Σχόλια
Το σπίτι στην κατηφοριά
15/6/2021

Νοσταλγία και συγκίνηση! Κείμενο και γραφή εξαιρετικά!!!

Τάκης Μάτσας
Αμάχες
28/4/2021

Ναι ΧΡηστακο!!!!

Νικος βυθουλκας
Ένας θησαυρός στα συρτάρια του Δήμου!
24/4/2021

Λόγω καιρού σήμερα δε δυσκολεύτηκα να βρω σύννεφο για να πέσω! Τέλος πάντων, είναι ευτυχές που, έστω και από καραμπόλα, μάθαμε για τη συγκεκριμένη μελέτη. Θεωρώ πως όλοι στα Βριλήσσια θα πρέπει να τη διαβάσουμε και από κει πέρα να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε να αξιοποιηθεί προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Προτείνω: 1. Να ανοίξει επιτέλους μια πλατφόρμα διαβούλευσης, όπου όλοι οι δημότες, αλλά και συλλογικοί φορείς, να καταθέσουν την άποψή τους ώστε, μέσω ενός εποικοδομητικού διαλόγου, να αναδειχθούν και να αποτυπωθούν οι ανάγκες, ιδέες και προτάσεις της τοπικής κοινωνίας. 2. Εάν το θέλει η κα Σταθοπούλου, να παρουσιάσει τη μελέτη της σε διαδικτυακή συζήτηση, όπου θα μπορούν να λυθούν οι όποιες απορίες. 3. Εάν είναι δυνατόν, να προκύψει μια συλλογική απόφαση (όπως οι 178 συμπολίτες μας που συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο αποτέλεσαν τη μαγιά για τη συγγραφή της μελέτης, κάτι αντίστοιχο να γίνει σε ευρεία κλίμακα μέσω της συμμετοχικής διαδικασίας) που θα έχει δεσμευτικό χαρακτήρα για το Δημοτικό Συμβούλιο. Democracy values αδέλφια!

Δημήτρης Καλαμπούκας
ΈΚΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
16/4/2021

Λήδα, για μια, ακόμα, φορά μας συγκίνησες! Σ' ευχαριστούμε πολύ! Νάσαι καλά με τις ευαι σθησίες σου αλλά παράλληλα και με τη δύναμή σου!!!

Τάκης Μάτσας
Πεζοδρόμια και δέντρα - Απόψεις: Η μεγάλη ευκαιρία που χάνεται
29/3/2021

Συμφωνώ απολύτως με τη γνώμη του κ. Δαμουλιάνου - Ευαγγελάτου. Δεν έχουμε πεζοδρόμια, έχουμε άσφαλτο με πλαϊνά από δένδρα γέρικα με ρίζες που προεξέχουν και εμποδίζουν το περπάτημα.. Όχι μόνο οι γονείς με τα καροτσάκια, αλλά ούτε οι πεζοί, ιδίως μεγάλης ηλικίας, μπορούμε να περπατήσουμε, με αποτέλεσμα να περπατάμε στην άσφαλτο. Μένω στην οδό Δημ. Βερνάρδου και είμαι υποχρεωμένη να περπατώ στον δρόμο και να σταματώ κάθε στιγμή που περνά αυτοκίνητο. Είμαι υπέρ της προστασίας των δέντρων, όμως αυτή η στάση δεν μπορεί να αναχθεί σε ιδεολόγημα. Όλες οι πολυκατοικίες έχουν μεγάλη πρασιά. Ας φυτέψουν δέντρα αντί για γκαζόν, θα κάνουν οικονομία και στην ύδρευση. Το πράσινο δεν θα λείψει σε ένα καταπράσινο προάστιο, αλλά θα το καταστήσει φιλικότερο στους κατοίκους του.

Ιωάννα Τσιβάκου - Ζαχαρέα

Κινηματογραφική Γεωγραφία 19η Συνάντηση

Ο κινηματογράφος της Ν. Κορέας. Δευτέρα 22 Ιουνίου, 8:30μ.μ.

Δευτέρα 22 Ιουνίου, 8:30 μ.μ., στο στέκι της ΔΡΑΣΗΣ, Πάρνηθος 21 Ο κινηματογράφος της Νότιας Κορέας Και αφού συναντηθήκαμε χωρίς απόντεςστην μετά κορωναϊό εποχή τηρώντας όλα τα πρωτόκολλα και ολοκληρώσαμε τα περί του κινηματογράφου της Ιαπωνίας, βάλαμε πλώρη να συζητήσουμε την ερχόμενη Δευτέρα 22 Ιουνίου με το Κορεάτικο σινεμά. Ο κορεάτικος κινηματογράφος θεωρείται από τους κορυφαίους στον κόσμο και ανήκει στο φαινόμενο της πολιτισμικής έκρηξης K – Wave (κορεάτικο κύμα) που εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και συνεχίζει να τροφοδοτεί την παγκόσμια σκηνή με κορυφαίες κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές και ποπ μουσική. Από την πρώτη προβολή κινηματογραφικής ταινίας, τον Οκτώβριο του 1898, στην Κορέα μέχρι τη σύσταση της εταιρίας Mirovision, μιας από τις πιο νεωτεριστικές sales companies ολόκληρης της Άπω Ανατολής, η ιστορία της κορεάτικης κινηματογραφίας συνυφαίνεται με την ιστορική πορεία ενός ολόκληρου λαού. Αν κάποτε το αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο έκανε κοπιαστική την ενασχόληση με το σινεμά, η μεταβολή του κρατικού πλαισίου και η αλλαγή στη νοοτροπία της βιομηχανίας έδωσαν νέα πνοή στους Κορεάτες κινηματογραφιστές. Θεματική ποικιλία, τεχνική δεξιότητα, αναπτυσσόμενη παραγωγή και παρουσία σε διεθνή φεστιβάλ είναι μερικά από τα διαφαινόμενα χαρακτηριστικά μιας κινηματογραφίας που επάξια και δυναμικά διεκδικεί την προσοχή και την εκτίμηση των απανταχού κινηματογραφόφιλων. Η κινηματογραφική βιομηχανία της Νότιας Κορέας ξοδεύει δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για να παράγει ταινίες - αριστουργήματα. Μοιάζουν με ταινίες του Hollywood; Μάλλον όχι, αλλά έχουν κάτι το ιδιαίτερο που σε κρατάει καθηλωμένο στην οθόνη σου θαυμάζοντας το ταλέντο των ηθοποιών και του σκηνοθέτη. Εδώ περιλαμβάνονται ταινίες που ταξίδεψαν εκτός συνόρων, κερδίζοντας πολυάριθμα βραβεία σε μεγάλα διεθνή φεστιβάλ, ταινίες που αποτέλεσαν μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες, που χρησιμοποιήθηκαν από την αμερικανική κινηματογραφική βιομηχανία ως πηγή έμπνευσης με τη μορφή των ριμέικ, ταινίες που διακρίνονται για τη φρεσκάδα, την ξεχωριστή ματιά των δημιουργών τους, την αισθητική αναζήτηση συνδυασμένη πάντα με υψηλά στάνταρ παραγωγής. Αναφέρουμε μερικές από αυτές. Την εντυπωσιακή περιπέτεια εποχής «Το Legend of Gingko», το «Champion» που βασίζεται στην απίστευτη ιστορία ενός πρωταθλητή της πυγμαχίας που ανήκει στους θρύλους του αθλήματος. Το πολυβραβευμένο «Shiri», περιπέτεια καταιγιστικής δράσης, ξεπέρασε σε εισπράξεις τον «Τιτανικό» και άλλαξε τα δεδομένα για τον κορεατικό κινηματογράφο. Το «Il Mare» μια αισθηματική ταινία μυστηρίου, ριμέικ της οποίας γυρίστηκε στις Η.Π.Α. Τις επιλεγμένες ταινίες τρόμου και μυστηρίου «A tale of two sisters» ένα πολυεπίπεδο φιλμ που ξεφεύγει από τα στενά όρια των ταινιών τρόμου, το ψυχολογικό θρίλερ «Memento Mori», το ατμοσφαιρικό «Phone, το «Ghost in love», μια πρωτότυπη ταινία με εντυπωσιακά εφέ, την ασιατική απάντηση στο «Seven» «Tell me something», το σκοτεινό «Sorum». Το αισθηματικό δράμα «Interview», την πρώτη ασιατική ταινία που εντάσσεται στο περίφημο «Δόγμα ‘95». Οι ταινίες του εξαιρετικού Κιμ Κι Ντουκ: «Κροκόδειλος», «Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας... και πάλι Άνοιξη» η ταινία που του χάρισε την παγκόσμια αναγνώριση, το «Νησί», η σημαντικότερη, κατά πολλούς, ταινία της πλούσιας φιλμογραφίας του, το «Bad Guy» μια από τις πιο τολμηρές δημιουργίες του σκηνοθέτη, το «Coast Guard», μια σκληρή ταινία για τις συνέπειες του πολέμου, το αντιαυταρχικό «Το Δίχτυ». Ο αυτοδίδακτος Κιμ Κι Ντουκ, από τους πλέον επιφανείς δημιουργούς του σύγχρονου σινεμά, και παρά την ολοένα αυξανόμενη αναγνώριση παραμένει πεισματικά ανεξάρτητος, κατασκευάζει ταινίες χαμηλού προϋπολογισμού και υψηλών συγκινήσεων, δράματα που εκτυλίσσονται σε ειδυλλιακά τοπία με τους «τραυματισμένους» ήρωες του να εκφράζονται μέσα από μια βίαιη, εκκωφαντική σιωπή. Εντυπωσιακές ταινίες δράσης, από τις καλύτερες της παγκόσμιας παραγωγής όπως το «Restless», ταινία-ορόσημο για την ένταξη της Κορέας σε ταινίες με σκηνές δράσης από ψηφιακούς ηθοποιούς! Το μεγαλειώδες έπος «Musa, the warrior). Τις ταινίες του Τσαν-Γουκ Παρκ όπως το «Joint Security Area», το «OLD BOY», το «Brotherhood of war», πολεμική περιπέτεια, από τις πιο σημαντικές ταινίες για τον εμφύλιο της Κορέας, το «Untold Scandal», μια εντυπωσιακή υπερπαραγωγή βασισμένη στις «Επικίνδυνες σχέσεις» του Λακλό και τέλος, το αυστηρώς ακατάλληλο «Lies», απαγορευμένο αρχικά από την λογοκρισία καθώς θεωρήθηκε πορνογραφικό. Ταινίες όπως τα «Παράσιτα» του Μπονγκ Τζουν-χο και οι άλλες δικές του: «Μνήμες Φόνων», «Μητέρα» «Σκύλος που Γαβγίζει». Το «Burning» του Chang-dong Lee και άλλες. Διδασκαλία: Παναγιώτης Δενδραμής, σκηνοθέτης και διδάκτορας του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Δηλώσεις συμμετοχής: στο τηλέφωνο 2111165797 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: cinedrasi2011@gmail.com

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Πιστεύω σε ένα κόσμο που δεν υπάρχει. Μα πιστεύοντας τον, τον δημιουργώ.

Ν. Καζαντζάκης
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter