Σχόλια
Ο πολίτης απέναντι στον Μινώταυρο μέσα στο κράτος - λαβύρινθο
15/5/2024

Έχω ανάλογη δυσάρεστη εμπειρία από την ΑΑΔΕ, την αυθαιρεσία των υπηρεσιών της, τις δυσλειτουργικές πλατφόρμες της ,τα ηλεκτρονικά αδιέξοδα και την "απρόσωπη" "από μηχανής" ταλαιπωρία που περιμένει τον

Γιώργος Θωμάκος
Τα Βριλήσσια στο μέτωπο των Δήμων που αντιδρούν
7/5/2024

Πρόκειται για ένα υδροκέφαλο κράτος και ένα επίσης υδροκέφαλο λεκανοπέδιο. Η ζήτηση κατοικιών είναι ασφυκτική και οι "αρμόδιοι" όπως πάντα καλούνται να την αντιμετωπίσουν άρον άρον, (τηρουμένου βεβαί

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
27/4/2024

Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση...

Πόπη Αυγερινού
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin

«Θέλω και τη Μαμά σου» από το Cine Δράση

Πέμπτη 4 Μαΐου, 9:00μμ (Δείτε το με τη μαμά σας!)

Προσοχή: Από αυτή την Πέμπτη και μέχρι τέλη Αυγούστου η ώρα προβολής γίνεται καλοκαιρινή. Ξεκινάμε στις 9:00μμ. Το «Y Tu Mama Tambien» περιγράφεται στον ιστότοπο του ως «εφηβικό δράμα». Η περιγραφή είναι σχετικά σωστή. Ναι, πρόκειται για δύο έφηβους λίγο πριν την ενηλικίωση τους, σε ένα παρορμητικό και ξέγνοιαστο ταξίδι με μια μεγαλύτερη γυναίκα. Συνεπώς περιλαμβάνει σεξουαλικές ανακαλύψεις και μέσα από την εφηβική ανεμελιά εξερευνώνται οι σχέσεις των δυο φύλων, η φιλία, η ταυτότητα. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ο Alfonso Cuarón, ενσωματώνοντας στο φιλμ στοιχεία ντοκιμαντέρ περιγράφει τα αντιφατικά πρόσωπα του Μεξικού, παρουσιάζει στο θεατή την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της χώρας του. Με ένα λιτό σενάριο, που συνέγραψε με τον αδελφό του Carlos, αναζητεί την αλήθεια, την αγάπη και την τρυφερότητα, βάζει την αξία της φιλίας σε δοκιμασία και επικεντρώνεται στην ευθραυστότητα της ζωής και την οριστικότητα του θανάτου. Ο Τενότς και ο Χούλιο, είναι δυο έφηβοι ένας από πλούσια οικογένεια, ένας από τη μεσαία τάξη. Τα ενδιαφέροντα τους περιορίζονται στα ναρκωτικά και το σεξ και κάπου στο βάθος υπάρχουν οι μελλοντικές σπουδές. Τυπικοί εκπρόσωποι της γενιάς τους, δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ή ταλέντο πέρα από την οικονομική άνεση που τους επιτρέπει να ανησυχούν μόνο για το σήμερα σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των Μεξικανών εφήβων που παλεύει για την επιβίωση. Στις αρχές του καλοκαιριού αποχαιρετούν τις φιλενάδες τους που φεύγουν ταξίδι στην Ευρώπη και ελεύθεροι από δεσμεύσεις προετοιμάζονται για τις διακοπές της ζωής τους. Σε έναν γάμο συναντούν τη Λουίζα, 10 χρόνια μεγαλύτερη, σύζυγο ενός μακρινού ξαδέλφου. Είναι πανέμορφη, σέξι, σαγηνευτική, καυτή. Προτείνουν ένα ταξίδι το Σαββατοκύριακο στην ειδυλλιακή και μάλλον ανύπαρκτη παραλία που την αποκαλούν το Στόμα του Ουρανού. Εκείνη δεν αρνείται ούτε αποδέχεται αμέσως. Όταν, απροσδόκητα, μαθαίνει ότι ο σύντροφος της την απατά, συμφωνεί και μαζί ξεκινούν το μεγάλο ταξίδι. Ακούγονται συμβατικά, αλλά δεν είναι. Μέσα από μια ειλικρινή και υγιή συζήτηση η Λουΐζα τους παιδεύει με επίμονες και ανάλαφρες ερωτήσεις για τη σεξουαλική τους ζωή, αφήνει υπονοούμενα για ερωτικές περιπέτειες ανάμεσα τους. Το αν η Λουίζα θα κάνει σεξ με έναν ή και με τους δύο νέους δεν είναι το σημαντικό. Η αξία βρίσκεται σε αυτό που θέλει να τους διδάξει. Ότι δηλαδή το σεξ είναι κάτι που μοιράζονται οι άνδρες και οι γυναίκες, ένας θησαυρός που κουβαλούν μαζί τους, ότι οι γυναίκες δεν είναι βραβεία, κατακτήσεις ή στόχοι, αλλά το άλλο μισό μιας άκρως επισφαλούς ένωσης. Αυτά είναι απολύτως καινούρια για τα αγόρια, που έχουν εμμονή με τους οργασμούς, εννοείται τους δικούς τους και μόνον αυτούς. Αλλά η ιστορία των τριών είναι μόνον η επιφάνεια της ταινίας. Σε ένα άλλο επίπεδο, σε έναν παράλληλο κόσμο, βρίσκεται το αληθινό Μεξικό. Το συναντούν διασχίζοντας εξαθλιωμένες παραγκουπόλεις, περνώντας από σημεία ελέγχου, μπλόκα της αστυνομίας, όταν γίνονται μάρτυρες υπαίθριας χρήσης ναρκωτικών ή τροχαίων ατυχημάτων, ή όταν χωρικοί τους σταματούν ζητώντας δωρεά για τη βασίλισσά τους, μια κοπέλα-νύφη που παραπέμπει στην Παναγία. Κάποιες φορές, στη διάρκεια του ταξιδιού, η μουσική σιωπά και ακούγεται η φωνή του αφηγητή που ενημερώνει για πράγματα που αφορούν την περιοχή. Οι εικόνες και η αφήγηση είναι μια υπενθύμιση ότι στο Μεξικό όπως και σε πολλές άλλες χώρες η οικονομική ανάπτυξη δεν φέρνει ευημερία σε όλους. Τυχαία καταλήγουν σε μια παρθένα, παραδεισένια παραλία. Μια οικογένεια ψαράδων, που ζει στην περιοχή για πολλές γενιές, τους υποδέχεται. Τους πουλάνε τηγανητά ψάρια, τους νοικιάζουν ένα μέρος για να μείνουν. Η φωνή του αφηγητή ενημερώνει ότι η παραλία έχει πουληθεί για να κατασκευαστεί τουριστικό θέρετρο. Οι ψαράδες σύντομα θα εγκαταλείψουν τον τρόπο ζωής τους, θα πάνε στην πόλη, θα βρουν προσωρινά δουλειά και θα επιστρέψουν να εργαστούν ως θυρωροί. Υπηρέτες για ξένους στον τόπο των προγόνων τους. Είμαστε στο τέλος και οι σεξουαλικές ίντριγκες που αναπτύχθηκαν σε όλο το ταξίδι θα οδηγήσουν στα συμπεράσματά τους. Ό,τι συμβεί τώρα θα αποτελέσει για τα αγόρια εμπειρία μύησης στα μυστικά του έρωτα και ταυτόχρονα θα τα οδηγήσει σε μια οδυνηρή ενηλικίωση που συμπεριλαμβάνει το τέλος της φιλίας και της αθωότητας τους. Ο Alfonso Cuaron πριν από αυτήν έκανε ταινίες στις ΗΠΑ μεγάλου προϋπολογισμού (blockbuster). Με τις «Μεγάλες προσδοκίες» (1998), έφερε φρεσκάδα σε μια κλασική ιστορία. Είναι ταλαντούχος και εδώ κάνει την καλύτερη ως τότε ταινία του (την ξεπέρασε πολύ αργότερα με το «Ρόμα»). Μια ταινία σκηνοθετημένη ρεαλιστικά, λιτά, ανθρώπινα με έξυπνους διάλογους και κοφτερές ατάκες, υλικό που αντλεί από τη σύγχρονη γενιά των κατοίκων του Μεξικού, κάνοντας έτσι απολύτως αληθοφανή την ιστορία του. Ένα φιλμ πρότυπο πάνω στη σεξουαλικότητα των εφήβων αγοριών για την οποία κέρδισε στη Βενετία Βραβείο Σεναρίου και Βραβείο Mαρτσέλο Mαστρογιάννι για τους Diego Luna, Gael Garcia Bernal. Οι ερμηνείες τους είναι πολύ δυνατές, αυτή είναι η ταινία που τους καθιέρωσε, αλλά είναι η Maribel Verdu που ξεχωρίζει. Η Λουίζα της κυριαρχεί σε κάθε σκηνή που εμφανίζεται, καθώς πειράζει, κάνει κουίζ, αναλύει και δίνει διαλέξεις στα ανυπόμονα αγόρια, με στόχο να τα μετατρέψει σε προσωπικότητες κατάλληλες να συναναστραφούν με επάρκεια μια κοπέλα ή μια ενήλικη γυναίκα. Αναλαμβάνει, κατά μία έννοια, τον τυπικό και οικείο ρόλο της σέξι μεγαλύτερης γυναίκας, που σε αμέτρητες κωμωδίες οδηγεί νέους στην ενηλικίωση. Αλλά ο χαρακτήρας της είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Είναι πιο σοφή, πιο σέξι, πιο περίπλοκη, πιο χαρούμενη, πιο λυπημένη. Η πολύ καλή φωτογραφία της ταινίας αναδεικνύει τα μοναδικά επαρχιακά μεξικάνικα τοπία και δίνει ένα ιδιαίτερο χρώμα στο φιλμ. Μεξικό, 2001. Διάρκεια: 106'. Σκηνοθεσία: Alfonso Cuarón. Σενάριο: Alfonso Cuarón, Carlos Cuarón. Πρωταγωνιστούν: Diego Luna, Gael Garcia Bernal, Maribel Verdú. Πρωτότυπη μουσική: José Enrique Fernández Εδώ το trailer της ταινίας. * * Οι προβολές του Cine-Δράση πραγματοποιούνται στο Πάρκο «Μίκης Θεοδωράκης», (ΤΥΠΕΤ), Υμηττού 57, Βριλήσσια, κάθε Πέμπτη στις 9.00 το βράδυ. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine-Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.

Copyright ©2006- All rights reserved | This template is made with by Colorlib. | Ανάπτυξη-Προγραμματισμός: Δράση για μια Άλλη Πόλη