Συμβαίνουν στην πόλη μας
Ξεκίνησε η συλλογή υπογραφών για την ακύρωση της ρύθμισης
Μεγάλη συζήτηση γίνεται ήδη στα τοπικά κοινωνικά μέσα δικτύωσης για το ζήτημα της αντιδρόμησης των Οδών Κρήτης και Ηπείρου. Οι περίοικοι αντιδρούν και ξεκίνησαν τη συλλογή υπογραφών ώστε το θέμα να συζητηθεί εκ νέου στο δημοτικό συμβούλιο, επειδή θεωρούν ότι η παρέμβαση «έχει προκαλέσει μόνο προβλήματα και ταλαιπωρία». (Ακύρωση της Αντιδρόμησης των Οδών Κρήτης και Ηπείρου στα Βριλήσσια) Δεν γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθεί η υπόθεση, εάν δηλαδή θα συνεχιστεί η ίδια εικόνα ή η κυκλοφορία θα «ισορροπήσει», όπως πιστεύει η δημοτική αρχή, ωστόσο είχαμε προβλέψει πριν πολλά χρόνια αυτές τις συνέπειες, όταν οι διοικούντες και αρκετοί άλλοι «εκσυγχρονιστές» μιλούσαν για θεαματικά αποτελέσματα στην αποτροπή της «διαμπερούς» κυκλοφορίας. Μάλιστα, το σχέδιο βασίζεται σε στοιχεία της προηγούμενης δεκαετίας και χρειάζεται επικαιροποίηση σύμφωνα με τα νέα πληθυσμιακά δεδομένα του προαστίου. Αλλά αυτό είναι το ένα ζήτημα. Το άλλο, είναι η εντύπωση που δημιουργείται στην τοπική κοινή γνώμη από διαδικαστικούς χειρισμούς της διοίκησης, σε ό,τι αφορά την αποδοχή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων από το δημοτικό συμβούλιο. Έτσι, λόγω της κατάχρησης του μέτρου της λήψης αποφάσεων «δια περιφοράς», δηλαδή μέσω τηλεφώνου, προκύπτουν ασάφειες και παρεξηγήσεις. Εν προκειμένω, από το πρακτικό της συνεδρίασης που ενέκρινε την πρόταση της δημοτικής αρχής, φαίνεται ότι αυτή γνώρισε μεγάλη αποδοχή στο δημοτικό συμβούλιο, καθώς υπερψηφίστηκε από 28 δημοτικούς συμβούλους (επί 33ων) και καταψηφίστηκε μόνον από έναν (μια)! Αλλά η αλήθεια είναι ότι η «ψηφοφορία» έγινε τηλεφωνικά και η ΔΡΑΣΗ δεν μετείχε, διότι προηγουμένως είχαμε αποστείλει προς τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου επιστολή μη αποδοχής της διαδικασίας! Δηλαδή, όχι μόνον δεν συμφωνήσαμε με τη συγκεκριμένη απόφαση, αλλά δεν συμφωνήσαμε και με τη διαδικασία λήψης της! Γι’ αυτό και δεν μετείχαμε στη «δια περιφοράς» συνεδρίαση. Πράγμα, που σωστά, προκύπτει και από το πρακτικό, όπου οι τρείς δημοτικοί σύμβουλοι της ΔΡΑΣΗΣ (και ο κ. Β. Βήττος της «Λαϊκής Συσπείρωσης»), εμφανίζονται ως απόντες. Σε κάθε περίπτωση, η θέση της ΔΡΑΣΗΣ για το συγκεκριμένο Σχέδιο Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κινητικότητας είναι αρνητική και δεν έχει αλλάξει. Είναι διατυπωμένη εδώ και χρόνια και έχει εξηγηθεί επαρκώς και σε κάθε ευκαιρία. * Θα υποστηρίξουμε το αίτημα των κατοίκων να ξαναγίνει συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο. Μάλιστα, οι αντιδράσεις φαίνεται να έχουν ανησυχήσει τους «πολιτευτές», κάποιοι εξ αυτών άρχισαν τα «δεν ήμουν, δεν άκουσα». Σε κάθε περίπτωση και επειδή πολλά έχουμε ακούσει για τη στάση μας απέναντι στο ΣΒΑΚ, όταν οι διοικήσεις το διαφήμιζαν και το υιοθετούσαν, (κάποιες το μετέτρεψαν και σε προεκλογικό πρόγραμμα), δεν νοείται «να τα ακούμε» και για την εφαρμογή του! Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων Δράση για μια Άλλη Πόλη * Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023. Για τις κυκλοφοριακές αλλαγές στις οδούς Κρήτης και Ηπείρου. Ή πώς να δυσκολέψετε την ζωή των δημοτών σας 24 Φεβρουαρίου 2022. Πάλι για το ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κινητικότητας). Θέσεις και προτάσεις της ΔΡΑΣΗΣ για την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που εισηγήθηκε η δημοτική αρχή. 28 Δεκεμβρίου 2021. Στο τραπέζι οι σχιζοφρενικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις του ΣΒΑΚ. Η μόνη κοινωνική συναίνεση που διαθέτει ο κ. Μανιατογιάννης είναι αυτή της παράταξής του! 3 Απριλίου 2021. Και πάλι για το ΣΒΑΚ: Δύο παραδείγματα! Οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές αλλαγές στις οδούς Κρήτης και πέριξ της Ολύμπου. 12 Μαρτίου 2021. Η δημοτική αρχή επαναφέρει στο δημοτικό συμβούλιο την εφαρμογή του ΣΒΑΚ. Επαναφέρουμε κι εμείς τις αντιρρήσεις μας! Τι λέγαμε τον Οκτώβριο του 2017. Κριτική ανάλυση ενός καταστροφικού Σχεδίου. 29 Μαρτίου 2018. Δημοτικό Συμβούλιο. Όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για τα ΣΒΑΚ! Πώς προέκυψαν τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας προ των πυλών; 2/7/2018. Αποτελεσματικότητα με δημοκρατία ή χάος και προχειρότητα; Το ΣΒΑΚ των Βριλησσίων, ένα παράδειγμα προς αποφυγή! 27/6/2018. Ανάλυση: Επιμένει η δημοτική αρχή - απληροφόρητοι οι δημότες. Προχωρά η εφαρμογή του «Σχεδίου Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κινητικότητας» (ΣΒΑΚ) στα Βριλήσσια.
Δημήτρης Καλαμπούκας
Ναι, η ΔΡΑΣΗ τα λέει εδώ και χρόνια, έχω διαβάσει όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις σας επί του θέματος (βρίσκονται στην ετικέτα «Δημοτικό Συμβούλιο). Αν μη τι άλλο, σας χαρακτηρίζει η συνέπεια στην πολιτική σας παρουσία όλα αυτά τα χρόνια. Μπράβο στον δημότη που πήρε την πρωτοβουλία για την συλλογή των υπογραφών, τέτοιες ενέργειες πρέπει να ενθαρρύνονται στα πλαίσια της αμοιβαίας αλληλεγγύης. Σήμερα εσύ, αύριο εγώ. Μην ξεχνάμε πως, σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου (Αριθμός Απόφασης 118/ 2014) «Το Δημοτικό Συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά προτάσεις που κατατίθενται σ' αυτό από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητας του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο Δήμαρχος ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για τη σχετική απόφαση που ελήφθη.»