Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

«Τρυφερός Αποχαιρετισμός» από το Cine - Δράση

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021, 8:15’μμ στο ΤΥΠΕΤ

Κίνα, ΗΠΑ, Δραματική κομεντί, 2019. Διάρκεια: 100’. Σενάριο- Σκηνοθεσία: Lulu Wang. Πρωταγωνιστούν: Aoi Mizuhara, Awkwafina, Diana Lin, Gil Perez-Abraham, Shuzhen Zhao, Awkwafina, X Mayo, Hong Lu, Hong Lin, Tzi Ma, Diana Lin. Η αυτοβιογραφική ταινία της Lulu Wang «Τρυφερός Αποχαιρετισμός» περιγράφει το «αντίο» μιας οικογένειας στην ηλικιωμένη αρχηγό της. Είναι αμερικάνικη παραγωγή με κινέζικο καστ και μία από τις ωραιότερες και αληθινά συγκινητικές ταινίες του 2019, γλυκιά, μελαγχολική, τρυφερή με και πηγαίο χιούμορ. Διαφορετικοί πολιτισμοί, θεσμοί, οικογένεια, αγάπη, απώλεια και το πανανθρώπινο, ίδιο σε όλους τους πολιτισμούς και λαούς, ερώτημα αν το άτομο έχει δικαίωμα να γνωρίζει την αλήθεια για όλα όσα το αφορούν, ακόμη και αν αυτή η γνώση μπορεί να το συνθλίψει, βρίσκονται στο κέντρο της προσοχής του. Μία ηλικιωμένη γυναίκα στην Κίνα είναι βαριά άρρωστη. Τα μέλη της οικογένειας της αποφασίζουν να της κρύψουν τα πραγματικά τη διάγνωσή για τον επικείμενο θάνατο της. Το απαιτεί η παράδοση, είναι άλλωστε η αρχηγός τους, αυτή που τους κρατάει ενωμένους με τους ιερούς δεσμούς της οικογένειας, αλλά και οι ίδιοι θεωρούν ότι έτσι την προστατεύουν από το άγχος και το φόβο του θανάτου. Οργανώνουν, κάπως εσπευσμένα, το γάμο ενός από τα εγγόνια της και με αυτό ως αφορμή συγκεντρώνονται όλοι, από κάθε σημείο της γης, στο σπίτι της ετοιμοθάνατης γιαγιάς, για να περάσουν μαζί τις τελευταίες ημέρες της. Εκεί διαδραματίζεται ένα αστείο και δραματικό χρονικό, με όλη την οικογένεια να αντιμετωπίζει αμήχανα την πολυαγαπημένη Nai Nai (γιαγιά από την πλευρά του πατέρα στα μανδαρίνικα) που είναι μεν ηλικιωμένη αλλά πιο ζωντανή και δραστήρια από όλους τους υπόλοιπους. Το δράμα και τον πόνο όλων βιώνει βαθύτερα η Μπίλι, εγγονή από την Αμερική, που όντας τραυματισμένη από τον θάνατο του παππού, δεν θέλει να βιώσει χωρίς αποχαιρετισμούς την απώλεια ενός ακόμα αγαπημένου προσώπου. Η Μπίλι σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους υποστηρίζει το δικαίωμα της Nai Nai να γνωρίζει την αλήθεια. Ενσαρκώνει τη νέα γενιά, εκείνη που ακροβατεί ανάμεσα σε παράδοση και τον εκσυγχρονισμό, ταλαντεύεται ανάμεσα σε δύο χώρες, δύο κουλτούρες, δύο φιλοσοφίες: τη Δυτική και την Ανατολική. Προσπαθεί να πείσει τους άλλους, αλλά οι γραπτές κα άγραφες παραδόσεις και κανόνες ζωής της Ασιατικής κουλτούρας είναι τόσο ριζωμένες μέσα τους που οι νεωτεριστικές απόψεις δεν βρίσκουν πρόσφορο έδαφος. Όσο η οικογένειά της πιστεύει ότι είναι υποχρέωσή τους να σηκώσουν το συναισθηματικό βάρος της ασθένειας και του επικείμενου θανάτου, αφήνοντάς την γιαγιά να ασχολείται ξέγνοιαστη με τις ετοιμασίες του γάμου και χαρούμενη που βλέπει μετά από πολλά χρόνια την οικογένειά της ενωμένη, η νεαρή κοπέλα αναγκάζεται να λέει διαρκώς ψέματα σε έναν άνθρωπο που λατρεύει. Η σκηνοθέτης και σεναριογράφος Lulu Wang βασίζεται σε δικές της εμπειρίες, ισορροπεί με μεγάλη επιτυχία ανάμεσα στο δράμα και την κωμωδία, συνδυάζει αριστοτεχνικά τους χαρακτήρες της και δημιουργεί ένα χαμηλότονο δράμα. Τα χρώματα, η μουσική, οι ρεαλιστικές και απλές ερμηνείες προκαλούν μία αίσθηση ζεστασιάς, δημιουργούν στο θεατή την εντύπωση ότι αποτελεί μέρος αυτής της οικογένειας, που παρόλο ότι κάθε μέλος της βιώνει με τον δικό του διαφορετικό τρόπο τη θλίψη για τον επικείμενο θάνατο και όλοι συγκρούονται συχνά για το ποιος χειρίζεται καλύτερα την κατάσταση ή ποιος επέλεξε την καλύτερη χώρα για να μεταναστεύσει, συνδέονται με ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς και ανάμεσα τους υπάρχει αγάπη και ειλικρινές ενδιαφέρον. Η Shuzhen Zhao στον ρόλο της γιαγιάς, είναι η ψυχή της ταινίας. Δίπλα της η Awkwafina στον ρόλο της εγγονής και όλο το καστ από τα νεότερα μέχρι τα γηραιότερα μέλη του δημιουργούν ολοκληρωμένους ήρωες και μία ατμόσφαιρα γνήσιας οικογενειακής θαλπωρής. Συνοψίζοντας, το «The Farewell», που σάρωσε τα βραβεία στα Φεστιβάλ όλου του κόσμου, είναι μια εξαιρετική ταινία, καλλιτεχνικά άρτια με μεγάλη συναισθηματική αξία, χωρίς φανφάρες ή κουραστικές αναλύσεις, αλλά με μια άκρως ποιητική και ενδιαφέρουσα ματιά που αφήνει μία αίσθηση γλυκιάς μελαγχολίας. Η είσοδος των θεατών στην αίθουσα γίνεται με τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις: Πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης ή αποτελέσματα rapid test αντιγόνων του τελευταίου 48ωρου. Ο έλεγχος όλων των παραπάνω και η ταυτοποίηση με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας, γίνονται στην είσοδο της αίθουσας. Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους κλειστούς χώρους. Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine – Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter