελάχιστα συζητιούνται στη χώρα μας. Ισραήλ, Σαουδική Αραβία και Εμιράτα, θεωρούνται εδώ "φίλοι" μας, καθώς τάχθηκαν έμπρακτα εναντίον του Ερντογάν στην πρόσφατη καλοκαιρινή ένταση στη Μεσόγειο. Αυτό που δεν αναφέρεται στο άρθρο, είναι η διάσταση των αμερικανικών εκλογών, όπου οι Δημοκρατικοί είχαν αμφισβητήσει την επιλογή Τραμπ να καταγγείλει τις συμφωνίες με το Ιράν για το πυρηνικό του πρόγραμμα και να επιδιώξει την εκμηδένιση του καθεστώτος. Αν λοιπόν μια κυβέρνηση Μπάιντεν επιλέξει αύριο την επαναπροσέγγιση με το Ιραν, τι θα γίνει με τους αντιπάλους του τελευταίου στη Μέση Ανατολή και πόσο ανθεκτικές θα είναι οι συμμαχίες όπου έχουμε ποντάρει;

Γιάννης Παρασκευόπουλος
446.400 ψευδαισθήσεις...
18/10/2020

Η δημοτική Αρχή και η αντιπολίτευσή της λειτουργούν σαν μυωπικοί διαχειριστές της κρίσης των δημοτών. Δεν προβληματίζονται που οι κοινόχρηστοι χώροι και λειτουργίες φτωχαίνουν, κακοσυντηρούνται και βανδαλίζονται, για τις αιτίες της οικονομικής και κοινωνικής ερήμωσης, για το αίσθημα αποξένωσης των δημοτών από την ίδια την καθημερινότητά τους ή για τη δυσκολία συμφιλίωσης των νέων με τούτη την απόκοσμη συνθήκη. Ούτε βέβαια διερευνούν για τοπικές πολιτικές για την αναστροφή της. Απλά ζητούν και συζητούν να μειώσουν την ανασφάλεια που η συνθήκη αυτή γεννά στους δημότες εστιάζοντας στην κατανάλωση προϊόντων και υπηρεσιών ασφαλείας. Οποία σοφία! Και με διαβατήριο αυτή τη σοφία προσβλέπουν να στελεχώσουν αργότερα Περιφέρειες, Βουλή, υπουργεία... Πότε οι δημότες θα καταλάβουμε πως η κρίση-μας μας ανήκει; Και πως χρειαζόμαστε μόνο λίγο θάρρος και τιμιότητα για να την αναλάβουμε;

Χαραλ. Λαζάνης

Διαφωνώ με το να κρατήσουμε μια στάση σιωπής *

του Δημήτρη Καλαμπούκα

(Δημοσιεύουμε σχόλιο του συνδημότη μας Δημήτρη Καλαμπούκα στο πρόσφατο άρθρο στην ιστοσελίδα μας με τίτλο «Ας σιωπήσουμε! - Για τις καταλήψεις στα Βριλήσσια». Εννοείται ότι, από την πλευρά μας είναι καλοδεχούμενη και επιθυμητή η σχετική αρθρογραφία, αφού βεβαίως το «Ας σιωπήσουμε» αφορούσε μια προτροπή για να προσέξουμε τι λένε και τι κάνουν οι μαθητές και όχι κατά κυριολεξία φίμωση άλλων απόψεων.) Τα αιτήματα των μαθητών είναι μεν δίκαια, αυτό όμως δε σημαίνει πως δε θα ασκήσω κριτική στάση απέναντί τους. Ναι, δεν είναι χαϊδεμένα παιδάκια, οι περισσότεροι έχουν συγκροτημένο λόγο, που δεν τον συναντάς εύκολα στον μέσο ενήλικα. Είναι πιεσμένοι, αναμφισβήτητα. Και αποξενωμένοι από το σχολείο, τους γονείς, την άτιμη την «κενωνία». Όμως είναι οι αυριανοί συνειδητοποιημένοι πολίτες, με -υποτίθεται- κριτική σκέψη, αίσθημα αλληλεγγύης και ενσυναίσθηση. Προσωπικά έχω προσδοκίες αλλά και απαιτήσεις, λόγω της έντονης διάθεσή τους να αλλάξουν τον κόσμο ΤΩΡΑ. Και επειδή το ζητούμενο δεν είναι σε τι κόσμο θα αφήσουμε τα παιδιά μας, αλλά σε τι παιδιά αφήνουμε τον κόσμο μας έχω να πω τα εξής στους μαθητές, χωρίς καμία διάθεση διδακτισμού: Μάθετε τι είναι τα μαθητικά συμβούλια και οι μαθητικές συνελεύσεις, πως λειτουργούν, ποια είναι τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των μαθητών, τι αναφέρει η Επιτροπή Δικαιωμάτων του παιδιού του ΟΗΕ, πως το Συμβούλιο της Ευρώπης προωθεί τη δημοκρατική οργάνωση και λειτουργία των σχολείων. Δε θα σας τα πει αυτά κανείς, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί αδιαφορούν και δε θα μπουν καν στον κόπο να ασχοληθούν διότι θεωρούν ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους, η δε συντριπτική πλειοψηφία των γονέων τα θεωρεί περιττές ανοησίες. Για παράδειγμα, μπορείτε να επισκεφτείτε την εξής πηγή: inart12.org/images/Documents/H_Synelefsi_ton_Paidion.pdf Η όποια απόφασή σας να έχει δημοκρατική νομιμοποίηση και να λαμβάνεται με σεβασμό στην αντίθετη άποψη, διότι η διαφωνία είναι δομικό συστατικό της δημοκρατίας. Μην φιμώνετε αυτούς που διαφωνούν. Δείτε την πορεία των μαθητικών καταλήψεων τα τελευταία 30 χρόνια και βγάλτε συμπεράσματα, παραδειγματιστείτε, κάντε (αυτο)κριτική, αποφύγετε τα ίδια λάθη που κάνανε οι προηγούμενοι. Σκεφτείτε ποιοι εξαργύρωσαν τα νεανικά τους «επαναστατικά» ιδεώδη φθάνοντας σε υψηλά αξιώματα. Και αν πάμε πιο πίσω, από την αρχή της μεταπολιτευτικής περιόδου και μετά, ρωτήστε τους γονείς σας σχετικά. Όπως σωστά αναφέρει ο αρθρογράφος, ο αγώνας σας μπορεί να είναι εκτεθειμένος στον προσεταιρισμό των διαφόρων που επιδιώκουν να τον πάνε εκεί που εκείνοι θέλουν. Να ξεκινήσει ουσιαστικός διάλογος με τη συμμετοχή μαθητών, σύλλογο διδασκόντων και γονέων, όλους αυτούς που με λίγα λόγια που αποτελούν τη σχολική κοινότητα. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσα στο σχολείο, είτε εκτός. Να το πάμε ένα βήμα πιο πέρα; Ξεκινήστε μια ανοικτή διαδικτυακή συζήτηση με εκπροσώπους μαθητών, καθηγητών, γονέων, ώστε να ενημερωθούμε όλοι για τα αιτήματά σας. Το τολμάτε; Ακούμε συχνά πως τα σχολεία είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας. Ο Καμύ έλεγε "Το σχολείο μας προετοιμάζει για τη ζωή σε έναν κόσμο που δεν υπάρχει". Τροφή για σκέψη για όλους μας. *Σώπα μη μιλάς (του Αζίζ Νεσίν) Σώπα ο ένας, σώπα ο άλλος σώπα οι επάνω, σώπα οι κάτω, σώπα όλη η πολυκατοικία και όλο το τετράγωνο. Σώπα οι δρόμοι οι κάθετοι και οι δρόμοι οι παράλληλοι. Κατάπιαμε τη γλώσσα μας. Στόμα έχουμε και μιλιά δεν έχουμε. Φτιάξαμε το σύλλογο του "Σώπα" και μαζευτήκαμε πολλοί, μία πολιτεία ολόκληρη, μια δύναμη μεγάλη, αλλά μουγκή! Για να είμαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρά μου ανάμεσα σε λυγμούς και σε παροξυσμούς κρατώ τη γλώσσα μου, γιατί νομίζω πως θα έρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο, με έναν ψίθυρο, με ένα τραύλισμα, με μια κραυγή που θα μου λέει ΜΙΛΑ!... Δημήτρης Καλαμπούκας Το αρχικό άρθρο της ΔΡΑΣΗΣ: Ας σιωπήσουμε - Για τις καταλήψεις στα Βριλήσσια: https://www.drasivrilissia.gr/Articles/Article/3973

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
  1. Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
    5 Οκτωβρίου 2020, 22:02

    Έπρεπε να προηγηθούν όλοι αυτοί οι 30χρονοι ή και 40χρονοι μαθητικοί αγώνες με τα δίκαια μαθητικά αιτήματα, τις ζημιές, τις υπερβολές, τις σπέκουλες αλλά και θύματα, για να αρχίσουνε κάποιες σοβαρές συζητήσεις και σχόλια σαν το παραπάνω με τους καταληψίες μαθητές. Ας μη το ξεχνάμε...

Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Είχα πάει ολομόναχος στο Σούνιο· ήλιος καφτός, είχε μπει το καλοκαίρι, τα πληγωμένα πεύκα έχυναν το ρετσίνι τους κι ο αγέρας μοσχοβολούσε· ένα τζιτζίκι ήρθε και κάθισε στον ώμο μου και κάμποση ώρα οδοιπορούσαμε μαζί· μύριζα όλος σαν πεύκο, είχα γίνει πεύκο, κι άξαφνα, ως ξεπρόβαινα από τον πευκώνα, είδα τις άσπρες κολόνες του ναού του Ποσειδώνα, κι ανάμεσά τους, στραφταλιστή, σκούρα γαλάζια, την άγια θάλασσα. Τα γόνατά μου κόπηκαν, στάθηκα· ετούτη είναι η Ομορφιά, συλλογίστηκα, ετούτη είναι η αφτέρουγη Νίκη, η κορφή της χαράς, πιο απάνω δεν μπορεί να φτάσει ό άνθρωπος. Ετούτη είναι η Ελλάδα.

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ. Αναφορά στον Γκρέκο.
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter