Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

«Ο Αιχμάλωτος του Καυκάσου» στο Cine-Δράση της Πέμπτης

Στο κανάλι της Κινηματογραφικής Λέσχης στο Youtube

Κάθε Πέμπτη στις 8:15μμ το Cine-Δράση προβάλει στο κανάλι του στο Youtube μία ταινία, από αυτές που συνηθίσαμε να βλέπουμε στο ΤΥΠΕΤ. Η ταινία θα παραμένει αναρτημένη μία εβδομάδα στην παρακάτω διαδικτυακή διεύθυνση για να την παρακολουθήσετε όποτε θέλετε, και στη συνέχεια θα αντικαθίσταται με την επόμενη ταινία: https://www.youtube.com/channel/UCc5iDCNk32t_cjRVw4Hpohg/videos?view=0&sort=dd&shelf_id=0 Αυτή την εβδομάδα, από την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου μέχρι την επόμενη Πέμπτη 4 Μαρτίου, παρακολουθείστε μια ακόμη «σινεφίλ» ταινία του 1966: «Ο Αιχμάλωτος του Καυκάσου», Ρωσία, Κοινωνική, 1996. Διάρκεια: 98'. Σκηνοθεσία: Σεργκέι Μποντρόφ. Πρωταγωνιστούν: Σεργκέι Μποντρόφ Τζ., Σουζάνα Μεκράλιεβα. Πρόκειται για τη μεταφορά της θαυμάσιας περιπετειώδους ιστορίας του Λέοντα Τολστόι «Ο Αιχμάλωτος του Καυκάσου» στην σημερινή εποχή, από τον Σεργκέι Μποντρόφ. Ο Μποντρόφ παρουσιάζει τον πόλεμο και την παράνοια του αλλά επίσης βγάζει από τους ανθρώπους τα ρούχα του εθνικισμού και των πολιτικών σκοπιμοτήτων και τους ντύνει με συναισθήματα απλά, δυνατά, ανθρωπινά και μιλώντας ειλικρινά καταθέτει με έναν ρωμαλέο και βαθιά συγκινητικό τρόπο τον διχασμό των «κοινών» ανθρώπων, που δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα, αλλά γίνονται θυσία στον παράλογο γίγαντα Πόλεμο. Η ιστορία, φιλμαρισμένη κοντά στην Τσετσενία (στη δημοκρατία του Νταγκεστάν) και με τους ντόπιους χωρικούς να υποδύονται τους εαυτούς τους, διατηρεί ακόμα και στο γραπτό λόγο μίαν αίσθηση καυκάσιας λιτότητας: δύο Ρώσοι στρατιώτες, ο σκληροτράχηλος Σάσα (Oleg Menshikov) και ο νεοσύλλεκτος Βάνια (Sergei Bodrov Jr. -ο γιος του σκηνοθέτη), οδηγούνται σε ένα απομονωμένο χωριό του Καυκάσου ως προσωπικοί αιχμάλωτοι του τοπικού μουσουλμάνου πατριάρχη (Dzhemal Sikharulidze), ο οποίος προσπαθεί να τους ανταλλάξει με το δικό του γιο, αιχμάλωτο του ρωσικού στρατού. Παρότι ανένδοτο, το μακραίωνο τείχος μίσους γίνεται εν τέλει διάτρητο από σφαίρες συναισθηματικής ειλικρίνειας και συμπόνοιας – τόσο μεταξύ των δύο Ρώσων όσο κυρίως μεταξύ αυτών και των δεσμοφυλάκων τους. Αφού πήραν στα χέρια τους τα όπλα – μοιάζει να λέει ο Bodrov – οι άνθρωποι σκότωσαν πριν από τα σώματα τα συναισθήματά τους. Και το κενό το γέμισαν με φανατισμένο μίσος. Είναι η βασική, συμπαντική αρχή κάθε πολέμου - και πρώτη ύλη για κάθε αντιπολεμική ρήση. Μια ρήση που ο Sergei Bodrov δεν υποβιβάζει σε ευχολογική κενολογία, αλλά με καθαρό βλέμμα και δραματουργική διαύγεια μετατρέπει σε ανατριχιαστικά επίκαιρη πολιτική θέση: Η μόνη διεθνοποίηση που επιδέχεται το Τσετσενικό (και η κάθε αντίστοιχη διένεξη) δεν έχει να κάνει με καμία παγκόσμια τρομοκρατία, αλλά με την απροσχημάτιστη σαθρότητα και σηψαιμία της ανθρώπινης ψυχής· την ενστικτώδη θωράκιση της εγωτικής κυριαρχίας. Υποψηφιότητα για Οσκαρ Ξένης Tαινίας, βραβείο της FIPRESCI, αλλά και Bραβείο Kοινού στο Φεστιβάλ των Kαννών. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine-ΔΡΑΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter