Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
27/4/2024

Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση...

Πόπη Αυγερινού
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη

Πίτερ Σέλλερς και «Αγγλική Κωμωδία», μέρος 2ο

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 8:30μμ, ζωντανά και διαδικτυακά

Στην 16η συνάντηση του σεμιναρίου «Η Κωμωδία στο Σινεμά» που οργανώνει το Cine Δράση και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου στις 8:30’μμ ζωντανά στο στέκι της Δράσης και διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, συνεχίζουμε τη συζήτηση για την αγγλική κωμωδία. Βλέπουμε και συζητάμε ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησε ο Πίτερ Σέλλερς (Richard Henry Sellers, Σεπτέμβριος 1925-Ιούλιος 1980) και από άλλες κωμωδίες της δεκαετίας του ’60. Ο Πίτερ Σέλλερς που θεωρείται σήμερα μοναδική κωμική ιδιοφυία αποτέλεσε έναν από τους πιο ευέλικτους ηθοποιούς της γενιάς του παίζοντας με ευκολία ρόλους πολύ διαφορετικούς μεταξύ τους. Με καταγωγή από το Portsmouth της Αγγλίας, γεννήθηκε και μεγάλωσε σε καλλιτεχνική οικογένεια καθώς οι γονείς του ήταν και οι δύο ηθοποιοί βαριετέ που δούλευαν σε καλλιτεχνική εταιρεία που διεύθυνε η γιαγιά του. Από νεαρή ηλικία σπούδασε χορό πριν ακόμα αρχίσει να παρακολουθεί τα μαθήματα στο σχολείο αρρένων St Aloysius’ Boarding and Day School. Έφηβος άρχισε να παίζει ντραμς συμμετέχοντας σε μπάντες. Σε ηλικία 18 ετών κατατάχθηκε στην Βασιλική Πολεμική Αεροπορία κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου όπου μαζί με άλλους πραγματοποιούσε παραστάσεις διασκεδάζοντας το στράτευμα. Με την επιστροφή του από τον πόλεμο άρχισε να χτίζει την καριέρα του ως κωμικός ηθοποιός. Πέρασαν πολλά χρόνια πριν κερδίσει παγκόσμια φήμη. Αρχικά συνεργάστηκε με το BBC, όπου το ταλέντο του στις μιμήσεις τον ανέδειξε σε αγαπημένο του κοινού ραδιοφωνικό κωμικό. Το 1951, ο Σέλλερς συνεργάστηκε με τους κωμικούς Spike Mulligan, Harry Secombe και Michael Bentime στο The Goon Show, ένα πρόγραμμα εξαιρετικά δημοφιλές στους ακροατές οι οποίοι απολάμβαναν τα εξαιρετικά κωμικά κομμάτια τους. Το The Goon Show σταμάτησε το 1960, θεωρείται ότι επηρέασε βαθύτατα την βρετανική κωμωδία και άνοιξε δρόμο για άλλες εκπομπές αυτού του είδους όπως η Monty Python’s Flying Circus. Η μεγάλη επιτυχία της έδωσε ώθηση στον Σέλλερς να περάσει στην μεγάλη οθόνη. Μετά την παρουσία του στην ταινία «Down Among the Z Men»(1952) πήρε ένα μικρό ρόλο στην κωμωδία «The Ladykillers» (1955). Η καριέρα του απογειώθηκε το 1959 με τις ταινίες «I’m All Right, Jack» και «The Mouse that Roared». Στη δεύτερη ο Σέλλερς υποδυόταν τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες με μεγάλη επιτυχία. Είναι αυτή που τον έκανε γνωστό και στο αμερικανικό κοινό, Στη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 ο Σέλλερς θα έπαιζε δύο από τους ρόλους που τον καθιέρωσαν ως έναν από τους κορυφαίους κωμικούς παγκοσμίως. Η αρχή έγινε το 1963 (και αφού το 1962 συμμετείχε στη «Λολίτα» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ) όταν σύστησε στο κοινό τον Επιθεωρητή Ζακ Κλουζώ στην ταινία του Blake Edwards «The Pink Panther». Το φιλμ σημείωσε τεράστια επιτυχία και σύντομα ακολούθησε το σίκουελ «A shot in the Dark» (1964). Ο επόμενος μεγάλος ρόλος ήταν εκείνος στο φιλμ «Dr Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb» και πάλι του Στάνλεϊ Κιούμπρικ (1964), όπου και πάλι κράτησε τρεις ρόλους αποδεικνύοντας την μεγάλη του ικανότητα στην εναλλαγή χαρακτήρων. Την ίδια χρονιά και ενώ η καριέρα του προχωρούσε από επιτυχία σε επιτυχία, έπαθε την πρώτη του καρδιακή προσβολή. Ήταν το περιστατικό με το οποίο ξεκίνησε μια μεγάλη περιπέτεια υγείας καθώς για περίπου δυόμιση λεπτά παρέμεινε κλινικά νεκρός πριν καταφέρουν να τον επαναφέρουν. Η περιπέτεια αυτή κράτησε μέχρι το θάνατο του, το 1980 στο Λονδίνο μετά από καρδιακή προσβολή. Μετά την αποκατάστασή της υγείας του συνέχισε να συμμετέχει σε ταινίες που άλλοτε αποσπούσαν θετικές και άλλοτε αρνητικές κριτικές. Ο χαρακτήρας του επιθεωρητή Κλουζώ ωστόσο που υποδύθηκε και πάλι στο φιλμ «The Return» (1974) έδωσε νέα ώθηση στην καριέρα του. Καθόλου τυχαίο δεν ήταν το γεγονός ότι ακολούθησαν τρεις ταινίες βασισμένες στον Ροζ Πάνθηρα. Ξεχωριστή στιγμή στην καριέρα του αποτέλεσε ο ρόλος του κηπουρού στην ταινία «Being There» («Να Είσαι Εκεί Κύριε Τσανς», 1979) του Χαλ Άσμπι, βασισμένη στο μυθιστόρημα του Γέρζι Κοζίνσκι. Υπέροχη ερμηνεία που απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και του χάρισε την τρίτη υποψηφιότητά του για Όσκαρ και την Χρυσή Σφαίρα στην αντίστοιχη κατηγορία. Αλλά και πάλι δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την αξιόλογη καριέρα του απαιτώντας ενδιαφέροντες υποκριτικά ρόλους. Ωστόσο άφησε παρακαταθήκη στο σινεμά τη καλύτερη ερμηνεία του, υποδυόμενος τον αγαθό κηπουρό που πέρασε όλο την ενήλικη ζωή του σε απομόνωση και ο οποίος μένει ολομόναχος στον κόσμο, μετά τον θάνατο του ηλικιωμένου αφεντικού του. Υπήρξαν και άλλες σημαντικές ταινίες όπως το «Τζέιμς Μποντ 007: Καζίνο Ρουαγιάλ»(1968), το απολαυστικό «Πάρτι» (1968), «Τα Σατανικά Κόλπα του Φου Μαντσού»(1980). Το 1982 κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους η ταινία του Μπλέικ Έντουαρντς «Στα Ίχνη του Ροζ Πάνθηρα», στην οποία χρησιμοποιήθηκαν σκηνές που ο Σέλλερς είχε γυρίσει πριν τον θάνατό του για να χρησιμοποιηθούν στα σίκουελ της σειράς. Το σεμινάριο πραγματοποιείται κάθε Τρίτη στις 8.30μ.μ. στο στέκι της Δράσης, (Πάρνηθος 21, Βριλήσσια) και ταυτόχρονα μεταδίδεται διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας zoom: Meeting ID: 850 0197 3068 Passcode: 497276 Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine-Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter