Σχόλια
Θέσεις
27/10/2020

Κοσμικός ξομολόγος.

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Μια διετία γεμάτη μαγεία, συντροφικότητα και πολλές δράσεις!
26/10/2020

Αν και δεν είμαι δημότης Βριλησσίων,στο σινε δράση αισθάνομαι όπως στη γειτονιά μου και κάθε προβολή είναι μια ξεχωριστή εμπειρία!

Γεωργία Τσορου
«Η θέση του Βαγγέλη και του κάθε Βαγγέλη είναι στο σχολείο του»
26/10/2020

Καλημέρα, Έχουμε κάποια ενημέρωση, τι έγινε με τη δίκη του μαθητή;

Γιάννης Παρασκευόπουλος
Η Νέα πυρηνική ομπρέλα του Ιράν
26/10/2020

Το κείμενο φωτίζει σημαντικές πτυχές, που ελάχιστα συζητιούνται στη χώρα μας. Ισραήλ, Σαουδική Αραβία και Εμιράτα, θεωρούνται εδώ "φίλοι" μας, καθώς τάχθηκαν έμπρακτα εναντίον του Ερντογάν στην πρόσφατη καλοκαιρινή ένταση στη Μεσόγειο. Αυτό που δεν αναφέρεται στο άρθρο, είναι η διάσταση των αμερικανικών εκλογών, όπου οι Δημοκρατικοί είχαν αμφισβητήσει την επιλογή Τραμπ να καταγγείλει τις συμφωνίες με το Ιράν για το πυρηνικό του πρόγραμμα και να επιδιώξει την εκμηδένιση του καθεστώτος. Αν λοιπόν μια κυβέρνηση Μπάιντεν επιλέξει αύριο την επαναπροσέγγιση με το Ιραν, τι θα γίνει με τους αντιπάλους του τελευταίου στη Μέση Ανατολή και πόσο ανθεκτικές θα είναι οι συμμαχίες όπου έχουμε ποντάρει;

Γιάννης Παρασκευόπουλος
446.400 ψευδαισθήσεις...
18/10/2020

Η δημοτική Αρχή και η αντιπολίτευσή της λειτουργούν σαν μυωπικοί διαχειριστές της κρίσης των δημοτών. Δεν προβληματίζονται που οι κοινόχρηστοι χώροι και λειτουργίες φτωχαίνουν, κακοσυντηρούνται και βανδαλίζονται, για τις αιτίες της οικονομικής και κοινωνικής ερήμωσης, για το αίσθημα αποξένωσης των δημοτών από την ίδια την καθημερινότητά τους ή για τη δυσκολία συμφιλίωσης των νέων με τούτη την απόκοσμη συνθήκη. Ούτε βέβαια διερευνούν για τοπικές πολιτικές για την αναστροφή της. Απλά ζητούν και συζητούν να μειώσουν την ανασφάλεια που η συνθήκη αυτή γεννά στους δημότες εστιάζοντας στην κατανάλωση προϊόντων και υπηρεσιών ασφαλείας. Οποία σοφία! Και με διαβατήριο αυτή τη σοφία προσβλέπουν να στελεχώσουν αργότερα Περιφέρειες, Βουλή, υπουργεία... Πότε οι δημότες θα καταλάβουμε πως η κρίση-μας μας ανήκει; Και πως χρειαζόμαστε μόνο λίγο θάρρος και τιμιότητα για να την αναλάβουμε;

Χαραλ. Λαζάνης

Διαδικτυακά η συνέχεια του σεμιναρίου «Το σινεμά της Λατινικής Αμερικής»

Κάθε Δευτέρα, ώρα 8:00 μμ η συνέχεια!

Προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα και μέχρι να καταφέρουμε να τα πούμε από κοντά και πάλι, συνεχίζουμε τα μαθήματά μας μέσω διαδικτύου. Χρησιμοποιώντας την πλέον διαδεδομένη και αξιόπιστη πλατφόρμα το Zoom. Αρκετοί από εσάς το γνωρίζουν και το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει. Κάθε Δευτέρα, ώρα 8:00 μμ θα συναντιόμαστε στο παρακάτω link: Time: Oct 5, 2020 08:00 AM Athens Every week on Mon, 11 occurrence(s) Είσοδος στην πλατφόρμα: -Αντιγράψτε την παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση του ψηφιακού «δωματίου» του σεμιναρίου στην αναζήτηση του Google στον υπολογιστή σας: https://us02web.zoom.us/j/85332200639?pwd=L3dVd09XZHVvcnJ4RXpqaHVzSVhpdz09 Αν σας ζητηθεί Meeting ID: δίνετε το ακόλουθο: 853 3220 0639 Αν σας ζητηθεί Passcode: 693073 Βλέπουμε, Συζητάμε , Μαθαίνουμε από και για το Σινεμά 4ος χρόνος, 4ος Κύκλος 2η Διαδικτυακή Συνάντηση Το σινεμά της Λατινικής Αμερικής Μεξικό, μέρος 3ο : Αλεξάντερ Γκονζάλες Ινιαρίτου Μέλος και αυτός της θρυλικής τριανδρίας του μεξικανικού σινεμά μαζί με τους Αλφόνσο Κουαρόν και Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, ο Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου (Alejandro Gonzalez Inarritu) είναι ο πρώτος Μεξικανός σκηνοθέτης που τιμήθηκε με υποψηφιότητα για Όσκαρ και με το ίδιο το αγαλματίδιο. Ήταν επίσης ο πρώτος από τη χώρα που πήρε βραβείο σκηνοθεσίας στις Κάννες, μαγεύοντας κοινό και κριτικούς με τις σκοτεινές, τολμηρές και άψογα σκηνοθετημένες δουλειές του. Μουσικός παραγωγός στα νιάτα του, μεταπήδησε στο σινεμά στη δεκαετία του 1990. Έχει σκηνοθετήσει μέχρι σήμερα, έξι μεγάλου μήκους ταινίες και έχει αποσπάσει τέσσερα Βραβεία Όσκαρ. «Χαμένες Αγάπες» (Love's a Bitch / Amores Perros - 2000). Τρεις ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους με απρόβλεπτο τρόπο, όταν συμβαίνει ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Αυτό ήταν το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ινιαρίτου με τον σπουδαίο συμπατριώτη του Γκιγιέρμο Αριάγα, να υπογράφει το σενάριο και πρωταγωνιστές τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Εμίλιο Ετσεβαρία, Γκόγια Τολέδο, Αλβάρο Γκερέρο. Τα «21 Γραμμάρια» (21 Grams – 2003), και πάλι με σενάριο του Αριάγα και πρωταγωνιστές τους Σον Πεν, Ναόμι Γουότς, Μπενίσιο ντελ Τόρο είναι το δεύτερο φιλμ της τριλογίας του θανάτου του σκηνοθέτη ( πρώτη οι «Χαμένες Αγάπες») και τρίτη η «Βαβέλ» (Babel - 2006). Η «Βαβέλ» είναι μία επική παραγωγή γυρισμένη σε τρεις ηπείρους, με ένα θαυμάσιο καστ από τους Μπραντ Πιτ, Κέιτ Μπλάνσετ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ. Τέσσερις ιστορίες άγνωστων μεταξύ τους ομάδων ανθρώπων που παρά τις διαφορετικές κουλτούρες, τις γεωγραφικές αποστάσεις και το γεγονός ότι έχουν λίγα κοινά, τα παιχνίδια της μοίρας, ο φόβος της απομόνωσης και ο πόνος θα κάνουν τις ιστορίες τους παράλληλες και θα τους φέρουν κοντά. «Biutiful» (2010), ένα συγκινητικό, δραματικό φιλμ στο οποίο συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Χαβιέ Μπαρδέμ (Βραβείο Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας στο 63ο Φεστιβάλ των Καννών). Το «Birdman» (Η Απρόσμενη Αρετή της Αφέλειας - 2014), που πραγματεύεται την άνοδο και την πτώση ενός ηθοποιού, με πρωταγωνιστή τον Μάικλ Κίτον στον καλύτερο ρόλο της καριέρας του, ενώ το καστ συμπληρώνουν οι Έμα Στόουν, Ναόμι Γουότς και ο πάντα εξαίρετος Έντουαρντ Νόρτον. «Η Επιστροφή» (The Revenant - 2015) με πρωταγωνιστή το Λεονάρντο ντι Κάπριο είναι μία επική περιπέτεια στην Αμερική του 19ου αιώνα, εμπνευσμένη από αληθινή ιστορία που εξερευνά πρωτογενή ένστικτα για την επιβίωση και την αξιοπρέπεια του ανεξάρτητου ατόμου. Την φωτογραφία της ταινίας, υπογράφει ο σπουδαίος Εμανουέλ Λουμπέσκι, ίσως ο σημαντικότερος διευθυντής φωτογραφίας της γενιάς του: Children of Men - 2006, The Tree of Life - 2011, Gravity - 2013, Birdman - 2014 Διδασκαλία: Παναγιώτης Δενδραμής, σκηνοθέτης και διδάκτορας του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Δηλώσεις συμμετοχής: στο τηλέφωνο 2111165797 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: cinedrasi2011@gmail.com Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine - Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Είχα πάει ολομόναχος στο Σούνιο· ήλιος καφτός, είχε μπει το καλοκαίρι, τα πληγωμένα πεύκα έχυναν το ρετσίνι τους κι ο αγέρας μοσχοβολούσε· ένα τζιτζίκι ήρθε και κάθισε στον ώμο μου και κάμποση ώρα οδοιπορούσαμε μαζί· μύριζα όλος σαν πεύκο, είχα γίνει πεύκο, κι άξαφνα, ως ξεπρόβαινα από τον πευκώνα, είδα τις άσπρες κολόνες του ναού του Ποσειδώνα, κι ανάμεσά τους, στραφταλιστή, σκούρα γαλάζια, την άγια θάλασσα. Τα γόνατά μου κόπηκαν, στάθηκα· ετούτη είναι η Ομορφιά, συλλογίστηκα, ετούτη είναι η αφτέρουγη Νίκη, η κορφή της χαράς, πιο απάνω δεν μπορεί να φτάσει ό άνθρωπος. Ετούτη είναι η Ελλάδα.

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ. Αναφορά στον Γκρέκο.
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter