Σχόλια
Πανδημία: μια δικαιολογία για όλα;
2/12/2020

Ευχαριστούμε Δημήτρη για τα πάντα εύστοχα σχόλιά σου.

admin
Πανδημία: μια δικαιολογία για όλα;
30/11/2020

Τίθεται πράγματι θέμα κατεπείγοντος χαρακτήρα; (παρακάτω η διατύπωση στη σχετική Εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ). Μετά από 7(;) μήνες που το ΔΣ αποφάσισε τη σύσταση της Διαπαραταξιακής Επιτροπής για τις διαδικασίες Διαβούλευσης; Που είναι ο περιβόητος δημόσιος διάλογος και για ποια συμμετοχή ενεργών μελών της κοινωνίας μιλάμε; Ποια είναι η στάση των υπόλοιπων δημοτικών παρατάξεων; Γιατί να μη γίνει τηλεδιάσκεψη; Γιατί όλα να γίνονται εν κρυπτώ και παραβύστω; Κύριοι και κυρίες όλων των δημοτικών παρατάξεων, αποδείξτε έμπρακτα ότι πιστεύετε στην αρχή της συμμετοχικότητας.-------- --- Αριθμός Εγκυκλίου: 40, Α.Π.: 20930/31-03-2020… Συνεδρίαση δια περιφοράς Η δια περιφοράς συνεδρίαση, ερείδεται στις διατάξεις του άρθρου 67, παρ. 5 του ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν με τις αντίστοιχες του άρθρου 184, παρ.1, του ν. 4635/2019…. Σύμφωνα με αυτές «εφόσον ανακύπτουν θέματα κατεπείγοντος χαρακτήρα, για τα οποία είναι αναγκαία η άμεση λήψη απόφασης και βάσιμα πιθανολογείται κίνδυνος εκ της αναβολής, είναι δυνατόν, ύστερα από απόφαση του Προέδρου, οι σχετικές διαδικασίες να λαμβάνουν χώρα διά περιφοράς, με τη συμμετοχή τουλάχιστον των δύο τρίτων των μελών δημοτικού συμβουλίου.

Δημήτρης Καλαμπούκας
Ανακύκλωση: Τώρα μας φταίει (μόνον) ο κ. Πατούλης;
29/11/2020

Το άρθρο τούτο δημοσιευμένο έντυπα και σε μια φιλόξενη εφημερίδα («Αμαρυσία» της 26ης -11-2020) που έφθασε στα χέρια μου, μου έδωσε την ευκαιρία να το διαβάσω με περισσότερη ηρεμία, μαζί με τις παραπομπές του. Απαντά, υπενθυμίζει και εξηγεί την διαχρονική και αυξανόμενη ανάγκη μιας συνοικιακής κομποστοποίησης, τουλάχιστον των πράσινων απορριμμάτων (κλαδεμάτων) στην κηπούπολη μας για: 1) Την σημαντική μείωση του κόστους αποκομιδής των σκουπιδιών για όλους μας. 2) Πιθανώς νέες , δικαιολογημένες, και σταθερές στον ορατό ορίζοντα θέσεις εργασίας. 3) Περιβαλλοντολογική εκπαίδευση και επακόλουθη συνείδηση στην πράξη. 4) Παραγωγή μάλλον φθηνότερου δικού μας λιπάσματος για την φροντίδα από μια γλάστρας μέχρι και μιας συστηματικής οικολογικής καλλιέργειας. 5) Ευπρεπισμό του αστικού μας περίγυρου. Ανάγκη-αίτημα για το οποίο η κίνηση μας πρωτοπόρησε και επιμένει. Στην ίδια εφημερίδα και εφαπτόμενα, διάβασα και ένα άλλο αρθράκι αυτή την φορά του Δήμου Βριλησσίων, να μας καλεί για μια διαλογή των απορριμμάτων στην πηγή τους με ατομική ευθύνη και αυτοεκπαίδευση παίζοντας, μάλιστα και με μπόνους! Με στοιχειώδη γνώση της πραγματικότητας, εισέπραξα την έκκληση αυτή σαν ευχή! Καλή ευχή, μόνο που έχω την αίσθηση πως θα παραμείνει ευχή με μηδενική ανταπόκριση… Αλλά η «Δράση για μια Άλλη Πόλη» μιλάει για κάτι άλλο. Την πρωτοβουλία της Δημοτικής αρχής για συγκρότηση μιας επιτροπής από στελέχη και υπαλλήλους του Δήμου αλλά και άλλων με έμμισθη απασχόληση, να εργασθούν για την πραγμάτωση μιας συνοικιακής κομποστοποίησης, αρχίζοντας από τα άφθονα διαθέσιμα κλαδέματα στους κήπους, τις πρασιές, στους δρόμους και τους άλλους δημόσιους χώρους της πόλης μας Όσον αφορά την περιβαλλοντική παιδεία μας, εξακολουθώ να επιμένω πως είναι θέμα συστηματικής εκπαίδευσης από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Γυμνάσιο με έμμεση ταυτόχρονη ενημέρωση και ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης στους ενήλικες, από όλα τα διαθέσιμα εποπτικά μέσα.

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Δημοτική Επιτροπή Ισότητας: Ακόμη μια επιτροπή χωρίς αντίκρισμα;
21/11/2020

Καταρχάς να ομολογήσω πως διάβασα τις Αρμοδιότητες της Επιτροπής και δεν κατάλαβα τίποτα! Μια ακόμα ακαδημαϊκή πραγματεία για την πολιτική της ταυτότητας (id politics) σκέφτηκα, το πνεύμα των καιρών, που πασχίζει να χωρέσει την πραγματικότητα στα κουτάκια του πολιτικώς ορθού. Αμ το άλλο, «Έναν (1) εκπρόσωπο τοπικού γυναικείου/φεμινιστικού συλλόγου»; Έχει φεμινιστικό σύλλογο στα Βριλήσσια; Παρόλα αυτά, έχοντας λίγο χρόνο να σκοτώσω (τα καλά της καραντίνας), το έψαξα λίγο παραπάνω. Από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο των Φύλων αντιγράφω: «Ο Δείκτης Ισότητας των Φύλων είναι μια μοναδική μέθοδος μέτρησης που παρουσιάζει την πολυπλοκότητα της ισότητας των φύλων. Αναπτύχθηκε με βάση το πλαίσιο πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης και συνδράμει τους αρμόδιους φορείς στη διαχρονική παρακολούθηση της προόδου στον τομέα της ισότητας των φύλων σε ολόκληρη την ΕΕ. Ο Δείκτης Ισότητας των Φύλων αποτελείται από έξι βασικούς τομείς (εργασία, χρήματα, γνώση, χρόνος, εξουσία και υγεία)…» Πλοηγώντας στο διαδίκτυο ενημερώθηκα πως η Ελλάδα για πάνω από μια δεκαετία βρίσκεται στην τελευταία θέση στην ΕΕ σε ό,τι αφορά στην ισότητα των φύλων. Η δε εγκύκλιος που εξέδωσε το Υπουργείο Εσωτερικών αναφέρει «…με τις διατάξεις του αρ.70Α του ν.3852/2010, όπως αυτό προστέθηκε με τις διατάξεις του αρ.6 του ν.4604/2019 (με την αριθμ.1/30.1.2020 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων δόθηκαν οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του ν.4604/2019), προβλέφθηκε η σύσταση σε κάθε Δήμο Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας, ως συμβουλευτικό όργανο προς το Δημοτικό Συμβούλιο, και παράλληλα, όπως προκύπτει από την Αιτιολογική Εκθεση του ν.4604/2019, ως συνδετικός κρίκος της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής & Ισότητας των Φύλων με την Αυτοδιοίκηση για την εφαρμογή πολιτικών ισότητας, με αποκλειστικές αρμοδιότητες απαριθμούμενες περιοριστικά.» Στο τέλος, ξαναδιάβασα την τελευταία παράγραφο του άρθρου της Δράσης. Συμφωνώ και προσθέτω: Να’ χαμε να λέγαμε και τρίγωνο καρτέρι…

Δημήτρης Καλαμπούκας
Η Βασιλική, η Ολυμπία, η Ευαγγελία, η Άρτεμις, η Κατερίνα, η Μαλαματή, η Ευφροσύνη, η Ανθή, η Χρυσούλα και η Πηνελόπη.
19/11/2020

Κάπως έτσι ανάβουν οι λαϊκές πυρκαγιές και άντε να τις σβήσουν!...

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος

446.400 ψευδαισθήσεις...

Δαπανηρές περιπολίες για τη φύλαξη των δημοτικών εγκαταστάσεων

Χωρίς αιτιολόγηση ή κάποια απολογιστικά στοιχεία προώθησε η δημοτική Αρχή πρόταση προς την αρμόδια Οικονομική Επιτροπή, για την ανανέωση σύμβασης για τη φύλαξη των δημοτικών χώρων με περιπολίες αυτοκινήτων ιδιωτικής εταιρείας, την οποία φαίνεται ότι οι διοικούντες αντιλαμβάνονται ως την μόνη μέθοδο προστασίας της δημοτικής περιουσίας. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης για δύο έτη, που θα εκτελεσθεί με ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό, εκτιμάται στα 446.400 €, ποσό που θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό του Δήμου. Συγκεκριμένα, προβλέπεται να αυξηθούν σε τρείς (από δύο σήμερα), οι εποχούμενες 8ωρες περιπολίες σε καθημερινή βάση, για 24 μήνες, κατά τις ώρες 22:00-06:00, με σκοπό την «αποτροπή τυχόν ενεργειών φθοράς και βανδαλισμού της δημόσιας περιουσίας από άτομα με παραβατική συμπεριφορά, καθώς και η γενικότερη ενίσχυση της αίσθησης ασφάλειας των δημοτών», αφού σήμερα οι δημοτικές εγκαταστάσεις* δεν επιτηρούνται. Όπως όμως συχνά συμβαίνει στην πολιτική, οι προθέσεις απέχουν από την πραγματικότητα... Χωρίς μελέτη και χωρίς στοιχεία Υπό κανονικές συνθήκες, πριν ανανεωθεί η σύμβαση για τη φύλαξη, τα προαναφερθέντα θα έπρεπε να ελεγχθούν και να θεμελιωθούν. Η διοίκηση αυξάνει τις βάρδιες των εποχούμενων αυτοκινήτων και το συνεπαγόμενο κόστος για τον Δήμο, αλλά δεν έχει καταθέσει στα θεσμικά όργανα κανένα στοιχείο αξιολόγησης από την μέχρι σήμερα εφαρμογή του μέτρου. Ισχυρίζεται ότι με την επιλογή της «συμβάλλει στη μείωση της παραβατικότητας» και ότι η «επισκευή και η αποκατάσταση των φθορών που προκαλούνται είναι υψηλή», χωρίς να το αποδεικνύει, αλλά και χωρίς να παρέχει τα απαραίτητα στοιχεία που να αποδεικνύουν την αναγκαιότητα της πρότασης της. Ούτε ενημερώνει για το κόστος της αποκατάστασης των φθορών. Έχει γίνει καταγραφή ζημιών; Υπάρχει αρχείο συμβάντων που έχουν αναφερθεί στην αστυνομία; Αν όχι τότε πως προέκυψε θετική η σχέση κόστους - αποτελέσματος από την εφαρμογή της υπηρεσίας; Όταν ρωτήθηκε για όλα αυτά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος στην Οικονομική Επιτροπή, απάντησε απλώς ότι δεν είναι σε θέση να ενημερώσει τα μέλη, (που ωστόσο κλήθηκαν να ψηφίσουν), διότι τα στοιχεία παρέχονται αποκλειστικά στον δήμαρχο… Δεν είναι όμως μόνον το ζήτημα της έκδηλης προχειρότητας στον τρόπο λήψης των αποφάσεων. Σε όλες τις συμβάσεις ανάθεσης έργου υπάρχει μια αναφορά που καλύπτει τον εντολέα κι επιβάλλει κυρώσεις στον εργολάβο εάν κάτι «δεν πάει καλά». Εν προκειμένω, πώς καλύπτεται ο Δήμος σε περίπτωση ανεπαρκούς τήρησης της σύμβασης; Εάν π.χ. γεμίσουν ένα βράδυ οι τοίχοι ενός φυλασσόμενου δημοτικού κτηρίου με συνθήματα της Χρυσής Αυγής ή κλαπούν υπολογιστές από ένα σχολείο ή συνεχιστούν οι κλοπές υλικών και πετρελαίου από το αμαξοστάσιο της Ναυτικής Βάσης στις οποίες η ίδια η διοίκηση αναφέρεται, τότε τι γίνεται; Έχει ευθύνη η εταιρεία φύλαξης; Εάν όχι, μήπως οι δαπάνες θα έπρεπε να στραφούν σε άλλη κατεύθυνση, ενδεχομένως στη βελτίωση της ασφάλειας των δημοτικών χώρων; Το φαίνεσθαι είναι το παν. Η πρακτική της ανάθεσης περιπολιών σε ιδιωτικές εταιρείες είναι η νέα «μόδα» στους Δήμους. Δημοφιλής, γιατί αποτελεί μια συνεχή και έμπρακτη ζωντανή διαφήμιση του ενδιαφέροντος των δημάρχων προς τους ψηφοφόρους τους και μια πρώτη απάντηση, (αν και δαπανηρή), μπροστά στο πραγματικό γεγονός της αυξημένης παραβατικότητας. Έτσι υποτίθεται ότι εμπεδώνεται το κλίμα ασφάλειας στους πολίτες, οι οποίοι βλέπουν κάθε βράδυ τα αυτοκινητάκια με τους πράσινους φάρους να τριγυρίζουν στις γειτονιές υποκαθιστώντας την πραγματική αστυνομία. (Όπως σιγά-σιγά συμβαίνει με κάθε δημόσιο αγαθό). Και μπορεί η σύμβαση με την εταιρία φύλαξης να αφορά αποκλειστικά τα κτήρια του Δήμου, όμως στην πραγματικότητα οι διοικούντες ενδιαφέρονται «για την αύξηση της αίσθησης ασφάλειας στην πόλη». Η «αίσθηση» είναι το παν! Όσο υπάρχει η «αίσθηση», κανείς δεν προβληματίζεται για το κόστος της σύμβασης, ούτε για το αν αυτή αποδίδει συγκριτικά με άλλες επιλογές. Ούτε σκέφτεται ότι με μικρότερα ποσά θα μπορούσαν να ενισχυθούν σοβαρά οι υποδομές των δημοτικών κτηρίων με συναγερμούς, αισθητήρες κίνησης, προστατευτικά και ό,τι χρειαστεί ή ακόμη, ότι με το ένα δέκατο αυτής της δαπάνης θα μπορούσε ο Δήμος να ενισχύσει το τοπικό αστυνομικό τμήμα με δυο αληθινά περιπολικά. Τίποτε από αυτά δεν έχουν σημασία αφού αυτά δεν θα τα «βλέπουν» οι δημότες, η εικόνα έχει προτεραιότητα. Η Πόλη απέναντι στην εικόνα της Έχουμε επισημάνει το ζήτημα της ασφάλειας ως εξαιρετικά σημαντικό, μάλιστα στην προεκλογική μας εκδήλωση του 2015. Όταν όλοι έταζαν τα πάντα, εμείς είπαμε την αλήθεια: Ότι, δηλαδή, «,σε μια χώρα που τριτοκοσμοποιείται, αυτού του τύπου η εγκληματικότητα ήρθε για να μείνει». Και ότι «με τεχνικούς τρόπους δεν πρόκειται να αντιμετωπιστεί. Ή θα ανασυσταθεί ο δημόσιος χώρος και μαζί μ’ αυτόν η δημόσια εμπιστοσύνη, αποπνέοντας έναν άλλο αξιακό κώδικα ή οι άνθρωποι θα παραμένουν κλεισμένοι και φοβισμένοι στα σπίτια τους, περιμένοντας τους διαρρήκτες. Και ως γνωστόν, ο φοβισμένος άνθρωπος δεν γίνεται ποτέ πολίτης». Σημαντικά κι ασήμαντα Δεν πιστεύουμε άκριτα στην αποτελεσματικότητα αυτών των επιλογών. Σε πλήρη αντίθεση με τις διαχειριστικές λογικές, πρέπει να κατανοηθεί ότι η μετατροπή της κοινωνίας σε σώμα, βρίσκεται στην ημερήσια διάταξη, είναι αναγκαία, αφορά το σήμερα όχι κάποιο μακρινό μέλλον. Και μπορεί για την αντιμετώπιση των προβλημάτων να χρειάζεται οργάνωση, τεχνική ικανότητα κλπ, (που ούτε αυτά τα διαθέτουν οι διοικούντες), κυρίως όμως χρειάζεται πολίτες παρόντες και εν εγρηγόρσει. Εάν ο γείτονας δεν σηκωθεί όταν χτυπάει ο συναγερμός σου, μην περιμένεις από την ασφάλεια. Αυτό λέμε. Προϋπόθεση για την αντιμετώπιση των δυσκολιών είναι να υπάρχουν ενεργοί πολίτες. Διαφορετικά απομένει η λογική της ανάθεσης, το «ψηφίστε μας και θα σας τα λύσουμε», εν προκειμένω, θα νοικιάσουμε κι άλλα αυτοκινητάκια να γυρνάνε γύρω – γύρω το βράδυ για να κοιμάστε ήσυχοι. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Από όσα αναφέραμε προηγουμένως προκύπτει το συμπέρασμα ότι ο τρόπος που επιλέχθηκε για να φυλάσσονται οι δημοτικοί χώροι των Βριλησσίων δεν είναι απαραίτητα ο πιο αποτελεσματικός και πάντως, χωρίς στοιχεία, αυτό δεν μπορεί να εκτιμηθεί. Επομένως, πρώτη υποχρέωση της δημοτικής αρχής είναι να ενημερώσει το Δημοτικό Συμβούλιο και τους πολίτες για τις επιλογές της. Επιπλέον, προτείνουμε: - Να μελετηθεί η δυνατότητα να θωρακιστούν όλα τα κτήρια του Δήμου με σύγχρονα μέσα ασφάλειας και αποτροπής, (συναγερμοί κ.α.), έτσι ώστε να εμποδίζονται οι επίδοξοι βανδαλιστές. Το ίδιο ισχύει και για τις αποθήκες όπου φυλάσσονται υλικά μεγάλης αξίας. - Να υλοποιηθεί άμεσα η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για τη σύσταση δημοτικής αστυνομίας, την οποία η σημερινή διοίκηση κατήργησε. Μπορεί ο μικρός αριθμός υπαλλήλων που θα την στελεχώσουν να μην επαρκεί για να καλυφθούν οι ανάγκες, παρόλα αυτά θα συμβάλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος. -Αν επιλεγεί τελικά ως λύση η εταιρία φύλαξης, ο Δήμος να κινηθεί στην κατεύθυνση της σύστασης Κοινωνικού Συνεταιρισμού Ανέργων Δημοτών, με σκοπό αυτός να συμμετάσχει στον διαγωνισμό που θα διεξαχθεί για να αναλάβει τη φύλαξη. (Το υποστηρίξαμε μάταια και στην περίπτωση της ενοικίασης των δημοτικών αναψυκτήριων. Ο Δήμος θα μπορούσε να ενημερώσει, να οργανώσει, να διαθέσει νομική και λογιστική υποστήριξη, να πρωτοστατήσει στη δημιουργία ενός κοινωνικού συνεταιρισμού στην περιοχή που θα μπορούσε να συμπεριλάβει πολλά αντικείμενα. Ο Δήμαρχος απλώς απαντά, ότι αν αυτός συσταθεί, ευχαρίστως να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς...). Με αυτό τον τρόπο, και εργασία θα εξασφαλιστεί σε κάποιους άνεργους συνδημότες μας, και η φύλαξη του προαστίου θα ανατεθεί σε ανθρώπους που ζουν σ’ αυτό, το γνωρίζουν, το αγαπούν και το φροντίζουν. Μακροπρόθεσμα. Έχουμε επανειλημμένα υποστηρίξει ότι ο Δήμος θα έπρεπε να δρομολογήσει την κατασκευή πολυδύναμου κτηρίου διοίκησης στο δημοτικό οικόπεδο των 9 στρεμμάτων της οδού Μητροπούλου, όπως προβλέπεται από το ισχύον Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Πόλης, το οποίο οι πάντες επιμένουν να παραβλέπουν. Σε ένα τέτοιο κτήριο, το οποίο θα άλλαζε το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, θα μπορούσαν να στεγαστούν και οι Τεχνικές Υπηρεσίες και το ΚΑΠΗ και η Κοινωνική Υπηρεσία και το ΚΕΠ και αίθουσες κινηματογράφου και πολιτισμού και οτιδήποτε άλλο απαιτηθεί, χωρίς ενοίκια, αγορές ακατάλληλων κτηρίων και προσωρινές δαπανηρές λύσεις. Ο χώρος και ο ισχύων συντελεστής δόμησης είναι επαρκής. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνονταν ένα μεγάλο «συμμάζεμα» των διάσπαρτων και συχνά προβληματικών χώρων που χρησιμοποιεί σήμερα ο Δήμος και σε ότι αφορά τη φύλαξη, αυτό θα ευνοούσε την εύκολη, συστηματική και αποτελεσματική επιτήρηση του ενός κεντρικού κτηρίου. (Για όσους αναρωτηθούν τι θα απογίνει το γήπεδο και οι εγκαταστάσεις της οδού Μητροπούλου, οι οποίες σήμερα δεν μπορούν να αδειοδοτηθούν λόγω μη προβλεπόμενης χρήσης του χώρου, αυτές μπορούν να μεταφερθούν νόμιμα και άμεσα στο ήδη χωροθετημένο για αθλητικές χρήσεις οικόπεδο ΟΤ61 -πρώην τένις κλαμπ- που πρόσφατα αγόρασε η δημοτική αρχή. Για όλα βέβαια χρειάζεται η ανάλογη βούληση …) Όλα συνδέονται: Η περίπτωση των σχολείων Τέλος, το ειδικότερο θέμα των βανδαλισμών στα σχολεία, που δεν οφείλονται πάντα στους μαθητές αλλά προκαλούνται από εξωσχολικά στοιχεία, είναι μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για τον Δήμο. Θα μπορούσαν στο πλαίσιο του ολοήμερου σχολείου να γίνουν τακτικές ανοιχτές συζητήσεις με τους μαθητές, με τη συμμετοχή και γονέων, για τη βελτίωση του σχολικού χώρου, με στόχο ένα σχολείο που οι μαθητές θα αισθάνονται δικό τους. Με δράσεις που η εκπαιδευτική κοινότητα θα προτείνει, εικαστικές παρεμβάσεις κ.τ.λ. Και αυτό το ζήτημα άπτεται της ασφάλειας που συζητάμε… αλλά και της δυνατότητας του Δήμου να ασκεί παρεμβάσεις ουσίας. Αντί λοιπόν για όλα αυτά που κανονικά θα έπρεπε και θα μπορούσαν έστω να συζητηθούν, στο πλαίσιο βέβαια μιας άλλης οπτικής για τον Δήμο μας, ένα ενδεχόμενο μονάχα μπορούμε τώρα να πιθανολογήσουμε. Ότι όπως εφέτος, έτσι και του χρόνου οι εποχούμενες περιπολίες θα αυξηθούν! Γιατί είναι πιο εύκολο να επενδύει κανείς στο εφήμερο, το πρόχειρο και το «πιασάρικο», παρά στο αναγκαίο και το ουσιαστικό. Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων ΔΡΑΣΗ για μια Άλλη Πόλη *Τα κτήρια και οι εγκαταστάσεις του Δήμου που περιλαμβάνονται στη σύμβαση προς φύλαξη: Το Δημαρχείο, το Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας, το κτήριο στο πάρκο «Μίκης Θεοδωράκης», 7 Νηπιαγωγεία, 6 Δημοτικά Σχολεία, 3 Γυμνάσια, 2 Λύκεια, 4 δημοτικοί βρεφονηπικοί Σταθμοί, το μισθωμένο κτήριο στέγασης της κοινωνικής υπηρεσίας (Λ. Πεντέλης 62), το Αθλητικό κέντρο στην οδό Ολύμπου, το ανοικτό γήπεδο ποδοσφαίρου και κλειστό γυμναστήριο στην οδό Κισσάβου, το αθλητικό κέντρο στην οδό Μητροπούλου & Καλλιανίου, ο παιδότοπος Παπασπηλίου, 4 δεξαμενές και αντλιοστάσια, 7 γεωτρήσεις άρδευσης, 15 παιδικές χαρές, το Πάρκο «Μαρία Κάλλας» και το αμαξοστάσιο του Δήμου. (Σημ. Από την εισηγητική πρόταση είχε διαφύγει η αναφορά στο κτήριο της οδού Ολύμπου & Ροδόπης, τόση προσοχή δίνεται στη δημοτική περιουσία...)

ΣΧΕΤΙΚΑ: Δημοτικό Συμβούλιο
ΣΧΟΛΙΑ
  1. Χαραλ. Λαζάνης
    18 Οκτωβρίου 2020, 14:38

    Η δημοτική Αρχή και η αντιπολίτευσή της λειτουργούν σαν μυωπικοί διαχειριστές της κρίσης των δημοτών. Δεν προβληματίζονται που οι κοινόχρηστοι χώροι και λειτουργίες φτωχαίνουν, κακοσυντηρούνται και βανδαλίζονται, για τις αιτίες της οικονομικής και κοινωνικής ερήμωσης, για το αίσθημα αποξένωσης των δημοτών από την ίδια την καθημερινότητά τους ή για τη δυσκολία συμφιλίωσης των νέων με τούτη την απόκοσμη συνθήκη. Ούτε βέβαια διερευνούν για τοπικές πολιτικές για την αναστροφή της. Απλά ζητούν και συζητούν να μειώσουν την ανασφάλεια που η συνθήκη αυτή γεννά στους δημότες εστιάζοντας στην κατανάλωση προϊόντων και υπηρεσιών ασφαλείας. Οποία σοφία! Και με διαβατήριο αυτή τη σοφία προσβλέπουν να στελεχώσουν αργότερα Περιφέρειες, Βουλή, υπουργεία... Πότε οι δημότες θα καταλάβουμε πως η κρίση-μας μας ανήκει; Και πως χρειαζόμαστε μόνο λίγο θάρρος και τιμιότητα για να την αναλάβουμε;

Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έβγαλε βρωμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε, είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα και επιτέλους σκασμός οι ρήτορες πολύ μιλήσαμε, στο εξής θα παίζουμε σ’ αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα.

Κώστας Τριπολίτης
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter