Σχόλια
Η αισθητική ως ζητούμενο στις παρεμβάσεις του Δήμου Βριλησσίων
20/1/2022

…Δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να κοπούν οι ευκάλυπτοι. Κάθε άλλο, Αλλά, επιτρέψτε μου, θα περίμενα από τους βριλησσιώτες να επιδεικνύουν την ίδια, αν και περισσότερη ευαισθησία για την «αισθητική» κοιτώντας χαμηλά. Κοιτώντας την αισθητική των πεζοδρομίων της πολης που κατοικούν. Πεζοδρόμια που κατειλημμένα από ευκάλυπτους, πεύκα, στύλους ΟΤΕ, ΔΕΗ, κλπ, τους αναγκάζουν και κινδυνεύοντας, να περπατούν στον δρόμο — ας μη μιλήσουμε για τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα και όραση είτε για τους τους υπέργηρους, τα παιδικά καροτσάκια, κλπ. Ας μου επιτρέψετε, για μια ακόμη φορά, να συστήσω να δοθεί προτεραιότητα στην πολιτική πίεση ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ «κοιτώντας χαμηλά». Και όταν τα «χαμηλά» βελτιωθούν για την ασφάλεια και την κινητικότητα των πολιτών, τότε, θα έλθει και η σειρά για τα «υψηλά» — αν και, η αισθητική και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ βελτίωση των «χαμηλών» εμπεριέχει, αυτονόητα και την αισθητική των «υψηλών. …Σκεφτείτε το ΥΓ. Θα ήθελα να ξέρω σε τι διάσταση πεζοδρομιου είναι αυτοί οι 2 ευκάλυπτοι, και, εάν εξασφαλίζεται η ομαλή χρήση του πεζοδρομιου από τους πολίτες.

Σωτήρης Παπαδόπουλος
Η αισθητική ως ζητούμενο στις παρεμβάσεις του Δήμου Βριλησσίων
20/1/2022

Τη Δευτέρα το απόγευμα,κατά τις 4μ.μ. ,περπατούσα στην ''Ε. Αντιστάσεως'' .Ξαφνικά αντίκρυσα τη ''σοκαριστική'' εικόνα ενός κομμένου ευκαλύπτου!!! ΘΛΙΨΗ, ΘΥΜΌΣ, ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, ΟΡΓΗ! Ευτυχώς, σκέφτηκα, που δεν κόψανε και το διπλανό ευκάλυπτο! Που νάξερα τι θα συμβεί την επόμενη ημέρα! Πολύ καλά κάνει η ''Δράση'', που, ''συν τοις άλλοις'' αναδεικνύει και προβάλλει τέτοια και τόσο σοβαρά θέματα! Είναι καιρός, επιτέλους, ο δήμος να σχεδιάζει τις παρεμβάσεις του στο φυσικό περιβάλλον και να μη λειτουργεί σπασμωδικά, προκειμένου να ''εξυπηρετήσει'' κάποια παράλογη απαίτηση του όποιου δημότη! Στόχος του δήμου πρέπει να είναι , διαχρονικά, η βελτίωση της ποιότητας της ζωής των δημοτών με ενημέρωση και ευαισθητοποίηση! ΟΙ πολίτες να ενεργοποιηθούν και να συμβάλλουν σε μια κοινή προσπάθεια!!!

Τάκης Μάτσας [Η αισθητική ως ζητούμενο ...]
Με τους εργαζόμενους, τους κατοίκους, για τα παιδιά!
13/1/2022

Μια απεργία σε ένα Νοσοκομείο Παίδων δεν γίνεται για ψύλλου πήδημα.!Δεν το συνηθίζουν. Η κήρυξή της σημαίνει ότι οι λειτουργοί της υγείας, με τις γνωστές σε όλους μας απαράδεκτες ελλείψεις σε έμψυχη στελέχωση και υλικό, έχουν φτάσει στο απροχώρητο! Τόσο οι δημοτικές αρχές των όμορων δήμων όσο και όλοι οι πολίτες τους, οφείλουν να συμπαρασταθούν με κάθε τρόπο. Η υγεία και κυρίως των παιδιών μας, του υποσχόμενου "αύριο", πάν' απ' όλα!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Το Νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο
13/1/2022

Αγαπητέ κύριε Θωμάκο, Έχετε δίκιο ως προς την παρότρυνση σας σχετικά με την ενδοσκόπηση. Όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, απαιτείται η καλλιέργεια ενός πνεύματος ισορροπίας μέσω της κοινωνικότητας, της εξωστρέφειας, της καλλιτεχνικής έκφρασης, της διασκέδασης ώστε να είναι η εξωστρέφεια γόνιμη και αποδοτική για τη ζωή του ανθρώπου και όχι αυτοκαταστροφική. Επίσης στη θεραπευτικη διαδικασία παροτρύνουμε τον άνθρωπο να ενδοσκοπεί υποστηριζόμενος από ένα συνεκτικό και συνάμα συμπονετικό επιστημονικό πλαίσιο, ώστε να λαμβάνει ωφέλεια, εμπιστοσυνη και ασφάλεια. Μια τελευταία μου σκέψη να βλέπουμε τη διασκέδαση σαν μια αυθόρμητη, πηγαία ανθρώπινη ανάγκη και όχι προκάλυμμα για να διασκορπίζουμε τον βαθύτερο εαυτό μας (διά + σκεδάννυμι) ώστε να αποφεύγουμε να μάθουμε και να εξελιχθούμε μέσα από τις ωδίνες και τα προσωπικά μας αδιέξοδα.

Μαριάννα Χρυσικακου
Για την μερική εφαρμογή κυκλοφορικών ρυθμίσεων που προβλέπονται από το ΣΒΑΚ
2/1/2022

[2/2]…Προσωπικά, θα ήθελα να εξεταστεί η περίπτωση του Δήμου Χαϊδαρίου, όπου εδώ και μερικούς μήνες έχει υλοποιήσει, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ, το πιλοτικό πρόγραμμα smart bus, στο οποίο οι κάτοικοι κάνουν κράτηση θέσης σε άμεσο χρόνο, μέσω της εφαρμογής από κινητό τηλέφωνο. -www.cnn.gr/ellada/story/284390/oasa-xiliades-online-kratiseis-theseon-se-leoforeia-meso-toy-smartbus

Δημήτρης Καλαμπούκας

«Ο Μπάλας», μια δυνατή ιστορία ενηλικίωσης από το Cine Δράση

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου, 8:15μμ, στο ΤΥΠΕΤ

Με την ταινία «Ο Μπάλας» («El Bola») του Achero Mañas, μια σπαρακτική ιστορία για τη δύσκολη παιδική ηλικία ενός νεαρού μαθητή στην Ισπανία συνεχίζει τις ζωντανές προβολές του το Cine - Δράση την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου στις 8:15μ.μ.. Μια ευαίσθητη και δυνατή ιστορία ενηλικίωσης, άρτια αφηγημένη, με ενδιαφέροντες χαρακτήρες και εξαιρετικές ερμηνείες. Το φιλμ γνώρισε μεγάλη αναγνώριση σε φεστιβάλ κινηματογράφου σε όλη την Ευρώπη και κέρδισε 4 Βραβεία Γκόγια, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Καλύτερης Ταινίας, Καλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη και Ηθοποιού. Ισπανία, Δραματική, 2000. Διάρκεια: 88’. Σκηνοθεσία: Achero Mañas. Σενάριο: Achero Mañas- Verónica Fernández y Achero Mañas. Πρωταγωνιστούν: Juan José Ballesta, Pablo Galán, Alberto Jiménez, Manuel Morón, Ana Wagener, Nieve de Medina, Gloria Muñoz Ο Φρανσουά Τριφό, που το 1959 σκηνοθέτησε τα «400 Χτυπήματα» και ο μόνιμος πρωταγωνιστής του Ζαν Πιερ θα ήταν περήφανοι για το «El Bola»του Achero Mañas. Ο Πάμπλο, που όλοι τον φωνάζουν «Μπάλα», λόγω μιας μπάλας ποδοσφαίρου που κουβαλάει πάντα μαζί του για γούρι, είναι ένα 12χρονο αγόρι που βιώνει μια επιβαρυμένη οικογενειακή πραγματικότητα από την πλευρά του αυστηρού και άδικου πατέρα του, ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης, απογοητευμένου και παραιτημένου από τη ζωή. Παρά το νεαρό της ηλικίας του είναι ήδη ένα σκληραγωγημένο παιδί του δρόμου, που αντιμετωπίζει όλες τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σε μια κοινωνία που τα αναγκάζει να γερνούν γρήγορα. Ντροπιασμένος από την κατάσταση στο σπίτι, την κρύβει από όλους με πάθος και επιμέλεια. Περνά περισσότερο χρόνο παίζοντας επικίνδυνα παιχνίδια στο δρόμο παρά στο σπίτι με την οικογένειά του. Η έλλειψη εμπιστοσύνης προς όλους του δημιουργεί προβλήματα αποξένωσης στο σχολικό του περιβάλλον. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει και πολύ περισσότερο να δημιουργήσει σχέσεις με τους συμμαθητές του. Καθώς βουλιάζει διαρκώς σε συμπεριφορές που προμηνύουν αρνητικές εξελίξεις και ένα τέλος προδιαγεγραμμένο και αναπόφευκτο, ένα τυχαίο γεγονός, θα αλλάξει τα πράγματα. Η άφιξη του Αλφρέντο, ενός καινούριου μαθητή στο σχολείο, θα του δώσει τη δυνατότητα να ανακαλύψει τη δύναμη της φιλίας και θα τον φέρει σε επαφή με μια εντελώς διαφορετική οικογενειακή πραγματικότητα. Καθώς περνά όλο και περισσότερο χρόνο με τον πρώτο του φίλο και μαζί ζουν χαρούμενες και δυσάρεστες στιγμές έρχεται σε επαφή και με τους γονείς του Αλφρέντο, ιδίως τον πατέρα του Χοσέ, έναν καλλιτέχνη του τατουάζ, ο οποίος προσπαθεί συμπονετικά και με ευγένεια να τον βοηθήσει να βρει τη δύναμη να εξηγήσει και τελικά να αντιμετωπίσει τα προβλήματα στη δική του οικογένεια. Δυστυχώς, η Ισπανία είναι γνωστή, εκτός των άλλων, για το υψηλό επίπεδο ξυλοδαρμού και κακοποίησης γυναικών και παιδιών. Περίπου 60 γυναίκες δολοφονούνται κάθε χρόνο από συζύγους, πρώην συζύγους ή εραστές, ενώ μεγάλος αριθμός παιδιών μεταφέρονται καθημερινά σε νοσοκομεία μετά από άγρια ξυλοδαρμούς. Στην πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Achero Mañas επικεντρώνεται, αλλά δεν περιορίζεται σε αυτήν την κοινωνιολογική κατάσταση. Η ταινία είναι απίστευτα πειστική, εντυπωσιακή και γεμάτη δύναμη, θυμίζει κάτι από τον συγκινητικό ρεαλισμό του «Sweet Sixteen» του Ken Loach. Στην ανάπτυξή της ιστορίας του ο σκηνοθέτης αντιπαραθέτει δύο εντελώς διαφορετικά κοινωνικά και πολιτισμικά οικογενειακά παραδείγματα. Από τη μια έχουμε την οικογένεια του Αλφρέντο στην οποία κυριαρχεί ο σεβασμός στην προσωπικότητα των παιδιών, στάση που μπορεί να τους εξασφαλίσει υγιή πνευματική και σωματική ανάπτυξη. Και από την άλλη τον αυταρχισμό και την έλλειψη κατανόησης της οικογένειας του Πάμπλο που βαθαίνει το χάσμα γενεών και συχνά οδηγεί σε βίαιες και ανεξέλεγκτες παιδικές συμπεριφορές. Το σενάριο είναι καλογραμμένο, διηγείται αυτή την καθημερινή ιστορία ισορροπώντας ανάμεσα στην ευαισθησία και τον πόνο. Η σκηνοθεσία άρτια καλλιτεχνικά. Οι ερμηνείες από όλο το καστ απολαυστικές. Αξιοσημείωτος ο Juan José Ballesta ως 12χρονος Πάμπλο, παιδί που μεγάλωσε σε ένα καταπιεστικό περιβάλλον, σκληρό και ταυτόχρονα ευάλωτο. Ξεχωρίζει επίσης ο Alberto Jiménez στο ρόλο του Χοσέ και ο Manuel Morón ως τυραννικός πατέρας του Μπάλα. Πλούσια και ταιριαστή με το θέμα η μουσική του Eduardo Arbide, γεμάτη χρώμα η φωτογραφία του Juan Carlos Gomez. Και αυτή η ταινία, δεν έχει παιχτεί στις κινηματογραφικές αίθουσες της Ελλάδας και στο Cine - Δράση την προσέφερε το Ινστιτούτο Θερβάντες. Οι χειμερινές προβολές του Cine - Δράση πραγματοποιούνται στο Πάρκο "Μίκης Θεοδωράκης", (ΤΥΠΕΤ), Υμηττού 57, Βριλήσσια, κάθε Πέμπτη 8.15 μ.μ. Η είσοδος των θεατών στην αίθουσα γίνεται με τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις. Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους κλειστούς χώρους. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine – Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Βαδίζοντας προς το μέλλον επιστρέφουμε στο παρελθόν. Έτσι σιγά σιγά - ανυποψίαστα - Ανταμωνόμαστε.

ΧΡΉΣΤΟΣ Ι. ΒΑΤΟΎΣΙΟΣ
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter