Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

«Καμτσάτκα» από το Cine Δράση

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου, 8:15΄μμ, ΤΥΠΕΤ (Υμηττού και Πλαταιών)

Με το μικρό, εγκάρδιο, έξυπνο, τρυφερό και με ιστορικό βάθος φιλμ «Καμτσάτκα» συνεχίζει τις ζωντανές προβολές του στο ΤΥΠΕΤ την Πέμπτη 2/12, 8:15μμ, το Cine Δράση. Η ταινία ήταν η επίσημη πρόταση της Αργεντινής για το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς όπου προβλήθηκε, εξαιτίας της θεματολογίας της που αφορά ζητήματα δημοκρατίας, ενηλικίωσης, οικογενειακής αγάπης και απώλειας και της πρωταγωνιστικής παρουσίας του Ricardo Darin του καλύτερου σήμερα ισπανόφωνου ηθοποιού («Εννέα βασίλισσες», «Ο γιος της νύφης»). Καμτσάτκα/Kamchatka Αργεντινή-Ιταλία-Ισπανία, Δραματική, 2005. Διάρκεια:104’. Σενάριο: Marcelo Figueras, Marcelo Pineyro.Σκηνοθεσία: Marchelo Pineiro. Πρωταγωνιστούν: Ricardo Darin, Cecilia Roth, Matias del Pozo, Milton de la Canal, Tomas Fonzi, Hector Alterio, Fernanda Mistral. Αποδεικνύοντας το ρητό ότι «κάθε τι πολιτικό είναι πρωτίστως προσωπικό», ο Pineyro χρησιμοποιεί μια μόνο οικογένεια για να απεικονίσει με οικείο τρόπο τις απειλητικές πρώτες ημέρες του στρατιωτικού πραξικοπήματος του Βιντέλα στην Αργεντινή στις 24 Μαρτίου του 1976. Το παραμύθι αφηγείται ο δεκάχρονος Χάρι (εξαιρετικός ο Matias del Pozo), που υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει το σχολείο τους φίλους και την γενέθλια πόλη του και μαζί με τους γονείς του και τον μικρότερο αδερφό του– τον οποίο αποκαλεί στοργικά «μάγκα» (de la Canal) βρίσκουν καταφύγιο σε ένα αγρόκτημα όπου θα ζήσουν για ένα διάστημα με πλαστές ταυτότητες. Έχοντας βιώσει την εξαφάνιση ομοϊδεατών τους και αντιφρονούντων φίλων, οι γονείς τους δραπετεύουν για να αποφύγουν τις διώξεις από τη δίωξη από το νέο καθεστώς. «Θέλουμε να είμαστε μαζί, οι τέσσερις όσο μπορούμε», εξηγεί ο πατέρας στον παππού του Χάρι και δικό του πατέρα (Hector Alterio). Η οικογένεια που δημιουργούν ο σκηνοθέτης και ο συν-σεναριογράφος Marcelo Figueras είναι αυθεντική, σαγηνευτική και γεμάτη από πλούσιες πραγματικές λεπτομέρειες, όπως η αγάπη του μικρού Χάρι για τον Ούγγρο μάγο και καλλιτέχνη των εξαφανίσεων Χουντίνι. Η γνωριμία του παιδιού με τη φύση, οι εμπειρίες του στην εξοχή άλλοτε συγκλονιστικές όπως η παρακολούθηση της βροχής των αστεριών και άλλοτε βάναυσες όπως η θανάτωση των ζώων, καθώς και η συνάντηση του με τον νεαρό Λούκας (δυνατός ο Tomas Fonzi) τον βοηθούν να συμβιβαστεί με την βίαιη ανατροπή της καθημερινότητας του και να αποδεχτεί τη νέα πραγματικότητα. Το επιτραπέζιο παιχνίδι γεωγραφίας, με τον τίτλο «Καμτσάτκα» που παίζει το παιδί με τον πατέρα του έχει συμβολικό χαρακτήρα και εν μέρει αποκαλύπτει το βαθύτερο νόημα πίσω από τον τίτλο της ταινίας. Ο Pineyro σκηνοθετεί με τρόπο που εμπλέκει συναισθηματικά τους θεατές στην καθημερινότητα που βιώνουν οι χαρακτήρες, ξεχνώντας ή αγνοώντας -έστω και προσωρινά- φινάλε που προμηνύεται στις εναρκτήριες σκηνές. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο το γεγονός ότι πολλές σκηνές δεν παραπέμπουν ούτε στα ιστορικά γεγονότα, ούτε καν θυμίζουν το ρόλο του πατέρα σε αυτά όσο και η έξυπνη τοποθέτηση ως πρωταγωνιστή ενός νεαρού αγοριού σε μεγάλο βαθμό αθώου για την πολιτική αναταραχή που ανέτρεψε τη ζωή της οικογένειάς του. Η μουσική του Bingen Mendizabal ταιριάζει απόλυτα με τους συναισθηματικούς ρυθμούς της ιστορίας και ο βετεράνος διευθυντής φωτογραφίας Alfredo Mayo (Mondays In The Sun) με μια παλέτα από γκρι, πράσινα και καφέ αποτυπώνει διακριτικά το κλίμα της δεκαετίας του 1970. Ο Ricardo Darin είναι ο απόλυτος σταρ του φιλμ. Ισάξια του η Cecilia Roth (μια από τις αγαπημένες πρωταγωνίστριες του Αλμαδόβαρ π.χ. στο «Όλα για τη μητέρα μου»), δημιουργεί ένα μητρικό χαρακτήρα γεμάτο δύναμη και ζεστασιά, συναισθηματικό επίκεντρο της οικογένειας. Ταυτόχρονα εμποτίζει τον χαρακτήρα με ευαισθησία που αποκαλύπτει τον φόβο για όποια συμφορά θα μπορούσαν να προκαλέσουν τα ιστορικά γεγονότα. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Οι χειμερινές προβολές του Cine - Δράση πραγματοποιούνται στο Πάρκο "Μίκης Θεοδωράκης", (ΤΥΠΕΤ), Υμηττού 57, Βριλήσσια, κάθε Πέμπτη 8.15 μ.μ.. Η είσοδος των θεατών στην αίθουσα γίνεται με τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις: Πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης ή αποτελέσματα rapid test του τελευταίου 48ωρου. Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους κλειστούς χώρους. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine – Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter