Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

Η μοναδική συμβολή του Cine – Δράση στην Πόλη!

Εντυπωσιακά πλούσιος και πολυεπίπεδος ο απολογισμός της διετίας.

Την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου, στις 7:00μμ, στο ΤΥΠΕΤ το Cine Δράση έχει εκλογές. Η απερχόμενη διοίκηση δημοσιοποιεί τον απολογισμό και τις βασικές κατευθύνσεις του προγραμματισμού του, έτσι ώστε, αφενός, κάθε συμπολίτης μας να μπορεί να γνωρίσει τη δουλειά της Λέσχης, αφετέρου να κάνει προτάσεις για την πιο αποτελεσματική παρέμβαση της στο πολιτιστικά δρώμενα της πόλης μας. Απολογισμός δραστηριοτήτων Σεπτέμβρης 2020 - Φλεβάρης 2023 - Σαν πρόλογος Η χρονική περίοδος από τις προηγούμενες εκλογές του Cine Δράση (Σεπτέμβρης 2020), ήταν εκείνη η εποχή που ολόκληρος ο κόσμος και μαζί η χώρα μας βρέθηκαν στο κέντρο μιας πρωτόγνωρης περιπέτειας, αυτής της πανδημίας του κορονοϊού. Ο νέος εχθρός ήταν άγνωστος, άγνωστο το τέλος του, άγνωστες οι συνέπειες του. Σταθερές που καθόριζαν τις ανθρώπινες κοινωνίες επί αιώνες αμφισβητήθηκαν, δικαιώματα, κατακτημένα και κατοχυρωμένα με πόνο και αγώνες ανατράπηκαν, καταργήθηκαν ή ισχυρά πλήγματα. Η δημοκρατία και η ελευθερία του λόγου περιεστάλησαν και τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών πέρασαν στον ολοκληρωτικό έλεγχο των κρατών, που με αυταρχικές μεθόδους έθεσαν υπό τον έλεγχε τους κάθε πτυχή της ζωής των πολιτών και επέβαλαν αυστηρότατη πειθαρχία στις αποφάσεις του. Άνθρωποι που διαφωνίες τους με τις επιλογές των κυβερνήσεων υποχρεώθηκαν ή επέλεξαν τη σιωπή, ενώ άλλοι πιο τολμηροί που δεν σιώπησαν τιμωρήθηκαν με τρόπους, όχι χαρακτηριστικούς για δημοκρατικά καθεστώτα. Προέκυψαν και αξιοποιήθηκαν πρωτόγνωρες μορφές απασχόλησης, διδασκαλίας και ανθρώπινης επικοινωνίας. Η εργασία έχασε τον κοινωνικό της χαρακτήρα, οι άνθρωποι ξεκίνησαν να δουλεύουν κατά μόνας, χώρος εργασίας έγινε το σπίτι τους, τα εργαλεία της δουλειάς τους είναι δικά τους και όχι του εργοδότη τους, το ωράριο εργασίας επιμηκύνθηκε αόριστα, αυξήθηκε η δυνατότητα ελέγχου του αφεντικού προς τους υπαλλήλους τους. Τα παιδιά μας ξέχασαν το παιχνίδι σε πάρκα και πλατείες. Απορροφήθηκαν ακόμα περισσότερο από το διαδίκτυο, που τώρα νομιμοποιήθηκε στις συνειδήσεις μας ως το μόνο μέσο που μπορούσε να παρέχει εκπαίδευση σε μαθητές. Η μάσκα προστασίας μπήκε ανάμεσα μας δυσκολεύοντας ακόμα και αυτή την αναγνώριση του ενός από τον άλλον. Αντί για επαφή, αγκαλιές, φιλιά και αγγίγματα επικοινωνούμε μέσα από τις πλατφόρμες, συζητάμε στα zoom και τα webex. Τα κοινωνικά δίκτυα πήραν φωτιά. Ο κινηματογράφος δέχτηκε ισχυρό πλήγμα, αντίστοιχο εκείνου που είχε δεχθεί με την ανακάλυψη και την σταδιακή μαζική επικράτηση της τηλεόρασης. Η παραγωγή ταινιών περιορίστηκε στο ελάχιστο δυνατό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και ταυτόχρονα άλλαξε και το περιεχόμενο και η ποιότητα της. Γεμίσαμε «φτηνές» (όχι οικονομικά) παραγωγές, ενώ όλα όσα συνέβαιναν στις ανθρώπινες κοινωνίες, κυρίως ο πρωτόγνωρος και ολοκληρωτικός έλεγχος της ζωής των πολιτών σε κάθε έκφανση της έπρεπε να δικαιολογηθούν και ιδεολογικά. Το σινεμά ανέλαβε και αυτό. Η αίθουσα του κινηματογράφου έχασε το χαρακτήρα της ως χώρος συνάντησης ανθρώπων με κοινά πάνω –κάτω ενδιαφέροντα και περίπου κοινές απόψεις πάνω σε αυτά. Άλλοι τρόποι να βλέπεις ταινίες αναδύθηκαν. Οι πλατφόρμες (κάθε είδους από τις mainstream όπως το NETFLIX μέχρι τις πιο εναλλακτικές όπως το CINOBO) κυρίευσαν το κινηματογραφικό σύμπαν. Εκεί που βλέπαμε ταινίες σαν παρέες τώρα τις βλέπουμε μόνοι σε μεγάλες οθόνες στο σαλόνι του σπιτιού μας. Και οι κουβέντες που συνόδευαν το τέλος μιας παρεΐστικης παρακολούθησης πάνω από έναν καφέ ή ένα ποτήρι κρασί αντικαταστάθηκαν από μοναχικές σκέψεις μοναχικών θεατών. Ακόμα και σήμερα που με κάθε τρόπο διατρανώνεται το τέλος της πανδημίας, ο φόβος φυλάει τα έρημα. Το αίσθημα ασφάλειας δεν επέστρεψε στους πολίτες και οι θεατές δεν επέστρεψαν στις αίθουσες. Εξαιρετικές ταινίες προβάλλονται σε κοινό 5-10-15 ατόμων. Αίθουσες με παρουσία δεκαετιών άρχισαν να κλείνουν, ενώ χρειάστηκαν μεγάλες αντιδράσεις για να μην μετατραπούν ιστορικά σινεμά όπως το ΑΕΛΛΩ, το ΙΝΤΕΑΛ και το ΑΣΤΟΡ σε σούπερ μάρκετ και ταχυφαγεία. Είναι κοινός τόπος ότι σε όλη αυτή τη φθορά έπαιξε σημαντικό ρόλο της και η κυβερνητική πολιτική απέναντι στον πολιτισμό γενικά και ειδικότερα απέναντι στο σινεμά. - Και η Κινηματογραφική λέσχη Βριλησσίων; Μια γενική εκτίμηση Στο Cine Δράση είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι καταφέραμε να συνεχίσουμε -εκτός από την περίοδο των υποχρεωτικών εγκλεισμών- την πολύπλευρη δραστηριότητα μας. Κρίνουμε θετική την παρουσία μας στο προάστειο και αυτούς τους τελευταίους 29 μήνες. Συνεχίσαμε και σε αυτές τις συνθήκες αναζητήσαμε κατάλληλους τρόπους να μείνουμε σε επαφή με τους φίλους του σινεμά στην περιοχή, και να δώσουμε διέξοδο στην επιθυμία τους για τακτική παρακολούθηση ποιοτικού σινεμά. Με αυτή την έννοια το Cine Δράση παρέμεινε πόλος έλξης ανήσυχων ανθρώπων και έδωσε διέξοδο στην ανάγκη όλων μας για επικοινωνία, συλλογική δράση και ανάληψη πολιτιστικών πρωτοβουλιών. Ως σπουδαιότερο όμως επίτευγμα θεωρούμε το γεγονός, ότι σε αυτή τη δύσκολη εποχή που ευνοεί τον κατακερματισμό και την αποξένωση, συμβάλαμε και εξακολουθούμε να συμβάλουμε ώστε η τοπική κοινωνία να μένει ενωμένη, να διατηρούνται οι παλιοί δεσμοί ανάμεσα στα μέλη της και να δημιουργούνται καινούριοι, ευρύτεροι δεσμοί ανάμεσα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την τέχνη ανεξάρτητα από όλες τις άλλες διαφορές τους. Το συλλογικό πνεύμα που χαρακτηρίζει τον τρόπο λειτουργίας του Cine Δράση, η αυτόνομη και ανεξάρτητη δράση του, η ζωντάνια και η όμορφη ατμόσφαιρα που δημιουργείται στις συναντήσεις που οργανώνει, το καθιστούν μια ζωντανή και δημιουργική παρέα που εξακολουθεί, σε πείσμα των καιρών, να απολαμβάνει τη δράση του, πέρα από τα συμβατικά και τυποποιημένα μοντέλα. Κοντολογίς, μείναμε όρθιοι και παραμείναμε ένας από τους πλέον δραστήριους φορείς της πόλης μας, ζωντανός χώρος ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και προβληματισμού, επιδρώντας καθοριστικά στην πολιτιστική ζωή των Βριλησσίων και όχι μόνο, όπως μαρτυρά η συμμετοχή κοινού από άλλες περιοχές του λεκανοπεδίου στις προβολές και άλλες εκδηλώσεις μας Και το πετύχαμε με: - Τις προβολές μας Στο διάστημα αυτό πραγματοποιήσαμε προβολές 96 ταινιών από όλο τον κόσμο. Χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα στραφήκαμε κυρίως σε μικρές και ανεξάρτητες παραγωγές. Σε «σπουδαίες» ταινίες από μικρές χώρες (Αφρική, Μέση Ανατολή, Λατινική Αμερική, Μολδαβία) που συνήθως κινούνται εκτός εμπορικού κυκλώματος και δεν έχουν προβληθεί στη χώρα μας παρά μόνο σε κινηματογραφικά Φεστιβάλ. Με αυτό τον τρόπο αφενός δώσαμε τη δυνατότητα βήμα σε φιλμ προβληθούν και αφετέρου φέραμε το κοινό μας σε επαφή με άλλους λαούς, τον πολιτισμό και τα προβλήματα τους που όχι σπάνια διαφέρουν σημαντικά από τα δικά μας. Αναζητήσαμε αυτές τις ταινίες σε πρεσβείες (Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Νορβηγία), Ινστιτούτα και Πολιτιστικά Κέντρα (Γαλλικό Ινστιτούτο, Ινστιτούτο Γκαίτε, Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, Θερβάντες) άλλων χωρών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και αναπτύξαμε μαζί τους αμοιβαία επωφελή συνεργασία. Σημαντικό μέρος των προβολών κατέχουν φιλμ που σκηνοθετήθηκαν από Έλληνες δημιουργούς. Η στήριξη μας στο ελληνικό σινεμά εκφράζεται με αφιερώματα, μηνιαίες προβολές και συμμετοχή συντελεστών των ταινιών σε συζητήσεις. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά τους Κώστα Κολημένο, Ταξιάρχη Δεληγιάννη, Βασίλη Τσιουβάρα, Άννα Αντωνοπούλου, Βασίλης Καλαμάκης, Νίκος Παπαγγελή. Πρωτόγνωρη ήταν για εμάς η εμπειρία της συζήτησης μέσω zoom με τον Νικόλα Κολοβό, έναν Έλληνα της διασποράς που ζει και εργάζεται στο Γκέτεμπρογκ της Σουηδίας, σκηνοθέτη της πολυβραβευμένης ταινίας «Index». Ιδιαίτερο στοιχείο των προβολών αποτελούν επίσης τα αφιερώματά στην επικαιρότητα ή επετείους στα οποία συνδυάζεται πάντα η προβολή με τη συζήτηση. Η Διεθνής Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος, το Πολυτεχνείο, η Απελευθέρωση της Αθήνας, η Αντιφασιστική Νίκη, η Εξάλειψη της βίας κατά των Γυναικών, η 8η Μάρτη, η Παγκόσμια Μέρα Περιβάλλοντος είναι για μας αφορμή να βλέπουμε σινεμά και μέσα από το σινεμά να βρίσκουμε ευκαιρία να συζητάμε για σοβαρά ζητήματα. Εξαιρετικά πρωτότυπες ήταν οι πειραματικές ταινίες που παρουσίασε ο δημιουργός τους Λευτέρης Βιριράκης (από το Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο του Βύρωνα) για τον Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα και την Βιολέτα Πάρα, ενώ οι παλιοί μας γνώριμοι Ισαβέλλα Μπερτράν και Κώστας Ζυρίνης μάγεψαν το κοινό με τη φωτογραφική παρουσίαση του ταξιδιού τους στα έγκατα της Ινδίας. Οι Νέλλυ Ψαρρού και Ιωάννης Λαζάρου ξεκαθάρισαν με το ντοκιμαντέρ τους το «Σχέδιο» τις αιτίες της μεγάλης οικολογικής καταστροφής που έφεραν οι πυρκαγιές στην Βόρεια Εύβοια. Συνεχίζοντας το ετήσιο αφιέρωμα με θέμα «Το Σχολείο που Θέλουμε» φέτος οργανώσαμε συζήτηση με εκπαιδευτικούς-από τα σχολεία της περιοχής, γεγονός που μας έδωσε τη δυνατότητα να κατανοούμε τις δυσκολίες που συναντούν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές στη διαδικασία της μόρφωσης, αλλά και τρόπους που μπορεί μια Κινηματογραφική Λέσχη να συμβάλλει στο ξεπέρασμα τους. Από αυτή την άποψη είμαστε αισιόδοξοι που μαθητές από το Β’ Γυμνάσιο συσπειρώνονται γύρω από το στόχο να ετοιμάσουν δύο ταινίες μικρού μήκους. Είμαστε στο πλευρό τους για όποια βοήθεια χρειαστούν και θα είμαστε μαζί τους σε όποια φεστιβάλ κληθούν να πάρουν μέρος. -Τα Φεστιβάλ μας Συνεχίσαμε και αυτή την περίοδο την συνεργασία με το Athens AnimFest, του οποίου εδώ και αρκετά χρόνια είμαστε συνδιοργανωτές. Στις 18 και 19 Μαρτίου οργανώνουμε το 18ο Φεστιβάλ Ταινιών Κινουμένων Σχεδίων Μικρού Μήκους. Επιδίωξη μας είναι αυτή τη δραστηριότητα που απευθύνεται σε ενήλικες και ανηλίκους να συνδυαστεί με δράσεις στα σχολεία της περιοχής και ήδη κάνουμε για το σκοπό αυτό επαφές με διευθυντές σχολείων και τις σχολικές επιτροπές του Δήμου Βριλησσίων. Συνεχίσαμε τη συνεργασία μας με το Φεστιβάλ Δράμας προβάλλοντας ταινίες που έχουν βραβευτεί εκεί, συνήθως με τη μορφή αφιερωμάτων σε ειδικά θέματα όπως η βία κατά των γυναικών, η καθημερινότητα κλπ. Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου οι βραβευμένες ταινίες του τελευταίου 45ου Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύουν και πάλι στα Βριλήσσια. Πέρυσι την άνοιξη δώσαμε τόπο να εκφραστούν νέοι δημιουργοί, νεαροί κινηματογραφιστές, έφηβοι 14-17 χρόνων και ενήλικες 18-30 που τους αρέσει να βλέπουν σινεμά αλλά δεν περιορίζονται εκεί. Με ιδιαίτερη συγκίνηση είδαμε τις ταινίες που νωρίς ηλικιακά με μεράκι, φαντασία, και περισσή ευαισθησία δημιούργησαν και με αυτές συμμετείχαν στο 1ο New Generation Film Festival (Αθήνα, Ιούνιος, 2021). Κάποιες βραβεύτηκαν και αυτές προβάλαμε στη λέσχη μας. Παρόντες κάποιοι από τους σκηνοθέτες μίλησαν μαζί μας για τα όνειρα, τις δυσκολίες που συναντάνε για να τα υλοποιήσουν και τους τρόπους που μια κινηματογραφική λέσχη μπορεί έμπρακτα να τους βοηθήσει. - Τα σεμινάρια μας Συνεχίσαμε και αυτό το διάστημα τα ετήσια Σεμινάρια Ιστορίας και Θεωρίας του Κινηματογράφου με γενικό τίτλο «Βλέπουμε, Συζητάμε, Μαθαίνουμε από και για τον Κινηματογράφο», εφέτος ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος. Μέσα σε συνθήκες απόλυτου εγκλεισμού, η πλατφόρμα zoom αποδείχτηκε σωτήρια καθώς μας έδωσε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε τις εβδομαδιαίες διαλέξεις και να διατηρήσουμε την επαφή μας έστω και με αυτόν τον τρόπο. Από το Σεπτέμβριο του 2020 ολοκληρώσαμε 3 κύκλους την «Κινηματογραφική Γεωγραφία», το «Σινεμά της Λατινικής Αμερικής» και τον «Κινηματογράφος και Ιστορία». Αυτή την εποχή βρισκόμαστε στη μέση του κύκλου «Σινεμά και Λογοτεχνία, το Φιλμ Νουάρ». Εισηγητής είναι πάντα ο Παναγιώτης Δενδραμής που στο διάστημα αυτό μεγάλωσε και έγινε μεταπτυχιακός συνεργάτης του Πανεπιστημίου Πάτρας. Για πρώτη φορά φέτος καθιερώσαμε μια φορά το μήνα συζήτηση με έναν επισκέπτη καθηγητή. Ο Ανδρέας Αποστολίδης μας ανέλυσε το ντοκιμαντέρ του «Latin Noir» και η Χρυσάνθη Σωτηροπούλου, επίκουρος καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πάτρας την «Τιμή της Αγάπης» και το «Γατόπαρδο». - Τους συγγραφείς μας Συνεχίσαμε τις προσκλήσεις συγγραφέων που αγαπάμε τη δουλειά τους είπε αναφέρονται σε κινηματογραφικά θέματα είτε όχι. Εκλεκτοί εκπρόσωποι του πνευματικού κόσμου της χώρας όπως ο ακαδημαϊκός Χριστόφορος Χαραλαμπάκης συμμετείχαν σε πολυάριθμες παρουσιάσεις. Της ποιητικής συλλογής της Ξανθίππης Λευθεριώτη «Κόρη Διεσταλμένη», του βιβλίου του Δημήτρη Μαργαρίτη «Η Ιστορία της Μουσικότητας» , του «Αναψυκτήριου» του Χρήστου Βατούσιου, του ποιητικού και λογοτεχνικού έργου του Μιχάλη την «Φιλοσοφία του Κινηματογράφου» του Νίκου Σαραφιανού, του βιβλίου «CINEεπιλογές, 100 Κρυμμένα Κινηματογραφικά Διαμάντια» του Γιώργου Ξανθάκη, της νουβέλας «ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΚΑΤ» της Χριστίνας Φραγγεσκάκη. Άλλες από αυτές τις παρουσιάσεις πλαισιώθηκαν από μουσικά σχήματα όπως οι Alcedo Folk Band, ο Γκελέσος, οι Δημήτρης και Αινείας Μαργαρίτης και άλλοι. Μεγάλη επιτυχία θεωρούμε την παρουσία της Βελγίδας ελληνίστριας Γκόντα φαν Στιν που αφορούσε το εξαιρετικό βιβλίο της «Ζητούνται παιδιά από την Ελλάδα. Οι Υιοθεσίες στην Αμερική του Ψυχρού Πολέμου». Η συζήτηση μαζί της όπως και με όλους τους δημιουργούς είναι πάντα μια απολαυστική διαδικασία που ανοίγει σε όλους μας καινούριους ορίζοντες. Συνεχίζουμε με την συγγραφέα και σεναριογράφο Ιωάννα Καρυστιάνη (Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου) και το καινούριο της βιβλίο «Ψιλά Γράμματα» , ενώ στις 6 Απριλίου θα συζητήσουμε με τον δημοσιογράφο και συγγραφέα Παντελή Μπουκάλα για τη θέση της γυναίκας σήμερα, όπως την παρουσιάζει στα βιβλία του «Το αίμα της αγάπης, Ο πόθος και ο φόνος στη δημοτική ποίηση» (Άγρα, 2017), «Όταν το ρήμα γίνεται όνομα, Η "Αγαπώ" και το σφρίγος της ποιητικής γλώσσας των δημοτικών» (Άγρα, 2016). - Τις εκδρομές μας και τις θεατρικές παραστάσεις Η διοργάνωση εκδρομών συνεχίστηκε και αυτό το διάστημα. Τεράστια συμμετοχή είχε η εκδρομή στο μαρτυρικό τόπο της Μακρονήσου. Στο ίδιο διάστημα επισκεφτήκαμε τους Αρχαιολογικούς χώρους του Κεραμικού και της Αρχαίας Αγοράς. Ετοιμαζόμαστε για μια εκδρομή στη Λαυρεωτική (26 Μαρτίου, ορυκτολογικό μουσείο Καμάριζας, στο φρέαρ του Σερπιέρι, Χάος, περιήγηση στην κοιλάδα της Σούριζας και στην Αρχαία Μεσσήνη (27 και 28 Μαΐου). Ακολουθεί ο αρχαιολογικός χώρος και ο υδροβιότοπος της Βραυρώνας. Το τελευταίο διάστημα ξαναρχίσαμε τη συμμετοχή μας σε θεατρικές παραστάσεις που είχαν διακοπεί από τον αναγκαστικό εγκλεισμό. Είδαμε το «Σφαγείο του Έρωτα». Και συνεχίζουμε διερευνώντας την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε την «Άλλη Θήβα» και «Το Κιβώτιο». - Την ιστοσελίδα μας και τις σελίδες μας στα κοινωνικά Δίκτυα Στο διάστημα αυτό και ιδιαίτερα στην καραντίνα, συνεχίσαμε να είμαστε σε επαφή με τα μέλη και τους φίλους μας μέσα από την ιστοσελίδα του Cine Δράση και τις σελίδες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα η στήλη μας στην ομάδα μας στο FACEBOOK «Η πρόταση της ημέρας» μέσω της οποίας παρουσιάζονται ταινίες που κάποιος μπορεί να δει στην τηλεόραση μένοντας σπίτι υιοθετήθηκε από τους αναγνώστες, διαδόθηκε και σήμερα τη συμβουλεύεται μεγάλος αριθμός ατόμων καθημερινά. Ο τόπος και η ποιότητα των προβολών μας Όπως είναι γνωστό σε όλους το Cine Δράση προβάλλει ταινίες κάθε Πέμπτη το καλοκαίρι στο Β΄ Γυμνάσιο Βριλησσίων, το χειμώνα στο χώρο του ΤΥΠΕΤ, ο οποίος μας έχει παραχωρηθεί από το Δήμο Βριλησσίων. Αν και υπάρχουν πολλές δυνατότητες βελτίωσης της ποιότητας προβολής και στο θερινό μας σινεμά, το μεγάλο πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει η κατάσταση στο ΤΥΠΕΤ, όπου ο χώρος από κάθε άποψη (καθαριότητα κλπ), κυρίως όμως τεχνικά (κατάσταση μηχανημάτων) πάσχει και δυσχεραίνει διευκολύνει μια άρτια προβολή από άποψη ήχου ή εικόνας. Αν και επανειλημμένα έχουνε αυτά τα ζητήματα τεθεί υπόψη της δημοτικής αρχής και παρά το γεγονός ότι πάντα δηλώνεται η διάθεση να αντιμετωπιστούν, (κανείς δεν αρνείται την ύπαρξη του προβλήματος ή την ανάγκη να λυθεί), εν τούτοις αυτό δεν γίνεται με αποτέλεσμα συχνά την προβληματική ποιότητα μιας προβολής. Αυτό είναι μια εκκρεμότητα που κληρονομεί το επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο και πρέπει να φροντίσει να επιλυθεί. Σαν επίλογος Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό όν. Βρίσκει την ολοκλήρωσή του στην ομάδα. Όσα συνέβησαν στην διάρκεια της πανδημίας (και σημαντικές πλευρές τους παραμένουν ακόμα εν ενεργεία) έπληξαν την κοινωνικότητα των ατόμων, δυσκόλεψαν τη δράση ομάδων και συλλογικοτήτων. Συνεπώς η σημερινή πραγματικότητα είναι τόσο διαστρεβλωμένα αντεστραμμένη που οι άνθρωποι, ενώ ποτέ δεν άλλοτε στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν ζούσαν τόσο κοντά, είναι παράλληλα αποξενωμένοι, αντιπαραθετικοί και συχνά εχθρικοί ο ένας απέναντι στον άλλον. Επιπλέον τα Βριλήσσια είναι ένας δήμος όπου οι κάτοικοι είναι ιδιαίτερα απομονωμένοι. Τα στέκια που έχει κάποιος για να «συναντηθεί» μέσα στην πόλη είναι λίγα και επαγγελματικά. Πρέπει να πληρώσεις για να «συνευρεθείς». Άλλωστε αυτό επιδιώκουν και οι κυρίαρχες πολιτικές. Το «διαίρει και βασίλευε» ήταν πάντα ο καλύτερος τρόπος να επιβάλεις μέτρα καταστροφικά για τον άνθρωπο και το περιβάλλον του. Η Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων αντιμάχεται ακριβώς αυτό. Με τις δράσεις της επιδιώκει στη θέση της μοναξιάς και της απομόνωσης να φέρει τον κάθε άνθρωπο κοντά στον άλλον. Δίπλα. Να ξαναζωντανέψει τις παρέες και τις ομάδες, να αναζωογονήσει τα παλιά και να δημιουργήσει καινούρια στέκια, μέσα στα οποία θα γνωριστούμε με τους συμπολίτες μας, θα γίνουμε φίλοι, θα γλεντήσουμε. Θα σταθούμε ο ένας δίπλα στον άλλον και τα δύσκολα. Θα αλληλοβοηθηθούμε στις ανάγκες. Εν ολίγοις θα ξαναζήσουμε σαν άνθρωποι. Βριλήσσια Φεβρουάριος 2023 Το απερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο του Cine - Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter