Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

«Ανάμεσα» από το Cine Δράση

Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου, 8:15΄μμ, ΤΥΠΕΤ

Το Cine Δράση συνεχίζει τις προβολές του την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου με την ταινία «Ανάμεσα», ένα βραβευμένο με 21 Βραβεία γλυκόπικρο πορτρέτο μιας οικογένειας που προσπαθεί σε ειδικές συνθήκες να μείνει ενωμένη. Ο σκηνοθέτης Kim Rossi Stuart με αφορμή τις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται εντός της, επικεντρώνεται στην αγάπη, τη φιλία, την ενηλικίωση, τις ταξικές διαφορές, τα πρώτα ερωτικά σκιρτήματα, τις κοινωνικές φιλοδοξίες και την προσαρμοστικότητα στις αλλαγές. Μια ταινία- υπενθύμιση ότι ο ρόλος του γονιού δεν είναι δώρο, αλλά κατάκτηση που απαιτεί διαθεσιμότητα, κόπο, πόνο και θάρρος. Στη σύγχρονη Ρώμη, μια διαφορετική μονογονεϊκή οικογένεια δίνει τις δικές της καθημερινές μάχες. Η όμορφη, ψυχολογικά άστατη και αναξιόπιστη Στεφάνια είναι απούσα, έχει για μια ακόμα φορά εγκαταλείψει, χωρίς να αφήσει ίχνη, τον εντεκάχρονο γιο της Τόμι, την ελαφρώς μεγαλύτερη του κόρη της Βιόλα και τον Ρενάτο, τον απογοητευμένο και στρυμωγμένο από τις απαιτήσεις της ζωής σύζυγο της. Εκείνος δείχνει να θεωρεί τη ζωή, την κοινωνία και τις σχέσεις γενικότερα ως ένα δύσκολο πεδίο ανταγωνισμού από το οποίο κάθε αληθινός άντρας οφείλει να βγαίνει νικητής. Έτσι, σε κάθε ευκαιρία, με όλους τους τρόπους σκληρά, αυταρχικά ή με τρυφερότητα πασχίζει να σφυρηλατήσει το χαρακτήρα του αγοριού σε αυτή την κατεύθυνση. Οξύθυμος, με μια φαλλοκρατική φιλοσοφία, ξεφορτώνει, στις πλάτες του Τόμι τις δικές του αποτυχίες, αγωνίες και εμμονές. Το αγόρι, τόσο ευάλωτο όσο και ανεξάρτητο έχει το δικό του καταφύγιο όπου και δραπετεύει από τον κόσμο των μεγάλων. Αναρριχάται ψηλά, στις στέγες των σπιτιών και εκεί ονειρεύεται, κάνει τις σκανταλιές του, αισθάνεται παιδί. Η Βιόλα με τις ορμόνες της εφηβείας να έχουν χτυπήσει κόκκινο δεν χάνει ευκαιρία να κοροϊδεύει και να πειράζει τον μικρό αδελφό της, αλλά ταυτόχρονα παραμένει για αυτόν και για τον πατέρα τους ένα ισχυρό, σταθερό συναισθηματικό καταφύγιο. Και κάπως έτσι οι τρεις τους ζουν αρμονικά, γαλήνια, με αλληλοκατανόηση, πολλές γλυκές στιγμές αλλά και εντάσεις. Αλλά ξαφνικά, έτσι ακριβώς όπως είχε φύγει, η μητέρα επιστρέφει προκαλώντας έντονα και αντιφατικά συναισθήματα, νέες προσδοκίες όνειρα και προβληματισμούς. Οι ισορροπίες αλλάζουν, πατέρας και κόρη είναι πιο δεκτικοί, ο Τόμι, ίσως περισσότερο πληγωμένος από τις διαρκείς αποδράσεις της μάνας δεν ξεγελιέται από τις κενές υποσχέσεις της και αντιστέκεται σε κάθε προσπάθεια της να τον προσεγγίσει. «Τέλος πάντων, θα φύγει ξανά» ισχυρίζεται με μελαγχολική σοβαρότητα. Και όντως η Στεφάνια θα φύγει, αφήνοντας πάλι μετέωρους παιδιά και πατέρα. Η στάση της γυναίκας συνδυασμό με την καριέρα του που παραπαίει οδηγούν το Ρενάτο σε κατάρρευση. Και ο Τόμι καλείται να βοηθήσει τους ενήλικες να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της ανωριμότητας τους. Και θα το κάνει. Με τη δύναμη που μόνο η αγάπη εξασφαλίζει, θα ανοίξει διάπλατα την αγκαλιά του και θα γίνει, αυτός ο ενήλικος που θα παρηγορήσει και θα περιθάλψει τον ανήλικο πατέρα του. Η εικόνα δε του εύθραυστου πατέρα, αφενός θρυμματίζει το μυθικό αντρικό πρότυπο που ο ίδιος έχει καλλιεργήσει στο παιδί του αφετέρου προκαλεί την βίαιη ενηλικίωση του. Το «Ανάμεσα» πρωτοπροβλήθηκε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών στις Κάννες. Ο πολύπλευρος και αφοσιωμένος στο θέατρο από πολύ μικρή ηλικία ηθοποιός Kim Rossi Stuart («Romanze Criminale») κάνει εδώ το σκηνοθετικό του ντεμπούτο και πρωταγωνιστεί στο ρόλο του Ρενάτο. Αφήνοντας το δράμα του να εκτυλιχθεί σταδιακά, αποτυπώνει έξοχα τις αγωνίες και τα μπερδέματα της παιδικής ηλικίας. Ο Alessandro Morace προσφέρει μια συναρπαστική ερμηνεία στον ρόλο του Τόμι. Είναι στην οθόνη σχεδόν κάθε σκηνή, καθώς η αφήγηση της ιστορίας γίνεται από τη δική του οπτική γωνία. Και είναι η ειλικρινής και ρεαλιστική ερμηνεία του που επιτρέπει στους θεατές να συναισθάνονται και να συμπάσχουν με τις δοκιμασίες του όπως υπονοούνται από τα βλέμματα και τις εκφράσεις του. Πολύ καλές οι ερμηνείες της Martin Nobili στο ρόλο της Βιόλα και της Barbora Bobulova σε εκείνον της μητέρας. Ιταλία, Δραματική, 2006. Διάρκεια: 108’. Σενάριο: Linda Ferri, Francesco Giammusso, Federico Starnone. Σκηνοθεσία: Kim Rossi Stuart. Πρωταγωνιστούν: Alessandro Morace, Kim Rossi Stuart, Barbora Bobulova, Marta Nobili, Pietro da Silva. Οι χειμερινές προβολές και εκδηλώσεις του Cine-Δράση πραγματοποιούνται στην αίθουσα του πάρκου "Μ. Θεοδωράκης" (ΤΥΠΕΤ), Υμηττού & Πλαταιών, Βριλήσσια, κάθε Πέμπτη στις 8.15μ.μ. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine-Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter