Σχόλια
S.O.S. για το ρέμα Βριλησσού!
25/9/2023

Θα ξεκινήσω με την τελευταία παράγραφο, ο κάτοικος της περιοχής κρατάει την ανωνυμία του για να μην μπλέξει στα προεκλογικά κουτσομπολιά των τοπικών διαχειριστών της εξουσίας. Κατανοητό και σεβαστό. Τι τον κάνει όμως να πιστεύει πως μια καλογραμμένη επιστολή διαμαρτυρίας θα τύχει της ανάλογης ανταπόκρισης από το απερχόμενο ή το επόμενο ΔΣ; Θα πρότεινα, εφόσον δεν τίθεται θέμα περισυλλογής υπογραφών, όπως πρόσφατα ξεκίνησε επώνυμα ένας συν-δημότης μας για άλλη υπόθεση, ο ίδιος, αλλά και όποιος άλλος θέλει να διαμαρτυρηθεί ανώνυμα -τώρα που γυρίζει μέσα στο προεκλογικό πανηγυράκι-, να διαβάσει τις προγραμματικές προτάσεις των παρατάξεων, όπως υπάρχουν στα ιλουστρασιόν φυλλάδια τους, στην Ενότητα «Καθαριότητα, Πράσινη Ανάπτυξη, Έξυπνες πόλεις, κλπ) και να επισκεφτεί τα περίπτερά τους, επισημαίνοντας το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά και να ζητήσει εξηγήσεις θέτοντας ερωτήματα, π.χ. «τι εννοείτε όταν λέτε ανάπλαση της παραρεματίου ζώνης του Βριλησσού»;

Δημήτρης Καλαμπούκας
Αντιδρόμηση οδού Κρήτης: Δεν είμαστε ελέφαντες!
21/9/2023

Ναι, η ΔΡΑΣΗ τα λέει εδώ και χρόνια, έχω διαβάσει όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις σας επί του θέματος (βρίσκονται στην ετικέτα «Δημοτικό Συμβούλιο). Αν μη τι άλλο, σας χαρακτηρίζει η συνέπεια στην πολιτική σας παρουσία όλα αυτά τα χρόνια. Μπράβο στον δημότη που πήρε την πρωτοβουλία για την συλλογή των υπογραφών, τέτοιες ενέργειες πρέπει να ενθαρρύνονται στα πλαίσια της αμοιβαίας αλληλεγγύης. Σήμερα εσύ, αύριο εγώ. Μην ξεχνάμε πως, σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου (Αριθμός Απόφασης 118/ 2014) «Το Δημοτικό Συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά προτάσεις που κατατίθενται σ' αυτό από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητας του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο Δήμαρχος ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για τη σχετική απόφαση που ελήφθη.»

Δημήτρης Καλαμπούκας
24ωρη απεργία ενάντια στο αντεργατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης
21/9/2023

Επίσης, το νομοσχέδιο αυτό δίνει το πράσινο φως στις επιχειρήσεις να έχουν εργαζόμενους με ελαστικό ωράριο εργασίας ,ανάλογα με τις ανάγκες του εργοδότη. Τέτοιες πρακτικές πρωτοεφάρμοσε η κινεζική Cosco και στη συνέχεια άρχισαν να υιοθετούν και ευρωπαϊκές εταιρείες , με αποτέλεσμα η Ευρωπαϊκή Ένωση να δώσει το πράσινο φως ώστε αντιλαϊκές κυβερνήσεις ,όπως η ελληνική, να κατεβάζουν αυτές τις διευκολύνσεις προς την εργοδοσία μέσω νομοσχεδίων- εκτρωμάτων όπως αυτό. Μιλώ, δυστυχώς, εκ πείρας διότι η μικρή μου κόρη ( 30 χρονών) έχει την ατυχία να δουλεύει σε μια τέτοια εταιρία ( start up και με νέους σε ηλικία εργοδότες.....) ,που την προσέλαβαν πριν τρία χρόνια βαζοντάς την να υπογράψει μια σύμβαση εργασίας, παρόμοια με αυτές που θα επιτρέπει πλέον και με νόμο το ελληνικό κράτος!!!! Οι συνθήκες εργασίας ,που διαμορφώνονται για τα νέα παιδιά με τέτοια νομοσχέδια, θα τις χαρακτήριζε κανείς συνθήκες "γαλέρας" , γιατί -πάλι μιλώντας απο το παράδειγμα των εργασιακών συνθηκών της κόρης μου- η εταιρία νόμιμα προσλαμβάνει συνεχώς νέα παιδιά για την ίδια θέση εργασίας μειώνοντας τις ώρες παρεχόμενης εργασίας στους ...παλαιότερους, φτάνοντας στο σημείο κάποιους μήνες να προσφέρει ...0 ώρες εργασίας ( λόγω αναδουλιάς), και να κρατά εγκλωβισμένα τα εργαζόμενα παιδιά ,τα οποία με τις παραπανω τακτικές δε μπορούν να συμπληρώσουν ούτε τα απαραίτητα ένσημα για να μπούν στο ταμείο ανεργίας...... Και μόνο γι αυτό το λόγο, συμπαραστεκόμενη στη νέα γενιά ,ως συνταξιούχος εκπαιδευτικός, θα κατέβω στη σημερινή συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 11:00, όπου με καλεί ευτυχώς το σωματείο μου ( Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών). Γιατί το σύνθημα "Στους δρόμους,στους δρόμους γεννιούνται συνειδήσεις " δυστυχώς είναι πάντα επίκαιρο και αληθινό......

Τασία Μάρη
Για ακόμη καλύτερες μέρες!
14/9/2023

Γι αυτο παλευουμε απο το 2006! Ως Κίνηση Ενεργών πολιτών για μια ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ! ( με μια άλλη φιλοσοφία και πραγματικό γνοιάξιμο για το δημότη!) Ο κόσμος, ανεξάρτητα με το αν τελικά μας δίνει την ψήφο του, αυτό μας το αναγνωρίζει και είναι προς τιμή μας Γιάννη!

Τασια Μαρη
«Με αξιοπρέπεια»: Και πρώτη προβολή και παρουσία του σκηνοθέτη
26/8/2023

ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΑΛΑΦΑΚΗΣ

Ο Μαυρογιαλουρισμός ποτέ δεν πεθαίνει!

Παρατηρήσεις πάνω στην προτεινόμενη μερική εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που προβλέπονται από το ΣΒΑΚ

Το Φεβρουάριο του 2022 είχε συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο πρόταση της τότε δημοτικής αρχής η οποία αφορούσε την μερική εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που προβλέπονταν από το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Βριλησσίων (ΣΒΑΚ). Η πρόταση αυτή απορρίφθηκε, καθώς καμία από τις δημοτικές παρατάξεις δεν συμφώνησε με την εφαρμογή της. Είχαμε επισημάνει τότε, ότι με αυτές τις εφαρμογές σπαταλούνται χρήματα σε λάθος κατεύθυνση, ενώ οι προτεινόμενες αλλαγές επιβαρύνουν την καθημερινότητα των δημοτών. Και είχε βαρύνει αρνητικά στην τοποθέτηση μας το γεγονός ότι οι ενδιαφερόμενοι δημότες δεν είχαν καν ενημερωθεί, πολύ περισσότερο δεν είχαν εκφράσει γνώμη για τις αλλαγές. Τώρα η δημοτική αρχή φέρνει πάλι για συζήτηση στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (Τετάρτη 27 Ιουλίου, 2023), ένα ακόμη πιο εκτεταμένο σχέδιο κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Έχουμε μιλήσει πολύ για το ΣΒΑΚ των Βριλησσίων. Αναλυτικά, με κάθε τρόπο, συνέχεια, επί χρόνια. Σε σημείο κορεσμού. Επί της σημερινής πρότασης της δημοτικής αρχής επισημαίνουμε τα εξής: - Αρχικά δεν κατανοούμε ποια ανάγκη επιβάλει στη διοίκηση του Δήμου να φέρει με περισσή σπουδή για συζήτηση ένα τέτοιο θέμα τρεις μήνες, (αν αφαιρέσεις τον Αύγουστο δύο), πριν από τις ερχόμενες δημοτικές εκλογές. Και καλά, δεν φτάνουν οι δενδροφυτεύσεις αξίας 30 χιλ. ευρώ υπό θερμοκρασίες 45 βαθμών, (τα μισά φυτά θα ξεραθούν, λένε οι γεωπόνοι), πρέπει να αποφασίσουμε και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εν μέσω καλοκαιριού, με το μισό δημοτικό συμβούλιο να απουσιάζει; Δεν είμαστε καχύποπτοι, αλλά δημιουργείται η εντύπωση ότι η όλη υπόθεση αποτελεί μια κίνηση που δεν στοχεύει στη λύση προβλημάτων που χρονίζουν και ταλαιπωρούν το δημότη, αλλά στο να διευθετηθούν «εκκρεμότητες»... Αιτήματα δηλαδή ψηφοφόρων... Και επίσης, τι θέλουν; Να αρχίσουν άμεσα τα έργα; Δεν θα ήταν πιο δημοκρατικό και πιο λογικό, αφού σε λίγους μήνες θα προκύψει μια νέα δημοτική αρχή, το σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο να μην πάρει μια απόφαση δεσμευτική; Και τέλος πάντων, έως πότε αποφάσεις που έχουν συνέπειες στην καθημερινή ζωή των δημοτών θα παίρνονται ερήμην τους; Ειπώθηκε κάτι από το 2022; Πάμε τώρα στα συγκεκριμένα: - Το βασικό ζήτημα που έρχεται να επιλύσει αυτή η απόφαση, το ζήτημα της επιβάρυνσης της οδού Αργυρόκαστρου, αντιμετωπίζεται με την ίδια διαχρονική ατολμία. Αντί για μια λύση που θα επανάφερε την Εθνικής Αντιστάσεως στην προηγούμενη κατάσταση, με κίνηση δηλαδή από Κισσάβου προς το κέντρο της πόλης, προτείνεται μια διευθέτηση η οποία, ενώ δίνει στην αρχή την εντύπωση ότι διευκολύνει τη μετακίνηση των δημοτών προς τα σχολεία της περιοχής, εντούτοις ως τελικό αποτέλεσμα μετατρέπει την περιοχή σε λαβύρινθο και υποχρεώνει τους μόνιμους κατοίκους σε μια διαρκή αλλαγή δρόμων σε κάθε μετακίνηση τους. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος, ηχορύπανση, καυσαέρια. Πέντε παράλληλοι δρόμοι, οι Αναλήψεως, Πιερίων, Φλωρίνης, Αργυροκάστρου και Δίρφης στο τμήμα τους από Ολύμπου έως Ταϋγέτου κινούνται στην ίδια κατεύθυνση και το βασικότερο το πιο επιβαρυμένο τμήμα της Αργυροκάστρου από Κισσάβου έως Ταϋγέτου, εξακολουθεί να επιβαρύνεται με τον ίδιο αριθμό αυτοκινήτων. Στη συμβολή της δε, με την Ταϋγέτου, λίγα μέτρα από το 2ο Λύκειο συναντώνται περισσότερα αυτοκίνητα από πριν. Είναι αυτό λύση; Μάλλον στάχτη στα μάτια είναι, αλλά όπως είχαμε πει και σε εκείνη τη συνεδρίαση: «Το να μην αποφασίζουμε να αποκαταστήσουμε ένα λάθος αφαιρώντας απλώς ένα απαγορευτικό και αντί αυτού να ανασχεδιάζουμε την κυκλοφορία της μισής πόλης, για να καταλήξουμε στο ίδιο αποτέλεσμα, δεν μας φαίνεται και τόσο... επιστημονικό». - Στις ρυθμίσεις που αφορούν την περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Ολύμπου – Αμαζόνων - Βριλησσού – Λ. Αναπαύσεως – Αλφειού παρατηρούμε ότι αφορούν όλες μικρές οδούς (Δήλου, Θήρας, Βριλησσού, Δεξαμενής, Θουκυδίδου, Ξενοφώντος, Μίλωνος, Ολυμπιονικών, Σπύρου Λούη, Αργοναυτών κλπ) με ελάχιστη κίνηση, που δεν επηρεάζουν την κυκλοφορία στο προάστειο, χρησιμοποιούνται μόνο από τους περίοικους, που τέτοιου είδους αλλαγές απλά αναστατώνουν τη ζωή τους, δυσκολεύοντας την μετακίνηση από και προς την κατοικία τους. Δεν υπάρχει λόγος να γίνουν.Αντίθετα αλλαγές όπως η πεζοδρόμηση ή μετατροπή σε ήπιας κυκλοφορίας των τμημάτων των οδών Χελμού και Σωκράτους από Αλφειού έως Βριλησσού, καθώς και του τμήματος της οδού Αλφειού που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το 5ο Δημοτικό, θα έκανε πιο ασφαλή τη μετακίνηση των μαθητών και των συνοδών τους. Με το ίδιο σκεπτικό μας βρίσκουν σύμφωνους οι μονοδρομήσεις των οδών Μάρκου Μπότσαρη, Διός και Αγράφων< καθώς επί αυτών βρίσκονται παιδικοί σταθμοί, νηπιαγωγεία ή δημοτικά σχολεία. - Σχετικά με τις παρεμβάσεις στις οδούς Κρήτης και Ηπείρου, όπου προτείνεται η αντιδρόμηση της οδού Ηπείρου στο τμήμα της από την οδό 28ης Οκτωβρίου έως την οδό Κρήτης με κατεύθυνση προς την τελευταία και η Κρήτης να αλλάξει κατεύθυνση: τα οχήματα να κινούνται από Σαλαμίνος προς Αγίου Αντωνίου και όχι το αντίθετο που συμβαίνει σήμερα. Δεν υπάρχουν επιχειρήματα που να στηρίζουν την πρόταση για την Κρήτης. Αλλά αυτό είναι το λιγότερο, καθώς το μεγάλο πρόβλημα είναι η αντιδρόμηση της οδού Ηπείρου με το τμήμα της από Ψαρών έως Κρήτης να παραμένει άνοδος και αυτό από Κρήτης έως 28ης Οκτωβρίου να γίνεται κάθοδος. Ρύθμιση με την οποία αφενός δεν αποσυμφορείται η κυκλοφορία. Έτσι μπροστά στην παιδική χαρά, ελάχιστα μόνον μέτρα από το 3ο Δημοτικό και το νηπιαγωγείο, θα συναντιούνται, οχήματα που κινούνται σε τρεις κατευθύνσεις, εντείνοντας το κυκλοφοριακό κομφούζιο που παρατηρείται τις ώρες έναρξης και λήξης των μαθημάτων. Προτείνουμε η οδός Ηπείρου να μείνει ως έχει και να πεζοδρομηθεί το τμήμα της Κρήτης που συνορεύει με την παιδική χαρά και το σχολείο. Το υπόλοιπο τμήμα της να γίνει οδός ήπιας κυκλοφορίας. Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων ΔΡΑΣΗ για μια Άλλη Πόλη Οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις: 1. Μονοδρόμηση της οδού Μ. Μπότσαρη στο τμήμα της από την οδό Μετ. Σωτήρος έως την οδό Καλαβρύτων με κατεύθυνση προς την τελευταία. 2. Αντιδρόμηση της οδού Κρήτης στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως την οδό Αγ. Αντωνίου με κατεύθυνση προς την τελευταία. 3. Αντιδρόμηση της οδού Ηπείρου στο τμήμα της από την οδό 28ης Οκτωβρίου έως την οδό Κρήτης με κατεύθυνση προς την τελευταία. 4. Μονοδρόμηση της οδού Διός στο τμήμα της από την Λεωφ. Αναπαύσεως έως την οδό Προμηθέως με κατεύθυνση προς την τελευταία. 5. Μονοδρόμηση της οδού Αγράφων στο τμήμα της από την οδό Προμηθέως έως την οδό Λεωφ. Αναπαύσεως με κατεύθυνση προς την τελευταία. 6. Αντιδρόμηση της οδού Αργυροκάστρου στο τμήμα της από την οδό Ολύμπου έως την οδό Ταϋγέτου με κατεύθυνση προς την τελευταία. 7. Αντιδρόμηση της οδού Φλωρίνης στο τμήμα της από την οδό Ολύμπου έως την οδό Ταϋγέτου με κατεύθυνση προς την τελευταία. 8. Αντιδρόμηση της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στο τμήμα της από την οδό Ολύμπου έως την οδό Ταϋγέτου με κατεύθυνση προς την τελευταία. 9. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Ολύμπου – Αμαζόνων - Βριλησσού – Λ. Αναπαύσεως – Αλφειού. • Μονοδρόμηση της οδού Δήλου στο τμήμα της από την οδό Αλφειού έως την οδό Βριλησσού με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Θήρας στο τμήμα της από την οδό Βριλησσού έως την οδό Αλφειού με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Βριλησσού στο τμήμα της από την Λ. Αναπαύσεως έως την οδό Δήλου με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Χελμού στο τμήμα της από την οδό Αλφειού έως την οδό Βριλησσού με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Δεξαμενής στο τμήμα της από την οδό Αλφειού έως την οδό Βριλησσού με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Θουκυδίδου στο τμήμα της από την οδό Ολυμπιονικών έως την οδό Αλφειού με κατεύθυνση προς την τελευταία και από την οδό Ολυμπιονικών έως την οδό Ξενοφώντος με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Ξενοφώντος στο τμήμα της από την οδό Δεξαμενής έως την οδό Μίλωνος με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Μίλωνος στο τμήμα της από την οδό Βριλησσού έως την οδό Ολυμπιονικών με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση της οδού Σπύρου Λούη στο τμήμα της από την οδό Αριστοφάνους έως την οδό Νέστου με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Αντιδρόμηση της οδού Αριστοφάνους στο τμήμα της από την οδό Ταυγέτου έως την οδό Σπύρου Λούη με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Αντιδρόμηση της οδού Αργοναυτών. • Μονοδρόμηση της οδού Αταλάντης στο τμήμα της από την οδό Αμαζόνων έως την οδό Νέστου με κατεύθυνση προς την τελευταία. • Μονοδρόμηση των οδών πέριξ της πλατείας Κ. Παξινού.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Δημοτικό Συμβούλιο
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Είναι πάντα φρονιμότερο να σηκώνουμε εμείς τις κουρτίνες πριν τις σηκώσουν οι άνεμοι.

Οι κουρτίνες – Κώστας Μόντης
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Η Ρέα Γαλανάκη στα Βριλήσσια για το Cine - Δράση.

Newsletter