Σχόλια
S.O.S. για το ρέμα Βριλησσού!
25/9/2023

Θα ξεκινήσω με την τελευταία παράγραφο, ο κάτοικος της περιοχής κρατάει την ανωνυμία του για να μην μπλέξει στα προεκλογικά κουτσομπολιά των τοπικών διαχειριστών της εξουσίας. Κατανοητό και σεβαστό. Τι τον κάνει όμως να πιστεύει πως μια καλογραμμένη επιστολή διαμαρτυρίας θα τύχει της ανάλογης ανταπόκρισης από το απερχόμενο ή το επόμενο ΔΣ; Θα πρότεινα, εφόσον δεν τίθεται θέμα περισυλλογής υπογραφών, όπως πρόσφατα ξεκίνησε επώνυμα ένας συν-δημότης μας για άλλη υπόθεση, ο ίδιος, αλλά και όποιος άλλος θέλει να διαμαρτυρηθεί ανώνυμα -τώρα που γυρίζει μέσα στο προεκλογικό πανηγυράκι-, να διαβάσει τις προγραμματικές προτάσεις των παρατάξεων, όπως υπάρχουν στα ιλουστρασιόν φυλλάδια τους, στην Ενότητα «Καθαριότητα, Πράσινη Ανάπτυξη, Έξυπνες πόλεις, κλπ) και να επισκεφτεί τα περίπτερά τους, επισημαίνοντας το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά και να ζητήσει εξηγήσεις θέτοντας ερωτήματα, π.χ. «τι εννοείτε όταν λέτε ανάπλαση της παραρεματίου ζώνης του Βριλησσού»;

Δημήτρης Καλαμπούκας
Αντιδρόμηση οδού Κρήτης: Δεν είμαστε ελέφαντες!
21/9/2023

Ναι, η ΔΡΑΣΗ τα λέει εδώ και χρόνια, έχω διαβάσει όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις σας επί του θέματος (βρίσκονται στην ετικέτα «Δημοτικό Συμβούλιο). Αν μη τι άλλο, σας χαρακτηρίζει η συνέπεια στην πολιτική σας παρουσία όλα αυτά τα χρόνια. Μπράβο στον δημότη που πήρε την πρωτοβουλία για την συλλογή των υπογραφών, τέτοιες ενέργειες πρέπει να ενθαρρύνονται στα πλαίσια της αμοιβαίας αλληλεγγύης. Σήμερα εσύ, αύριο εγώ. Μην ξεχνάμε πως, σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου (Αριθμός Απόφασης 118/ 2014) «Το Δημοτικό Συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά προτάσεις που κατατίθενται σ' αυτό από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητας του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο Δήμαρχος ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για τη σχετική απόφαση που ελήφθη.»

Δημήτρης Καλαμπούκας
24ωρη απεργία ενάντια στο αντεργατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης
21/9/2023

Επίσης, το νομοσχέδιο αυτό δίνει το πράσινο φως στις επιχειρήσεις να έχουν εργαζόμενους με ελαστικό ωράριο εργασίας ,ανάλογα με τις ανάγκες του εργοδότη. Τέτοιες πρακτικές πρωτοεφάρμοσε η κινεζική Cosco και στη συνέχεια άρχισαν να υιοθετούν και ευρωπαϊκές εταιρείες , με αποτέλεσμα η Ευρωπαϊκή Ένωση να δώσει το πράσινο φως ώστε αντιλαϊκές κυβερνήσεις ,όπως η ελληνική, να κατεβάζουν αυτές τις διευκολύνσεις προς την εργοδοσία μέσω νομοσχεδίων- εκτρωμάτων όπως αυτό. Μιλώ, δυστυχώς, εκ πείρας διότι η μικρή μου κόρη ( 30 χρονών) έχει την ατυχία να δουλεύει σε μια τέτοια εταιρία ( start up και με νέους σε ηλικία εργοδότες.....) ,που την προσέλαβαν πριν τρία χρόνια βαζοντάς την να υπογράψει μια σύμβαση εργασίας, παρόμοια με αυτές που θα επιτρέπει πλέον και με νόμο το ελληνικό κράτος!!!! Οι συνθήκες εργασίας ,που διαμορφώνονται για τα νέα παιδιά με τέτοια νομοσχέδια, θα τις χαρακτήριζε κανείς συνθήκες "γαλέρας" , γιατί -πάλι μιλώντας απο το παράδειγμα των εργασιακών συνθηκών της κόρης μου- η εταιρία νόμιμα προσλαμβάνει συνεχώς νέα παιδιά για την ίδια θέση εργασίας μειώνοντας τις ώρες παρεχόμενης εργασίας στους ...παλαιότερους, φτάνοντας στο σημείο κάποιους μήνες να προσφέρει ...0 ώρες εργασίας ( λόγω αναδουλιάς), και να κρατά εγκλωβισμένα τα εργαζόμενα παιδιά ,τα οποία με τις παραπανω τακτικές δε μπορούν να συμπληρώσουν ούτε τα απαραίτητα ένσημα για να μπούν στο ταμείο ανεργίας...... Και μόνο γι αυτό το λόγο, συμπαραστεκόμενη στη νέα γενιά ,ως συνταξιούχος εκπαιδευτικός, θα κατέβω στη σημερινή συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 11:00, όπου με καλεί ευτυχώς το σωματείο μου ( Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών). Γιατί το σύνθημα "Στους δρόμους,στους δρόμους γεννιούνται συνειδήσεις " δυστυχώς είναι πάντα επίκαιρο και αληθινό......

Τασία Μάρη
Για ακόμη καλύτερες μέρες!
14/9/2023

Γι αυτο παλευουμε απο το 2006! Ως Κίνηση Ενεργών πολιτών για μια ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ! ( με μια άλλη φιλοσοφία και πραγματικό γνοιάξιμο για το δημότη!) Ο κόσμος, ανεξάρτητα με το αν τελικά μας δίνει την ψήφο του, αυτό μας το αναγνωρίζει και είναι προς τιμή μας Γιάννη!

Τασια Μαρη
«Με αξιοπρέπεια»: Και πρώτη προβολή και παρουσία του σκηνοθέτη
26/8/2023

ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΑΛΑΦΑΚΗΣ

Σεμινάριο Κινηματογράφος και Λογοτεχνία: Tο ελληνικό φιλμ νουάρ

Παρασκευή 7 Απριλίου, από το Cine - Δράση

Στην 20η συνάντηση του σεμιναρίου «Κινηματογράφος και Λογοτεχνία» που θα γίνει την Παρασκευή 7 Απριλίου στις 9:00μμ, συνεχίζουμε τη συζήτηση για το ελληνικό φιλμ νουάρ βλέποντας και σχολιάζοντας τις τηλεοπτικές αστυνομικές σειρές «Η Εξαφάνιση του Τζον Αυλακιώτη» (1985) και «Ο Θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα» (1986-1987) σε σκηνοθεσία-και οι δύο- του Ερρίκου Ανδρέου και σε σενάρια βασισμένα στα ομότιτλα μυθιστορήματα του Γιάννη Μαρή. Η Εξαφάνιση του Τζον Αυλακιώτη . Ελλάδα, Τηλεοπτική Σειρά, Δράμα, Μυστήριο, 1985. Επεισόδια 18. Σκηνοθεσία: Ερρίκος Ανδρέου. Σενάριο: Γιάννης Κανδήλας. Μουσική σύνθεση: Γιώργος Χατζηνάσιος. Φωτογραφία: Αλέκος Μάνεσης. Σκηνικά: Μανώλης Μαριδάκις. Πρωταγωνιστούν: Χρήστος Πάρλας, Νόρα Βαλσάμη, Κώστας Αρζόγλου, Μιχάλης Μανιάτης, Αφροδίτη Γρηγοριάδου, Χρήστος Κάλοου, Γιώργος Λουκάκης, Σοφία Σεϊρλή, Τρύφων Παπουτσής, Χρήστος Φράγκος, Τάκης Βουλαλάς, Γιάννης Κανδήλας, Νίνα Παπαζαφειροπούλου, Έλενα Στρατή Πάρις Κατσίβελος, Τάκης Ασημακόπουλος, Θάνος Κανέλλης, Γιάννης Κουρκουμέλης, Κώστας Πανουργιάς, Ναπολέων Καλλής, Πάνος Λαμπρινός, Άκης Μαράς, Σπύρος Μπιμπίλας, Πένυ Ξενάκη, Δημήτρης Πετράτος, Στέλιος Λιονάκης, Ελένη Φωτεινάκη. Η υπόθεση διαδραματίζεται στα 1939, λίγο πριν τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, εποχή μεγάλων διεθνών αναταραχών. Οι μεγάλες δυνάμεις έχουν σημαντικά συμφέροντα στην Ελλάδα και έτσι Άγγλοι και Γερμανοί κατάσκοποι έχουν συγκεντρωθεί στην Αθήνα. Ο Τζων Αυλακιώτης, σημαντικό πρόσωπο της οικονομικής ζωής του τόπου, δίνει δεξίωση στο σπίτι του. Κάποια παράξενα συμβάντα της βραδιάς γεμίζουν υποψίες και φόβους την γυναίκα του Βαλεντίνη. Στη συνέχεια, διάφορα άλλα γεγονότα και η απόπειρα δολοφονίας του άνδρα της τονώνουν τους φόβους της και την αναγκάζουν να ψάξει μόνη της για απαντήσεις. Τα ίδια γεγονότα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή του Ανέστη, ενός ασήμαντου δημοσιογράφου... «Όταν λέω πως δεν ήξερα τον Τζων Αυλακιώτη δεν ακριβολογώ. Έλεγαν πολλά για τις ιδιαίτερες σχέσεις του με το καθεστώς της 4ης Αύγουστου, στις εφημερίδες είχε δημοσιευθεί η φωτογραφία του πλάι στον Μεταξά και οι δημοσιογράφοι τον είχαν δει κάμποσες φορές μετά τα μεσάνυχτα, στο σαλόνι του "Κίνγκ Τζώρτζ", όπου ο πανίσχυρος υπουργός της Ασφαλείας Μανιαδάκης συνήθιζε να περνά, με τη στενή του συντροφιά, τις νυχτερινές ώρες. Ο Τζων Αυλακιώτης ανήκε σε τούτη τη "στενή συντροφιά"... Μα ας τα βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Τότε το συνειδητοποίησα πως ο πασίγνωστος αυτός κύριος ήταν περισσότερο άγνωστος από ένα ασήμαντο καθημερινό ανθρωπάκι. Λες και ο Τζων Αυλακιώτης είχε φροντίσει ο ίδιος και με σύστημα να εξαφανίσει το παρελθόν του... Όταν θα συναντούσα άλλους, που τον γνώρισαν σε άλλες εποχές της ζωής του, θα έβλεπα έναν άλλο άνθρωπο. Λες και ο Τζων Αυλακιώτης δεν ήταν ένας, αλλά πολλοί άνθρωποι.» Η δράση του μυθιστορήματος αρχίζει το πρωινό της 4ης Αύγουστου 1938, στην επέτειο της επιβολής της δικτατορίας του Ιωάννη Μεταξά, με εορτασμό που τελείται στο Στάδιο, με νεολαίους μελανοχίτωνες της Ε.Ο.Ν. και προπαγανδιστικούς λόγους. Στην Αθήνα κυριαρχεί ο περιβόητος Μανιαδάκης και η μυστική αστυνομία του. Ο Τύπος και το ραδιόφωνο ελέγχονται. Στους τοίχους της πόλης είναι κολλημένες τεράστιες γιγαντοαφίσες του δικτάτορα. Ο ήρωας, ένας ανερχόμενος δημοσιογράφος, δέχεται ένα πρωινό τηλεφώνημα από την κοπέλα που είχε ερωτευθεί πολλά χρόνια πριν, όταν ήταν ακόμη φοιτητής. Εκείνη είναι πλέον η σύζυγος του διάσημου Τζων Αυλακιώτη, ο οποίος έχει εξαφανιστεί χωρίς να αφήσει ίχνη. Έτσι αρχίζει η αναζήτηση μαζί με την έρευνα για έναν άνθρωπο πασίγνωστο στο παρόν αλλά με ανεξιχνίαστο παρελθόν. Σκόρπια στοιχεία άλλοτε τον παρουσιάζουν ως φιλοβασιλικό και άλλοτε ως Βενιζελικό, άλλοτε ως γαλλόφιλο κι άλλοτε ως αγγλόφιλο ή και γερμανόφιλο με ύποπτες συναλλαγές. Η δράση, καταιγιστική, εκτυλίσσεται σε ένα σκηνικό επικίνδυνο, με πολλές παγίδες και συγκρουόμενα συμφέροντα. Ο Μαρής, μετά τη Μεταπολίτευση, υπογράφει το πιο πολιτικό του μυθιστόρημα, το προτελευταίο στο σύνολο της τεράστιας παραγωγής του και ένα από τα καλύτερά του. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου). Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα επεισόδια του σήριαλ «Η Εξαφάνιση του Τζον Αυλακιώτη». Ο θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα Ελλάδα, Τηλεοπτική Σειρά, 1986-1987. Είδος: Δράμα-Έγκλημα-Μυστήριο. Σκηνοθεσία: Ερρίκος Ανδρέου. Σενάριο: Τζίμης Κορίνης. Πρωταγωνιστούν: Βύρων Πάλλης, Μιμή Ντενίση, Ρίκα Διαλυνά, Βιβέτα Τσιούνη, Χρήστος Ζορμπάς, Ντίνος Καρύδης, Σταύρος Ξενίδης, Νίκος Γαλανός, Τρύφων Καρατζάς, Γιάννης Ευαγγελίδης, Τόνι Πινέλι, Γιάννης Φύριος, Γρηγόρης Βαλτινός. Ο Τιμόθεος Κώνστας, ένας πλούσιος επιχειρηματίας, πεθαίνει κάτω από μυστηριώδεις και αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ο ανιψιός και κληρονόμος του, Νικόδημος, αποφασίζει να διαλευκάνει το μυστήριο του θανάτου του. Γρήγορα ανακαλύπτει πως ο θάνατος του θείου του σχετίζεται μ’ ένα μυστικό φυλαγμένο από τα χρόνια της Κατοχής. Στο μεταξύ, όμως, ο Νικόδημος ερωτεύεται την όμορφη και μυστηριώδη Μάγδα, χήρα του θείου του. Το μυστήριο που περιβάλλει το θάνατο του Τιμόθεου Κώνστα αναλαμβάνει να διαλευκάνει ο αστυνόμος Μπέκας. Την τηλεοπτική σεζόν 1986-1987, «Ο θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα» ήταν η σειρά με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση. Ήταν η πρώτη φορά που σε τηλεοπτική σειρά βασισμένη σε βιβλίο του Γιάννη Μαρή εμφανιζόταν ο αστυνόμος Μπέκας και ερμήνευε με ξεχωριστή μαεστρία ο Σταύρος Ξενίδης. Σύμφωνα με άρθρα της εποχής, ο ρόλος της μυστηριώδους Μάγδας Κώνστα έκανε την Μιμή Ντενίση, ακόμα, πιο γνωστή στο τηλεοπτικό κοινό, ενώ αποτελεί μέχρι σήμερα τον πιο επιτυχημένο ρόλο της στη τηλεόραση. Εδώ όλα τα επεισόδια της σειράς «Ο Θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα». To σεμινάριο πραγματοποιείται ζωντανά στο στέκι της Δράσης για μια Άλλη Πόλη (Πάρνηθος 21) και διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom: Κινηματογράφος και λογοτεχνία: Film Noir Meeting ID: 826 3104 5253 Passcode: 161882 Πληροφορίες: 2111165797, στέκι της ΔΡΑΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Είναι πάντα φρονιμότερο να σηκώνουμε εμείς τις κουρτίνες πριν τις σηκώσουν οι άνεμοι.

Οι κουρτίνες – Κώστας Μόντης
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Η Ρέα Γαλανάκη στα Βριλήσσια για το Cine - Δράση.

Newsletter